Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Roykewilwel

Toogplakker
28 sep 2021
102
205
Afgelopen zondag weer een bezoekje gebracht. Ik dacht nog regelmatig aan m'n eerste bezoek een 1,5 week daarvoor en was daardoor knettergeil. Dus maar eens waar een plek waar dit probleem verholpen kan worden. 😁

Net voor de middag binnen, veel dames en banken al bezet. Een bakje koffie gepakt en toen kwam Larissa net aangelopen. Mee in gesprek geraakt en op haar bank plaatsgenomen. Binnen de kortste keren was ze mij op de bank al aan het pijpen terwijl ik m'n koffie aan het drinken was. Heerlijk.
Toen naar de kamer. Lekker tongzoenen, staand gepijpt door haar, beffen doggy en in missio haar strakke poes voorzien van m'n eerste lading van de dag. Daarna nog wat gepraat met haar. Ze vertelde dat ze rond half april terug gaat naar huis. Waarschijnlijk voor een maand of langer.

Na deze fijne kamer met haar in de sauna even relaxen. Ik was aan het twijfelen of ik nog een tweede kamer zou nemen.
Plaats genomen op bank 13 (die leeg was) om eens te kijken met wie ik eventueel de 2e kamer zou doen.
Nog wat te drinken gepakt en op de nummerloze bank achter bank 3 gaan zitten om eens de dame op bank 1 te bekijken. Die zag er wel lekker uit (weet de naam niet). Er kwam een lading handdoeken en een groepje dames waren ze op aan het vouwen, waaronder Michaela. Ze liep naar mij toe en kwam op de hoek van de bank naast me zitten. Wat m'n naam was en waar ik vandaan kwam. Ze was duidelijk aan het flirten. 😊 Ze vroeg of ik aan het uitrusten was. Ik zei nee, aan het twijfelen met wie ik de volgende kamer zal doen. Ze keek me geil aan en wees naar haarzelf. Ik zei, ja misschien wel. Ze knielde meteen voor me en deed m'n handdoek aan de kant en begon me te pijpen om mij te overtuigen, haha. Dat lukte goed, want binnen no time was m'n pik knetterhard. Ze pijpt heerlijk, ballen worden lekker meegenomen. Op de kamer ging ze heerlijk verder op dezelfde manier.
Toen ik bijna klaar kwam heb ik haar lekker gebeft, wat ze wel kon waarderen. Op een gegeven moment trok ze mij omhoog en wilde ze gebeukt worden. Het werd een echte GFE vrijparty, heerlijk! Ze kan heerlijk tongzoenen. Uiteindelijk kwam ze boven op me zitten en heeft ze me lekker klaargereden.
Wat een heerlijke dame. Beetje curvy, maar wel lekker.

Na deze kamer weer voldaan naar huis gegaan. Weer een geslaagd bezoek.

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
@bestfiend
De RTC clubs starten rond 10:00u en houden het meestal naar gezien na 20:00u

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend nog aan het werk en vanmiddag vrij en aangezien Bahar sinds woensdag weer terug is van een korte vakantie voor villa venus gekozen. Ik hoopte ook blonde Melissa aan te zullen treffen maar waar ik al voor vreesde niet aanwezig evenals Samira.

13 dames aanwezig: Maria, Gaby, Alessia, Elena, Madalina, Larissa, Bahar, Michaela, Zara, Sonja, Jasmin, Alina en Amanda.
Een aantal dames miste ik zoals Anka, Monika, Melissa, Samira, Evelyn en Andra

Met het mooie weer weinig mannen en dames zaten regelmatig verveeld op de bank en is vrij gewoon op een vrijdagmiddag vertelde Zara me nog.

Kwam Bahar tegen bij de frisdrankautomaat en net als veel andere dames was ze vrij. Ze wist dat ik kwam want potentebeer liet dat haar weten en Hollanders kon ze wel goed gebruiken want de rest liet het afweten. Bahar liet me nog een nieuwe tattoo zien op haar onderbeen. Ik zei nog niks op je buik want die is zo mooi. Ze was in een goede stemming en af en toe wat druk wat Barbara dan weer stoorde want ze sprak haar wat geïrriteerd aan in het rokersgedeelte. Ik kon er wel om lachen. Zara en Bahar veelal in gesprek met elkaar en ook Sonja deed mee. Heb weer geweldig van Bahar genoten. Niet alleen een zeer aantrekkelijke dame qua looks maar ook leuk in de omgang maar dit is zeker niet altijd het geval want wispelturigheid is iets wat zeker voor haar geldt. Maar ze windt me altijd op en haar service is niks op aan te merken. Kamergang was ook deze keer weer dik voor mekaar. Half uurtje was het toch wel met uiteraard de nodige luchtige communicatie. In plat doggy afgesloten want dat vind ik en Bahar een lekker geil standje.

