rickske123
Toogplakker
- 19 jun 2019
- 231
- 297
Andrea is terug aanwezig in de villa .Enig idee welke periode Andrea met vakantie is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Andrea is terug aanwezig in de villa .Enig idee welke periode Andrea met vakantie is.
Hoe herken ik haar?Tip: mocht Samira haar rentree doen - direct hiervoor gaan!
Ze heeft een weergaloos pulserende kut welke je niet vaak gaat meemaken...
(helaas stond ze aleen AO light toe ten tijde van mijn bezeoek - mogelijk staat ze meer toe bij 2e bzoek?)
Wel aan de donkere kant maar niet zwart.Lekker man. Is Diana/Diane qua huidskleur zwart?
Hallo Robbie, wat zit er in Goch? Ik zit daar niet te ver vandaan.Villa Venus heeft nu genoeg dames maar de belangrijksten "Bahar en Michaela" ontbreken nog steeds. Bianca is even afwachten maar zeker ook een topper.
Het is jammer dat Bulgaarse Vanessa de villa heeft verlaten en waarschijnlijk in Goch vertoeft volgens Samira.
Elena trekt mij niet bepaald qua uiterlijk maar misschien een gok waard als de service onberispelijk is. Er wordt zeer weinig over haar geschreven op het freiercafe want ze heeft nog niet eens een eigen topic. Roemeense Diana die ik laatst zag vind ik toch een stuk aantrekkelijker. Denk pas vv aan te doen als Bianca of Bahar weer aanwezig zijn.
Bram1975 ben jij nou zo dom of doe jij zo dom??En de meeste doen daar bate dan of hoe moet ik dat zien ?