Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ze doet pijpen op de bank maar zeker niet regelmatig en neuken op de bank doet ze soms ook maar alleen als ze daarvoor in de stemming is. Het blijft immers een wispelturige dame met gebruiksaanwijzing. Of ze MMF doet weet ik niet. Dit komt niet zo vaak voor en heb Bahar nog nooit met 2 man zien vertrekken voor een kamergang. Weet ook niet of ze akkoord met het openlaten van de deur als een klant daarom vraagt om zo een nieuwsgierige kijker mee te laten doen.

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Vanwege onverwacht werk (heb ik nou vorige week een schroef niet goed aangedraaid?) , weer in Duitsland aangekomen. Een collega mee, waarvan ik weet dat hij ook wandelt. Weer beland in VV; ik rij er tegenwoordig zonder navigatie naar toe :cool:

Ik dacht, vandaag even op safe met mijn vertrouwde Gabi. Oei oei oei. Wat was er gisteren mis in VV?😞

Alle dames met een lang gezicht en ondermaatse service , ook bij Gabi, ver onder de maat/tapijt…. Verkeerde grapjes en op de kamer afraffelen. Mijn collega, nog nooit in een RTC geweest, had ik enkele van de toppers geadviseerd. Hij ging voor Maria. Hij vond het een "matige service"…..:(

Saillant hier is dat ik 10 min voor hij Maria vroeg, en zij zei toen tegen mij dat ze een afspraak had. Prima, echter Bahar zei dat ook tegen mij; "Iech hab ein Termin " terwijl ze onze hele aanwezigheid bleef rondlopen en praatjes maken met haar collega's en op het oog ook over een serieus onderwerp!

Wellicht ligt de oorzaak in een, enkele weken geleden trio met Bahar en Maria , waarbij ik bij de betaling de indruk kreeg dat zij meer verwachten dan de 40 Euro .Graag van medewandelaar hun ervaringen; persoonlijk lees ik (te)veel dat dames fooi/tip krijgen. Medewandelaars, pas op dat je je niet in je eigen voet schiet.

Uitkomst van de dag; mijn collega gaat niet meer mee. Ik overweeg een andere RTC; hoewel Elena💋 mijn topper is, helaas gisteren niet beschikbaar.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Over Bahar kan ik zeggen dat ze me nooit de indruk heeft gegeven meer te willen dan de 40€ voor een half uur. Mijn laatste kamergang was ik lang op de kamer met haar. Moet wel zeggen dat ze veel gepraat heeft maar na afloop vroeg ik wat ik haar schuldig was waarop ze zei 40€. Heb haar als blijk van waardering voor de zeer goede kamergang beloond met 50€.

Moet wel zeggen dat Bahar me ook wel eens heeft gezegd "Termin" zu haben toen ik met haar wilde en al observerend bleek die "Termin" helemaal niet te bestaan.

freek12000

Toogplakker
5 sep 2018
50
6
Recent bezoek
Liep wat verdwaald rond en spotte een dame op couch nr 5 die mij bekend voorkwam uit een andere club (tot mijn schaamte moet ik bekennen dat zij mij eerder herkende als ik haar) - bleek Natascha (Bulgaarse twintiger, curvy beauty met lekkere jetsers) te zijn die ik al vaker in de Grimbersauna had gekamerd.
Sympathieke lieve lady, aanrader voor long-stay en services zijn goed (edging HJ, prostaat massage, TZ afhankelijk van klik)
Volgens mij is ze aan het bekijken of d'r nieuwe standplaats bevalt qua collega's
Heeft ze een beetje vooruitstaande tanden ?

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Hallo, van plan om volgende week na kerst, deze club te bezoeken. Vandaag Barbara gebeld en gevraagd of Bahar dan ook nog aanwezig is, helaas geen duidelijkheid van haar gekregen.
Iemand enig idee?
Bahar hoor ik alleen goede berichten over.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik deed vrijdagavond villa venus aan. Pas om 20 uur was ik er; mede door een vertraging met de trein wat een gewoonte is/wordt bij Deutsche bahn en eerder kon niet want moest die dag gewoon werken. Veels te laat natuurlijk om relaxed een keuze te bepalen als zo rond 21 uur een laatste kamer genomen kan worden en Maria was iets na 20 uur aangekleed. Mijn dames waren juist weer bezet. Zara had een kamer en toen ze in het zitgedeelte kwam liep er al een man met haar mee naar de bank waar hij vervolgens naast ging zitten. Zara ging het dus niet meer worden. Ik ging vervolgens op de bank van Natascha zitten die ook aan het kameren was. Toen ze in het zitgedeelte kwam ging ze het damesgedeelte in en toen ze eruit kwam keek ze me aan en liep langs me heen om vervolgens naar achteren te lopen waar ze naast een gast ging zitten. Ik dacht wat krijgen we nou en het was al rond 21 uur dus moest snel een beslissing nemen want wilde beslist neuken. Alina zat nog op de bank en echt aantrekkelijk vind ik haar niet en bovendien had ze een beperking waar ze pas op de kamer mee kwam. Gelikt wilde ze niet en een hoop glijmiddel bevordert ook niet de strakheid. Mijn pik waardeerde ze niet zo en deed haar kutje zeer dus een half uur ging het zeker niet worden. In iets meer dan een kwartier was ik met klaar met haar. Apart was wel dat ze bij het neuken vaak mijn ballen betastte.