Daarna lang pauze genomen en merkte dat Alessia een beetje met me aan het flirten was. In korte tijd is er veel over haar gerecenseerd maar lang niet altijd positief en communicatie lastig want geen Duits en Engels. Toch weer voot Zara gekozen. Deze wat brutale Bulgaarse mag ik wel en haar lichaam is aantrekkelijk en vooral dan haar kont. Pijpen is niet haar sterkste punt dus dat is voor verbetering vatbaar. Ze droeg van die sexy zwarte naadkousen en dat wond me wel extra op. Kamergangen met Zara duren nooit lang maar ook deze dame in plat doggy goed gevuld.

Morgen hoop ik Melissa aan te zullen treffen en speelt in mijn hoofd de gedachte van een trio met Bahar en een dame die Bahar me voorstelt mits ik haar aantrekkelijk genoeg vind uiteraard. Bahar doet trouwens geen mmf.

Een geslaagde dag derhalve maar had me erg op Melissa's aanwezigheid verheugd want vind haar heel aardig en aantrekkelijk en hopelijk is ze er morgen dan wel weer.

Erik1

Toogplakker
26 jan 2016
67
84
Dag Robbie
Kijk morgen eens of Natacha er volgende week zaterdag 12/4 er is
Ik vind dat een prachtwijf hoe die kan pijpen gewoon goddelijk
Die doe ik nogal eens graag met mijn maatje ( mmf )
Zij geniet er ook van ,
En anders ga ik nog eens een half en half proberen versieren met Larissa en Sonia , mss dat Bahar Sonia kan vervangen , dat zou nu eens heel mooi zijn
Ik denk op 12/4 er te zijn rond 10.30
Mss kom ik je weer tegen Robbie ?
Greetz Erik

Nielsdam

Toogplakker
24 jul 2020
45
20
Beste leden
Eind april wil ik met 1 collega voor het eerst naar deze club.
Hoe werkt het bij binnenkomst ?
Krijg je een locker en een badjas of neem je die zelf mee ?
Mijn collega is zeer fors gebouwd dus mag die dan zijn eigen badjas meenemen ?
En de dames …. Neuken de meeste dames daar zonder condoom ? Bijvoorbeeld de helft van het aantal dames of meer ?
Ik verneem graag jullie antwoord en tips

Alvast dank

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Beste leden
Eind april wil ik met 1 collega voor het eerst naar deze club.
Hoe werkt het bij binnenkomst ?
Krijg je een locker en een badjas of neem je die zelf mee ?
Mijn collega is zeer fors gebouwd dus mag die dan zijn eigen badjas meenemen ?
En de dames …. Neuken de meeste dames daar zonder condoom ? Bijvoorbeeld de helft van het aantal dames of meer ?
Ik verneem graag jullie antwoord en tips

Alvast dank
Je belt aan, drukt het hek open een van de dames doet de voordeur open je loopt naar binnen en gaat rechtsaf waar je de lockers aan je linkerkant al ziet een beetje naar rechts en dan links naar de bar waar de dame die de deur open gedaan heeft je handdoeken op de bar legt of al gelegd heeft. Bij de dame achter de bar betaal je entree 20 of 30 euro afhankelijk om wel tijdstip je komt. je krijgt een sleutel(s) voor kluisje geld een kleding locker van haar en je loopt bijna weer de route naar de voordeur alleen ga je niet linksaf, maar de trap naar beneden waar je kunt omkleden douchen. Badjas krijg je niet dus zelf meenemen de meeste mannen doen gewoon een handdoek om hun middel badslippers zijn aanwezig. Denk dat 90% aan Nzc doet en die het niet doen zijn daar erg duidelijk in als je naast ze gaat zitten.

