Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Daarnaast CIM of anaal alhier is een koopje
- in bijv. https://www.saunaclub-venus.de/ kost dit eu50
- in NL prive huizen is dit veelal niet mogelijk, maar indien zo kost het al snel eu50
- in NL prive ontvangst is dit soms mogelijk voor eu50

Laatst bewerkt:

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
Ja,,, heb Andrea nog gevraagd voor anaal... wat een mooie kont heeft die dame... helaas nog niet mogelijk....

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ze is slank en heeft slappe borsten. Een mooi gezicht vind ik haar niet echt hebben maar dat is persoonlijk.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag was Monica niet aanwezig. Ze heeft het figuur van voorheen Alexandra, en ze is oa herkenbaar aan de lange tattoo over haar ruggewervel.
Het is verder wel een meegaand type, je komt niks te kort. Anaal heeft ze mij ook wel eens geboden, niet mijn ding

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Afgelopen donderdag op mijn roostervrije dag al vroeg naar VV in Duisburg gereden. Geen noemenswaardige problemen op de weg. Even voor 10 uur de auto geparkeerd en naar binnen. Na de bekende plichten (betalen, uitkleden, douchen) naar boven voor een drankje. Het was nog rustig qua dames, maar uiteindelijk waren er zeker 10 dames.
Op bankje 1 plaatsgenomen en kort daarna kwam Andrea de Villa binnen. Een mooi moment van herinnering. Even bij gepraat over van alles en vooral vakanties. Na een strelen, knuffelen op de bank naar boven voor een heerlijke kamergang. Afwisselend staand/ op bed. Pijpen, beffen, 69 en meerdere standjes .
De sauna was op de juiste temperatuur om pauze te nemen. Later nog een kamergang met Larissa en Amanda.
Het was weer een heerlijk tijd in VV.

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Tijdje terug skinny milf Larissa bezocht (sofa nr6)
BJ inzet is goed maar voelde helaas zo nu en dan d'r tanden.
TZ is met lichte tong
Haar favoriete standje is reverse on-top zodat je lekker naar d'r schaamlippen kunt kijken
Flat doggy doet ze niet bij een bovengemiddelde stam :(

Prealm

Toogplakker
16 jan 2018
107
132
Vandaag na zeer lange tijd weer een bezoek gebracht aan de Villa. Voor mij veel nieuwe dames maar Maria, Larissa en Bahar en nog een aantal kende ik zo weer. Waren veel beren binnen en de dames waren weinig in de zaal. Na een tijdje op de bank te hebben gezeten, ben ik bij Maria gaan zitten. Weer lekker pijpen op de bank en vervolgens met een stijve tampeloeres naar boven. Daar aangekomen was Larissa op een kamer bezig met een beer en daar stond de deur van open. Maria vraagt aan mij of we daar bij gaan en het antwoord is tuurlijk. Daar lagen we dan met ons vieren op het bed te neuken en een iemand die op het bankje tegenover de deur het schouwspel gade sloeg. Was weer een geile belevenis. Na douchen en wat uitrusten hat ik m'n innen op Larissa gezet, echter zij bleef steeds bezet. Toen voor de 2e keer gekamerd met Maria. Het is en blijft een topvrouw. Na haar voor de 2e keer intern gewit te hebben douchen en weer naar huis. Hoop dat de volgende keer niet zo'n lange pauzetijd er tussen zit want ik heb de dames zeker gemist

Kees-61

Toogplakker
7 okt 2020
152
35
Mooie recensies hier👍. Voor mij al een tijdje geleden dat ik in🇩🇪 was voor de Girls.
Komende weekend wil ik op pad. En zou graag wat tips of adviezen willen hebben.
Ik reis aan vanuit regio Arnhem/ Nijmegen. A12/A3. VV is de dichtstbijzijnde club RTC, waar onze NZC hobby kan worden uitgevoerd.
Of is het beter om nog wat verder te rijden?

VV ff gegoogled ligt in een soort industrie terrein. Hoe is het met het parkeren op bv Zaterdag?
Het gebouw lijkt op een Oost-Duitse Kazerne.

Wat is de Entree prijs? Welke dames zijn echt top? Andrea, Monika had ik al wat over gelezen

Wat is verders nog van belang daar.

