Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Wordt tijd dat Bahar weer eens terugkeert want na liefst 7 maanden afwezigheid is ze na een week of 6 in villa venus te hebben vertoefd alweer zo'n 2 maanden foetsie als het al niet langer is.

ericgroenlo

Toogplakker
23 sep 2022
26
36
Samira ondertussen alweer 'in the house' ? Of..is ze ergens anders neergestreken.
Ben natuurlijk ook benieuwd wanneer Bahar weer terug is, hmmmmm

Tot die tijd maar even andere dames in de buurt laten genieten, wel iets duurder maar geen reistijd

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Nee; Samira is nog steeds niet te vinden op de AWL. Hoop ook dat ze spoedig terugkomt want het is wel een aantrekkelijke meid.

Flap

Toogplakker
3 jul 2020
53
39
Afgelopen vrijdag weer eens naar de Venus gereden, en hoopte er om 10:15 te zijn, maar door afsluiting van de snelweg vanaf Oberhausen werd het bijna 10:45 voor ik binnen was.
Veel bankjes bezet, uiteindelijk waren er 14 dames aanwezig.

Na wat koffie en water te hebben gedronken, en intern overleg, mij naast een Braziliaanse Milf op bankje gezet. Amanda heet ze. Wat gefriemel op de bank, naar boven gegaan. Amper op de kamer werd ik staande gepijpt en ze wilde dat ik haar vingerde en haar kut was al lekker nat. Eerst wat in missionaris geneukt en daarna doggy. Vervolgens nog gepijpt en nú wilde ze mijn vinger in haar kont. Na nog een paar minuten door haar als cowgirl te zijn bereden, het verder voor gezien. Ik was nog niet helemaal zen.

Helaas zoals vaker, sauna functioneerde nog niet. Dus paar watertjes op het 'terras' genuttigd.

Op bankje 5 zat een leuk petite blondje met brilletje. Madeline ofzo. Zag er enigszins afstandelijk uit. Toen ik naast haar ging zitten, ontstond een toch wat ongemakkelijk gesprek. Eerst een blik van 'wat moet je?' Om het dan ook te vragen. Tja, ik kom hier geen brood kopen, neuken misschien? Toen zei ze dat ze het alleen met condoom doet. Daarvoor heb ik geen 200 km gereden, dus verder vriendelijk bedankt.

Vervolgens bij Maria op de bank plaats genomen. Na een klein verwijt dat het minstens 3 maanden geleden was dat ik haar voor het laatst had gezien, begon ze me lekker op de bank te pijpen. Nu hoopte ik, dat ze net als de vorige keren gewoon op de bank zou klaar neuken, maar dit keer wilde ze naar boven. Veel gepijpt geworden en haar gevingerd en gelikt, maar neuken zat er helaas niet in. Misschien kwam dit omdat ze een trio met de blonde dame van bankje 2, maar ook die zou het met condoom doen. Waar gaat het heen met deze club? Mijn geilheid verdween als sneeuw bij 40 graden in volle zon.
Het weer verder afgekapt.

Eindelijk, de sauna deed het.

Na een kleine pauze, me opnieuw naast Amanda gezet. Ik had haar toegezegd misschien nog een tweede keer te proberen. Ze had gezien dat ik naar de sauna was geweest en wilde daar ook even opwarmen. Hup naar beneden.
In de sauna zet nog een collega, maar na twee minuutjes was hij verder uitgezweet. Nu hij weg was veranderde het strelen in trekken en vingeren. Ik werd dit keer wel lekker geil, dus nam ze hem snel in haar mondje en ging er zonder te vragen reverse cowgirl op zitten. Knetters dit was echt geil. Zo jammer dat er iemand aankwam. Dus snel naar boven, haar doggy genomen. Vinger in haar kont. Dan mijn lul tegen haar anus gezet en langzaam naar binnen geduwd. Ze mompelde iets dat ze nooit eerder anaal had geneukt, maar daar geloof ik weinig van. Ze kreunde maar wat van genot. Maar toen ik mijn lul eruit trok om te laten pijpen of kutje te neuken. Bleek dat ze er inderdaad niet op voorbereid was. Snel wassen. Haar verder geneukt en uit beleefdheid haar gezicht en mond volgespoten.

Voor de laatste ronde 20 extra gegeven (ondanks shit incident) dus totale schade 160 voor de dag. En rond 18:00 weer in Westen van het land.

Volgende keer waarschijnlijk een andere club proberen. Amanda is er wisselvallig en dan is Maria op dit moment een enige zekerheid.

Gentlesyeux

Snuffelaar
4 feb 2024
17
28
Inmiddels is, na een afwezigheid van meer dan een half jaar, sinds afgelopen maandag wel weer Sonja aanwezig... behoorde ook altijd tot de vaste kern. En Larissa wordt volgende week terugverwacht.

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Mooi om te horen en leuk dat Sonja weer terug is maar ik wacht nog steeds op Samira en vooral Bahar. Als het goed is zou Bianca binnenkort weer terug moeten zijn.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ja;; met deze opwaardering, mocht iemand dat kunnen bevestigen, heb ik wel zin in een kamer met Andra.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Samira en Larissa ook weer terug maar waar blijft Bahar toch? Michaela daar reken ik niet meer op.

Terug
Naar boven