Vandaag weer eens lekker naar de venus. Ik kan bevestigen 13 dames zoals potentebeer al schreef. Veel bekende maar ook wat nieuwe voor mij. Wilde de nieuwe blonde dame op 4 eens proberen maar telkens bezet helaas. Ik was super geil dus kon het niet meer wachten en ben naar Anke gelopen. Een heerlijke eerlijke meid die je altijd goed verwent. Dit keer geen DP op de bank maar direct naar boven, ze had er zin in zei ze. Moet de deur dicht of open laten. Ik zei laat maar open en ze begon ondeugend te lachen. Direct in positie 69 met mijn jonge heer richting de deur. In deze geile positie en haar heerlijke kutje likkende duurde het niet lang of en ander stelletje melde zich. Mogen we de bij werd gevraagd in het duits. Natuurlijk hoe meer geile zielen hoe beter en Anke draaide zich op haar rug waarbij ik haar heerlijk kon stoten. Zalig kutje is dat toch. De andere bleven ook niet echt achter en ook daar werd ingelogd. Naast elkaar met die 2 geile schlampen. Na een tijdje; wil je ruilen? He ook een hollander nu hoorde ik het pas. Ja lekker doen we en ik ging van het ene strakke kutje in de andere. Dat duurde niet lang meer totdat ik haar kamertje ging witten. De volle lading. Mijn landgenoot was nog niet zover en dat ging nog wel ff duren zo te zien dus ik ben langzaam vertrokken en afrekenen. Hij ging nog lekker verder...tot heel binnenkort zou ik weer zeggen. Super geile middag zo met de deur open moeten we allemaal vaker doen is geil.