Over het bezoek zal ik wel een klein verslagje maken.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
@Kees-61 , Ik rij zelf ook vanuit de regio Arnhem via de A12/A3 naar VV-Duisburg. Het is doordeweeks/in het weekend goed te doen binnen een uur. VV ligt op een bedrijventerrein en heeft meer weg van een verbouwd kantoor. De entree is volgens mij tot 12.00 uur € 20,-. Later is het € 30,-, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Parkeren kan wat lastig zijn, omdat er in de straat de nodige vrahtwagencombinaties staan. Maar ik heb nooit meegemaakt dat ik niet in de straat kon parkeren. Moet ik er wel bij zeggen dat ik vroeg komt. Hoe dat midden op de dag is weet ik niet.
Ik vind VV de laatst tijd een prima RTC om te komen. Een breed aanbod van dames (10-12). Anka, Andrea, Maria, Bahar, Evelin zijn zoal dames die als top worden beshreven, maar dat blijft natuurlijk persoonlijke evarigen.
Ik denk dat er zeker één of meerdere dames die in de smaak vallen. Wij lezen wel wie je top vindt.
Veel plezier. Zelf ga ik over een week of twee weer richting VV. Dan zal ik ook weer even iets van de ervaringen delen.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Hierbij dan een verslag van mijn ervaringen van gisteren in de villa .

Omstreeks 10 u 00 was ik in de villa aanwezig en er waren al veel beren binnen en sommige handdoeken waren al niet meer bezet , eigenlijk kwam ik voor Amanda omdat zij er op dinsdag en donderdag is , maar ze was er gisteren niet en de vorige keer ( 2 weken geleden ) dat ik er was had ze problemen met haar paperassen om in de villa te mogen werken .... dan maar besloten om de eerste kamer met Andrea te doen , deze milf geeft altijd een goede service op de kamer en deze keer was het ook zo .

Voor de volgende kamer besloot ik om voor Elena te gaan , waarbij we elkaar eerst aftasten op de bank en bij het zoenen merkte ik dat ze een lookgeur in haar mond had ... dit was dus een kleine tegenvaller , maar toch maar naar de kamer gegaan en mekaar eerst oraal bevredigd en het afgemaakt in cowgirl positie , Elena is zeker niet de mooiste meid , maar ik heb nooit geen klagen gehad van haar service , ze woont samen met Sonja en deze kwam op een bepaald moment de villa binnen , maar Barbara stuurde haar terug naar huis , waarom weet ik eigenlijk niet zo goed omdat er toch veel beren aanwezig waren .

Voor de derde ronde had ik zin in een partijtje openbare seks en Rheni heeft me dat 2 keren aangeboden ; maar toen ik bij de bank van Rheni was is zei zeker 3 kwartier niet aanwezig geweest en toen maar besloten om bij haar vriendin Yasmin mijn kans te wagen , ik had haar gevraagd of ze aan openbare seks deed boven op de gang en ik kreeg de bevestiging van Ja , eerst de nodige verkenningen op de bang onder en toen naar boven gegaan waar ze me eerst rechtstaand begon te pijpen en na een tijdje begon ik haar te likken waarbij ze behoorlijk nat werd toen haar al liggend op de bank gepenetreerd en na een tijd besloten we dat ik gewoon op de bank zou zitten en zei boven op me kwam zitten , toen ben ik na een tijdje in haar klaargekomen , dit was de derde keer dat ik voor Yasmin koos en de eerste 2 keren waren echt niet top , maar gisteren op de openbare plaats was het 100 % herhaling vatbaar .

@Kees-61 Voor wat betreft het parkeren op zaterdag , dan is het zeer rustig in de straat en kan je vlot parkeren .

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanmiddag villa venus bezocht. Elena en Evelyn ontbraken en Samira is langer afwezig. Eerst met Zara gekamerd. Ziet er goed uit en de seks ook weinig op aan te merken.

Pauze genomen en Monica genomen. Was zeker niet verkeerd en had een goede grip.

Bahar was voor mij niet beschikbaar want ze had een klant waar ze lang mee bezig was. Of dat echt zo is laat ik in het midden want ze was zeker niet met één en dezelfde persoon aan het kameren en ik was er vroeg bij in de middag en toen ik op een bepaald moment weer naast haar ging zitten en haar klant al was vertrokken zei ze met een klant bezig te zijn en toen ik vroeg tot hoelaat antwoordde ze vaag. Ze is nogal wispelturig en zegt niet waar het op staat. Ga het morgenvroeg weer proberen want dan had ze meer tijd. Ik zal het morgen wel zien.

Terug
Naar boven