Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

20 aug 2022
1.328
767
Vanmiddag laat op de middag deze club bezocht.
30€ overhandigd aan Carmen.

AWL Bianca, Andra, Anka, Monica, Andrea, Sara, Gabi, Evelyn, Maria en Reni

Bij binnenkomst meteen plaatsgenomen op #1 Bianca.(postuur vergelijkbaar met Evelyn)
Wat een lekkere meid, waarmee je ook nog een goed gesprek mee kan voeren.
Op het bankje al heerlijk DT door haar gepijpt en deze sessie doorgezet bovenop de kamer.
Potente was weer geil en heb Bianca heerlijk in missio volgespoten, waarbij ze heerlijk aan mijn tepels knibbelde.
Na een tiental minuten mijn mannenpap diep in haar gespoten.

Bianca 's Duitse taal is uitstekend, nog even over haar kids gesproken en daarna tevreden de kamer verlaten.
Wat een aanwinst voor VV, hoop nog lang van haar te kunnen genieten, topper.

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Één dame was je nog vergeten te vermelden namelijk Jasmin rechtsachterin met enorme tieten en haar buik altijd met een handdoek bedekt. Dus in totaal 11 dames.

Ik maakte vanochtend al kennis met Bianca. Echt een aanwinst voor de club. Bij binnenkomst zag ik haar al met een klant op de bank innig zoenen dus dat wekte mijn aandacht en interesse. Toen ze met de klant naar boven ging gelijk op haar bank plaatsgenomen. Poosje wachten en toen zat ze naast me op de bank. All gelijk zoenen en een gesprek ging eenvoudig met haar want goed Duits en makkelijk converserend. Voor mij een aantrekkelijke verschijning met een goede kont. Haar borsten zijn daarentegen wat klein.

We namen de kamer op de begane grond. Heerlijke pijpsessie waarna ik haar langdurig heb gebeft wat ze zeer kon waarderen. In de missio haar goed genomen en ze zoog lekker aan mijn tepels. Ook met haar handen regelmatig om me heen dus lekker intiem en ook zoenen erbij. Met haar goede kont haar uiteraard ook doggy genomen en vervolgens plat doggy. Haar goed diep genomen en uiteindelijk mijn zaad in haar gespoten.

Ik dacht er nog aan om Evelyn te nemen want die is ook aantrekkelijk maar het leek me vandaag beter het bij één kamergang te houden.

Bianca is naast Bahar één van mijn nieuwe toppers en hoop, wat potente ook zegt, dat we nog lang van haar mogen en kunnen genieten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Die borsten zijn enorm maar zag even haar buik tevoorschijn komen en toen hoefde het voor mij niet meer.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
zijn er links van de dames of info van de club
wat zijn de prijzen
Links... nee, alle dames worden hier in algemeen topic besproken. Op Freiercafe wel topics per dame. Als je foto materiaal zoekt... die is er, maar minimaal (en oud). Van huidige AWL heeft alleen Maria wat foto's geloof ik.

Info club... er is een website, maar die laat alleen een banner zien met wat basale gegevens en heb je effectief niets aan.

Prijzen.... scroll eens terug. Binnen 10-20 pagina's staat vast wel iets vermeldt. En anders nog wat verder terug.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Leuk een nieuwe naam/dame (Bianca). Fijn om te lezen dat een aantal dames terug van een wel verdiende vakantie zijn. Dan kan ik weer een moment plannen.
Enkele weken geleden op een vrijdag geweest. Er waren 8-9 dames. Samen met een Duiters om 10.00 uur binnen. De Duitser had het volgens mij na drie kwartier en een paar kopjes koffie bekeken en vertrok. Ik wel een kamergang gedaan met Yasmin. Heb nog even gedacht aan een twee keer met Samy. Ziet er zeker leuk uit, maar was weer bezet als ik een loopje naar haar inzette.
Gezien de recente bezetting binnenkort een nieuw bezoekje plannen.

Jan34mx

Toogplakker
5 mei 2023
33
13
Morgen voor de 2e keer een kijkje nemen denk dat ik rond half 2 daar ben nog meer mensen drinken op gaan ?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Hopelijk volgt er een verslag en als je een AWL (aanwezigheidslijst) wil bijvoegen graag zelfs? Ik ben er zaterdag en anders op zondag.

Jan34mx

Toogplakker
5 mei 2023
33
13
2 dames bezocht
Andrea en
Eline ? Als ik het goed heb onthouden 23 jaar kleine dame

Bank 1 tot 6 waren bezet en bank nummer 9, 13-14-15-16 waren bezet

Andrea zat op bank 3 en Eline op 9

Aller 2 prima dames ben niet zo'n verslag schrijver dus bij deze

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Vandaag zoden de volgende dames bij Villa Venus Duisburg aanwezig zijn.
Maria, Andra, Gaby, Elena, Evelyn, Rehny, Diana, Monika, Zara. Anka. Andrea en Sami.
Een mooie en heerlijke bezetting Blijkbaar zijn meerdere vaste dames weer terug van vakantie.
Helaas kan ik vandaag niet om één of meerdere gaatjes te vullen en te genieten.
Wie vandaag wel kan. Geniet er vooral van! Veel (sex-)plezier.
In de komende weken maar eens vanuit de regio Arnhem naar Duisburg rijden.

Terug
Naar boven