Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Als Evelyn op bank 8 een hele middag met een klant heeft gekamerd dan heeft ze er goed aan gedaan om haar handdoek mee te nemen. Zo geeft ze aan (voor lange tijd) niet beschikbaar te zijn.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ja; vindt het ook overdreven en egoistisch als een klant een dame in dit geval een hele middag voor zich opeist. Een ieder moet de kans krijgen om met een dame naar zijn voorkeur te kunnen kameren.

Nb: heb wel eens meegemaakt dat bij heel weinig dames Barbara tegen een dame zei geen kamer van een uur toe te staan.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Een ieder moet de kans krijgen om met een dame naar zijn voorkeur te kunnen kameren.
Een dame bepaalt dat natuurlijk ook een beetje zelf!

Nb: heb wel eens meegemaakt dat bij heel weinig dames Barbara tegen een dame zei geen kamer van een uur toe te staan.
Ik denk dat de dames niet in loondienst zijn, maar als zelfstandige aan het werk zijn. Barbara heeft daar dus eigenlijk niets over te zeggen.

Als een dame een klant heeft, die uren bij haar wil blijven, het contact is prettig en ze hoeft hem niet uren lang te neuken, dan is het voor haar goed verdienen en weinig piemels door de poes. Misschien wel eens lekker voor haar (y)

Je hebt dus gewoon pech wat mij betreft, als een dame niet beschikbaar is -om wat voor reden dan ook- .

Op=OP , geldt net als in de winkel ook hier.

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Idd - gewoon nogmaals deze tent bzoeken
Evelyn is een schatje en daarnaast heeft ze CIM in haar extra options :)

Prealm

Toogplakker
16 jan 2018
107
132
Vanmorgen om 10:00 uur in de Vila gearriveerd. Was er niet druk qua dames en ook qua heren. Larissa zag ik op haar bankje zitten en daar ook maar plaats genomen. Het duurde niet lang of ze was m'n pik op oorlogssterkte aan het pijpen. Toen naar de kamer alwaar de pret doorgezet kon worden. Pijpen, beffen en neuken in diverse standjes en uiteindelijk haar de interne donatie gegeven. Na m'n pauze was het nog steeds rustig met de dames en besloot voor de 2e keer bij Larissa op haarband plaats te nemen. Weer heerlijk pijpen en toen naar boven. Heerlijke tweede kamergang gehad en helaas moest ik door naar m'n zakelijke afspraak. Al met al weer een super begin van de werkdag gehad.

newzuidlander

Snuffelaar
8 dec 2022
3
0
Ik ben van plan ook de villa eens te bezoeken en verslag te doen maar zou graag willen weten of de dames daar ook klaarkomen in de mond doen en liefst slikken?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
He Newzuidlander, in de twee jaar zie ik alleen maar 4 vragen. Zou wel afwijkend zijn als je nu ineens verslag gaat doen.
Als lid kun je halen, maar moet je af en toe ook wat brengen. En als je de thread een beetje doorleest, krijg je al wel antwoorden. Verder kun je het ook de dame vragen op de bank, ze geven allen een eerlijk antwoord.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik lees bij Dietzenbach Bahar venus dus ze is toch weer snel vertrokken. Had ik niet verwacht want over deze club was ze niet zo tevreden vertelde ze mij eens. Hopelijk keert ze snel weer terug naar villa venus want ze was nog maar zo kort hier na haar lange vakantie en ik wil graag weer met haar kameren.

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
Bahar was anders gewoon aanwezig in VV vanavond. Voor mij is ze wel een slagje te groot geworden en niet meer aantrekkelijk hoewel ik me kan herinneren dat ze wel een lekker kutje had.
Wel veel onbekende gezichten voor mij vanavond maar ik kom er dan ook niet vaak.
Lekker half uurtje gekamerd met Gaby een kleine slanke jonge dame maar ik vind het gewoon lekker wijf. Geen tongzoenen maar wel actie op de bank en later voortgezet op de kamer. Eigenlijk maak ik nooit een half uur vol maar met haar was nu geen probleem.

Misschien komend weekend nog maar eens kijken.

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Als je bij Gaby op de bank gaat zitten is de kans op een orale behandeling in de huiskamer idd hoog :)

clinic

Toogplakker
22 sep 2016
38
6
Er staat ook vanavond en aangezien Paulus zijn bericht dinsdag schrijft…….🤷‍♂️
Ze is er gewoon. Ook vandaag.
Even lekker een kleine week op pad geweest.

Terug
Naar boven