Een wijze les is dus niet meer zo laat naar een RTC club te gaan. Als ik had geweten dat mijn avond in vv zo zou verlopen was ik beter naar de loophuizen in Duisburg gegaan en had dan bovendien tijd en 10€ bespaard.

Carmen was trouwens theke en er hingen slingers en balonnen boven de balie want Barbara was onlangs jarig.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Had ik het maar gelezen. Of goed gelezen. Het ballenspel tijdens het neuken was wel apart maar verder viel Alina, bankje 5, op uiterlijk na (naar mijn persoonlijke smaak), leuke borstjes, best tegen.

Overigens verstond ik Angelina of Adelina maar het ballenspel, en de namen op de AWL bewijzen dat het Alina moet zijn.

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Afgelopen zondag dacht ik dat de vrome Duitsers wel allemaal in de kerk zouden zitten (ze betalen tenslotte Kirchensteur) en ook deze aanname bleek niet te kloppen. Ik was er tegen 12.00 en veel bankjes bezet met 'wachtende " wandelaars. Na vorige week een slechte ervaring met mijn "fuck buddy" te hebben ondergaan, nu terug naar Elena. Wellicht voor sommige medewandelaars niet moeders mooiste, echter een GFE 😇met hoofdletters, is bij haar verzekerd. Enkele weken geleden zei ze dat de Kerst en Nieuwjaars periode in VV bleef; nu zei ze dat ze met haar Bulgaarse collega, toch morgen naar huis zou rijden. Enfin, na wat sociaal gekeuvel op de bank naar de kamer boven, met spiegel. Veel, heel veel tongzoenen, BJ's afwisselend met diverse standjes, lekker tegen elkaar aanliggen (Elena weet dan net die trucjes waardoor je leuter half zacht/hard blijft….brrrrrr.
In lepeltje....erin, kort pijpen, dan weer kort doggy…. En dat zo door tot aan het uur. Toen de turbo aangezet en met een aantal oerwoud geluiden GLANSrijk de finish gehaald:cool:. Ze is dus ondertussen vertrokken en komt 3e​ of 4e e week van jan 25 terug. Ik zal haar even missen……
P.s. : als je haar rustig en uitgebreid beft, komt ze op een hele speciale manier klaar🤩.

Dufeau

Toogplakker
6 aug 2022
51
45
Hallo, van plan om volgende week na kerst, deze club te bezoeken. Vandaag Barbara gebeld en gevraagd of Bahar dan ook nog aanwezig is, helaas geen duidelijkheid van haar gekregen.
Iemand enig idee?
Bahar hoor ik alleen goede berichten over.
Bahar zou de 26ste voor 10 dagen naar Bulgarije vertrekken.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
was alweer zo'n 4 weken geleden en nu pas even tijd om te schrijven. Kwam er tegen half 11 aan en had even een uurtje tijd.
Knappe slanke dame deed open en ze heet Alina. Wilde eigenlijk voor Bahar komen want had haar nog nooit gehad.
Volgens banknummer is haar plek naast Larissa. Handdoek lag op de bank van Bahar en Larissa.
Dus even op Bahar haar bankje zitten en wachten. De slanke dame haar bank is daar heel vlakbij en ze flirte met mij.
Naast haar gaan zitten en na wat voelen tussen mijn benen vraagt ze wat wilde. Blasen,ficken.
Tot verbazing zij Alina dat ze pijpen zonder doet maar neuken met condoom. Ik was snel weg en ging haar de drankautomaat.
Niet veel later kam Bahar uit de pauzekamer.
(had haar buurvrouw van links snel gevraag of dat Bahar was en ze zei ja en ze komen uit hetzelfde dorp (of stad)).
Bahar kwam naast mij zitten en keek mij diep in mijn ogen. Beetje kussen en voelen en ze wilde naar de kamer.
Ze moest even wat halen en kwam snel terug. Dacht dat het mondspoelmiddel was maar op het flesje stond "Korn" erop.
Of ik ook een slokje wilde. Een minislokje genomen en het brande goed in mijn keel. Wel vroeg voor zoveel alcohol %.

Pijpen deed ze heerlijk en hield bijna niet op. Gelukkig dan neuken maar kon niet komen.
Na een paar keer heen en weer proberen wilde ik eigenlijk stoppen want was al zeker half uurtje binnen en bang dat het meer dan 40 Euro wordt.
Ze wilde niet opgeven want ze wou mijn sperma zien. Zij ging nog een slokje Korn drinken en ik ook dan maar.
Weer pijpen en andere neukpositie kiezen. Kon haar overtuigen dat het nu even niet lukt.
Een andere keer en zij hoopt dat ik gauw weer kom.
Toch leuk met haar kennis gemaakt te hebben. Volgende keer hopelijk iets meer tijd nemen na een lange rit.

fastrod

Snuffelaar
12 okt 2024
10
25
Villa Venus - Madelina today Jan 2nd. Only 6 months in this business, 26 yr old but looks like 21-22 in my eyes. Beautiful face with real glasses,, could pass as German or Swiss if she spoke German, but speaks only English quite fluently and Romanian. Nice body too with natural A/B cup. Wonderful personality, not rushing either. Service not clinical, which was great compared to most girls these days use so much wipes that feels like I'm in a hospital. Most importantly, the first girl in last 2 years who could make me cum inside her naturally from sex, without involving hands to orgasm (my dick is too used to my own hands LOL)! So I commend this catholic girl! I wish she was my secretary in real life.

Please treat her well fellas!

Terug
Naar boven