Nielsdam

Toogplakker
24 jul 2020
45
20
Je belt aan, drukt het hek open een van de dames doet de voordeur open je loopt naar binnen en gaat rechtsaf waar je de lockers aan je linkerkant al ziet een beetje naar rechts en dan links naar de bar waar de dame die de deur open gedaan heeft je handdoeken op de bar legt of al gelegd heeft. Bij de dame achter de bar betaal je entree 20 of 30 euro afhankelijk om wel tijdstip je komt. je krijgt een sleutel(s) voor kluisje geld een kleding locker van haar en je loopt bijna weer de route naar de voordeur alleen ga je niet linksaf, maar de trap naar beneden waar je kunt omkleden douchen. Badjas krijg je niet dus zelf meenemen de meeste mannen doen gewoon een handdoek om hun middel badslippers zijn aanwezig. Denk dat 90% aan Nzc doet en die het niet doen zijn daar erg duidelijk in als je naast ze gaat zitten.
Dank voor je antwoord, je schreef dat meeste mannen een handdoek om hun middel maar een ander kleding stuk mag dus ook ? Of mag je alleen met de handdoek naar de bar ?

P.s Ik laat mijn bevindingen achter als ik terug ben

Laatst bewerkt:

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Dank voor je antwoord, je schreef dat meeste mannen een handdoek om hun middel maar een ander kleding stuk mag dus ook ? Of mag je alleen met de handdoek naar de bar ?

Heel soms zie je er een lopen net als de dames helemaal naakt, maar daar wordt je niet echt vrolijk van. Verder heb ik er nog nooit een met een boxer of slip zien lopen je eigen badjas meenemen mag natuurlijk ook.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574

Niels je bent nu meer dan 4 jr lid hier. Heb je nu intussen niet te tijd gehad eens dit topic een beetje door te lezen als je er graag heen wilt?

Wat betreft je bevindingen die je achter wil laten.... zal wel. In 4 jr tijd heb je nog niets geschreven hier. Wel geschreven maar geen bevindingen.
Ga er heen en ga neuken en geef je bevindingen door. Ze zullen je er echt niet uitschoppen als jij je handdoekje niet om wil doen of een badjas of whatever wil dragen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ook vandaag weer de villa aangedaan en vooraf gekeken op freiercafe maar een AWL verscheen niet dus wist ik genoeg. De villa even na 10 uur gebeld en gevraagd naar de aanwezigheid van Melissa en Samira maar Carmen was wat onduidelijk en kon niet zeggen of ze er waren of nog zouden komen. De gok maar gewaagd en even na 11.30 binnen.

In tegenstelling tot gisteren ontbraken Maria, Amanda en helaas ook Michaela. Gelukkig wel Melissa aanwezig in het rechter zitgedeelte. Toen ze even weg was op haar bank plaatsgenomen. Redelijk veel mannen maar ze waren ook best snel weer weg waardoor dames op een gegeven moment weinig te doen hadden.

Op een gegeven moment Melissa naast me. Het is echt een schatje. Op de bank gaf ze me een prima pijpbeurt. Ik had uitzicht op Bahar die op datzelfde moment ook bezig was met wat "blaaswerk". Bahar ging met de klant ñaar de enigste kamer op de bgg dus wij liepen naar boven. Gelukkig op dat moment verliet Larissa kamer 3 en namen wij deze geweldige kamer in beslag. Heerlijk geneukt en vooral missio erg lekker want buik op buik voelt zeer aangenaam. Regelmatig zoog ze aan mijn tepels. Doggy en plat doggy gedaan en afgesloten in missio waarbij ik haar goed volgespoten heb. Alleen beetje jammer dat ze tweemaal wat glijmiddel aanbracht want strak is haar kutje zeker niet. Zoenen en tongzoenen is ze trouwens ook niet vies van. Toen we de kamer verlieten een gast boven op de bank die aangaf direct met haar te willen kameren m.a.w. vorbesammt. Geen probleem voor Melissa en ze kende die gast maar als je beneden in het zitgedeelte op haar bank zou zitten zou je daardoor langer moeten wachten.

Na deze sessie had ik niet meer de behoefte om nogmaals te kameren maar zat wel even in de rats toen ik mijn kledinglocker beneden niet meer open kreeg. Carmen erbij gehaald en met heel veel moeite wist ze hem toch nog open te krijgen maar als ik de volgende keer weer sleutelnummer 22 krijg dan vraag ik liever om een andere.

Ben niet lang in de villa gebleven mede door de waardeloze muziek. Dit in tegenstelling tot gisteren toen het echt genieten was met de 70 en 80' jaren muziek.

zanzibar

Snuffelaar
9 mei 2023
11
19
Michaela terug? Dat is fantastisch nieuws. Qua lekkerheid en service krijgt ze van mij beiden een 10. Mijn absoluut favoriete DVP. Morgen maar eens naar Duisburg. Wil die tieten wel weer eens zien bungelen als ze op me zit. Blij dat ze er weer is.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven