Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

freddywandelaar

Toogplakker
2 okt 2023
34
55
Ik word nieuwsgierig door die verhalen naar VV. Voor mij anderhalf uur rijden. Ga het vast nog eens proberen.
Zal in deze topic er dan verslag van doen

peterke1969

Toogplakker
13 apr 2016
147
123
Tis om te huilen de magere en te snelle veranderende setting in de villa. Vandaag bijvoorbeeld maar 8 dames: Andra, Gaby, Monica, Madalina, Jasmin, Samy, Erika en een onbekende. Het lijkt wel een B-garnituur met zeker 2 en misschien liefst 3 ongelovigen.

Ik mis de tijd met Michaela, Bahar, Sonja, Larissa, Maria en Alexandra. Deze 6 dames waren lange tijd vaste waardes voor de villa. Verder ontbreken momenteel: Anka, Andrea, Evelyn, Samira, Reny en Melissa.
Vanessa en Kim die hier begin dit jaar hun debuut maakten waren toppers. Momenteel is de setting zoals ik memoreerde uitermate armoedig en onherkenbaar. Hoop op betere tijden.
8 dames een magere bezetting? Jij neukt alles waar een gat in zin... dus conclusie: je had met 8 dames niet genoeg🤔

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Tja typisch Robbie, altijd wat te klagen.
Als ervaren bezoeker zou je van hem verwachten dat hij weet dat het vakantieperiode is en de bezetting minder is. Dit is al jaren zo bij deze toko's
En hij verwacht altijd het maximale en dan liefst voor niets betalen.

Hij verwacht blijkbaar dat deze vrouwen het hele jaar zonder een welverdiende vakantie hun benen voor hem spreiden voor weinig geld

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Bovengenoemde lieden zijn groentjes en willen niet begrijpen waar ik op doel. Villa venus is onherkenbaar geworden met vele oudgedienden (6 dames) die er voorlopig niet meer zijn. Ik kom al lang in deze club dus ik kan het weten.

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
@Robbie relax. Natuurlijk wisselt elke club continue. Denk je nou echt dat die dames het leuk vinden om voor een paar tientjes bare geneukt te worden? ELKE dame zal stoppen cq nooit meer terug komen als ze de kans krijgt. Get used to it

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Tis om te huilen de magere en te snelle veranderende setting in de villa. Vandaag bijvoorbeeld maar 8 dames: Andra, Gaby, Monica, Madalina, Jasmin, Samy, Erika en een onbekende. Het lijkt wel een B-garnituur met zeker 2 en misschien liefst 3 ongelovigen.

Ik mis de tijd met Michaela, Bahar, Sonja, Larissa, Maria en Alexandra. Deze 6 dames waren lange tijd vaste waardes voor de villa. Verder ontbreken momenteel: Anka, Andrea, Evelyn, Samira, Reny en Melissa.
Vanessa en Kim die hier begin dit jaar hun debuut maakten waren toppers. Momenteel is de setting zoals ik memoreerde uitermate armoedig en onherkenbaar. Hoop op betere tijden.
Dit is toch zeer normaal voor deze tijd van het jaar dat het iets minder is qua bezetting , vele dames zijn aan vakantie toe en zullen ook zeker terugkeren , de vaste waarden zoals Bahar , Larissa en Maria komen ook nog wel terug naar VV en Reni zal volgende week ook wel terug keren omdat ze geen vakantie zou nemen dit jaar wegens bepaalde redenen die ze aan mij heeft toevertrouwd .

Wat betreft de setting nu op dit moment , deze is misschien wat magertjes maar als je de keuze hebt uit 8 dames momenteel hoef je toch ook niet te klagen en ja de setting in deze RTC veranderd van tijd tot tijd , persoonlijk vind ik dat heel goed en kan je andere meiden leren kennen , sommige in negatieve zin en andere in positieve .

Persoonlijk zal ik de volgende week mijn 14 daags bezoekje weer brengen aan de villa .

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Opletten op je taalgebruik.
Edit moderatorteam: tekst gecensureerd.

Heb je die xxx weer die alleen maar loopt te zeiken over andermans inbreng. Loop dit forum niet te vervuilen en hou je eens bezig waar het daadwerkelijk om gaat namelijk het schrijven van een recensie oid maar loop niet steeds andermans verslag te bekritiseren want wat jij op dit forum te zoeken hebt ontgaat mij volledig met je gedram.

Laatst bewerkt door een moderator:

peterke1969

Toogplakker
13 apr 2016
147
123
Stop zelf met klagen en janken over prijs, bezetting, openbaar vervoer... en dan verdwijnen de bemerkingen van anderen automatisch... oorzaak en gevolg nietwaar? Wie vervuilt hier dan het forum met die voortdurende klaagzangen? Is het niet over het openbaar vervoer, is het over de prijs, is het niet over de prijs is het over de bezetting, is het niet over de bezetting is het over het niet mogen volspuiten.... ik moet niet meer doorgaan zeker? Ipv de komende weken weer het ene gat na het andere te neuken... lees eens al je berichten (klaagzangen) terug... Dan zal je misschien snappen (ik zeg wel misschien) hoe het komt dat mensen zo reageren...

Laatst bewerkt:

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Zo, weer over tot de orde van de dag. Welke wandelaar is vandaag aanwezig en geeft even een update van de dames die aanwezig zijn. Dan kan ik inschatten om op korte termijn met een van de bekende dames of een voor mij nieuwe uitdagende dame te kameren.
(Anders bel ik even met de Theke.)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875

Je moet niet lezen xxx maar je eigen bevindingen hier plaatsen. Moet ik mijn verslagen aanpassen omdat ze je niet bevallen. Das het laatste wat ik zal doen. Hou op met je commentaar en accepteer wat een ander schrijft of het je bevalt of niet en onderneem zelf eens actie met het schrijven van een zinvol verslag maar je hebt zeker niets nuttigers te doen zielig ventje. Zo lang lid en zo weinig bijdrages. Wat heb je hier eigenlijk te zoeken?

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574

Zoals ik al eerder zei. Robbie weet alles beter. De centenneuker. Heb je al eens gezien in Venus met je ik dacht puzzelboekje. Zelfs daar zat je te zeuren met medebezoeker over de prijzen.
En nee Robbie niet iedereen kan zoveel recenssies schrijven daar niet iedereen zoveel tijd heeft om hele dagen te reizen. Er moet ook gewerkt worden en priveleven naast het neuken. Niets mis mee lijkt me. Net zo goed dat er niet mis mee is dat jij elke keer weer in de trein zit. Wil niet zeggen dat iedereen dan meteen een xxx en beoordeeld moet worden op aantal recensies

20 aug 2022
1.328
767
Vandaag rond 13:00 in VV belandt, 30€ overhandigd aan Carmen, douchen en handdoekje om naar boven.

Direct plaats genomen op #5, na tiental minuten kwam Gabi naast me zitten.
Ze vroeg om een massage en we gingen naar boven, achterste kamer.
Olie haalde Gabi bij Monica, die met open deur lag te vozen met een klant.

Met de deur open, lag Gabi lekker op haar buik en ik nam op haar bovenbenen plaats en heb haar een korte olie massage gegeven.
Net als de vorige keer mijn keiharde pik in plat Doggy Gabi flink door geneukt en heerlijk klaar gekomen.

Een wat oudere Duitser had dit gadegeslagen en Gabi riep hem naar binnen.
Ik gaf Gabi nog een korte massage en tijdens de massage werd de Duitser gepijpt.
Na een aantal minuten werd er van positie gewisseld, positie 69 werd ingenomen en inmiddels had Gabi het keukenpapier verwijderd en ik zag dat mijn sperma door die vent opgelikt werd, dat vond ik niet echt aantrekkelijk om te zien,🤮
dus de kamer maar verlaten.

Nog even gedoucht en rond 14:30 de tent verlaten

AWL:
#1 Erika (ROE)
#2 Neue (??)
#3 Samy (DEU)
#4 Monica (ROE)
#5 Gabi (ROE)
#10 Sarah (BUL)
#13 Reni (BUL)
#14 Melissa (BUL)
#16 Yasmin (BUL)

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Potente; dat was een zeer kort bezoekje. Ben ik niet van je gewend want je verblijf in een saunaclub overstijgt toch altijd wel je reistijd.

Nog openbare acties gezien maar dat denk ik niet gezien je zeer korte verblijf?

20 aug 2022
1.328
767
Potente; dat was een zeer kort bezoekje. Ben ik niet van je gewend want je verblijf in een saunaclub overstijgt toch altijd wel je reistijd.

Nog openbare acties gezien maar dat denk ik niet gezien je zeer korte verblijf?
Dat klopt Robbie, normaliter maximaal 4 uurtjes verblijf in club, dus gisteren ruim onder max.
Deze keer voor mij weinig opties qua keuze vrouwen.

Geen openbare acties waargenomen gisteren.

Laatst bewerkt:
20 aug 2022
1.328
767
Het is dat dit onderwerp weer heropend is, want anders was ik niet meer naar deze club gegaan🤣

Rond 10:30 de auto geparkeerd en hartelijk ontvangen door 'kommandante' Barbara.
20€ overhandigd, douchen, handdoekje om, koffie en even rondgekeken,

Aanwezig: #2 Andra (ROE) #4 Monica (ROE) #5 Madeline (ROE) #8 Gabi (ROE) #10 Sarah (BUL) #13 Maria (ROE) #14 Melissa (BUL) #15 Yasmine (BUL) #16 Reni (BUL)

Rond 11:00 kwam Evelyn binnen en zij begroette Barbara heel enthousiast, maar Barbara reageerde totaal het tegenovergestelde, het kwam erop neer, dat Evelyn een uur te laat was en de club moest verlaten, Deutsche Pünktlichkeit zullen we maar zeggen.

Gekozen voor Reni, had zin in een MILF, lekker boven op de bank in het openbaar laten pijpen DT en daarna op de grond heerlijk doggy mijn nakomelingen er ingeschoten, onder toeziend oog van 2 Duitsers.

Na deze sessie nog wat klaagzangen van Duitse Thomas aangehoord, geen sauna gepakt want deze was te 'koud', dus rond 13:30 de tent verlaten en weer richting het oosten gereden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven