Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

stevenbig

Snuffelaar
8 jul 2023
1
1
I was in Venus for the first time yesterday. I did not know what is allowed or what not, and what is the usual practice. During my stay I observed quite a few sessions in the outside area on the loungers. I just came from a session with Maria and saw how Anka fucked a guy there. She also pointed to me to join them but I had just finished my own session. Nevertheless it was fun to watch and observe her and other girls outdoor doing their jobs. Also Samira and Michaela used the open air session for at least giving lasting blow jobs. It is exciting to imagine that workers are just working a few meters away outside when we fuck the girls in the yard.

My session with Maria was great as frequently described. I will be back next week when the weather is fine to do outdoor sessions, too.

PAB789

Snuffelaar
25 feb 2024
11
13
Wat ik overigens wel weer prettig vond is dat er wel weer in de huiskamer openlijk gepijpt wordt. Dat was ook weer eens verboden nadat het weer mogelijk was. Het blijft heen en weer gaan. Openbaar neuken zal wel niet terugkomen omdat nzc formeel verboden is. Wat waren dat toch gouden tijden meer dan 6/7 jaar terug toen overal in de club AO zum ende mogelijk was. Komt niet meer terug helaas.
Drie weeken geleden op een donderdagmiddag werd op bank 17 (blau) Michaela blanco in doggystijl geneukt.
Helaas kon ik maar kort van de show genieten. :(

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanmorgen 10 uur in de villa. Helaas weinig dames want maar 7 en wat later kwam Bahar er nog bij dus 8: Maria, Andra, Andrea, Anka, Daria, Bahar, Michaela en Zara. Dus helaas geen Samira en Madalina.

De Duitse jongegast die ik gisteren sprak in Arabella zou ook komen maar heb hem niet gezien. Wel een Hollander die mij bij het terrasgedeelte aansprak, te weten Kellystafford1080.

Nam op een gegeven moment plaats op de bank van Anka. De vorige keer zei ze dat ze pauze nam en ook nu weer dezelfde smoes rond 10.30 uur. Ik was nu wel klaar met haar en ze negeerde me dus weer om de één of andere reden.

Iets na 11 uur kwam Bahar binnen. Ze was erg aanwezig en druk. Kellystafford zat op haar bank en ze gaf hem een zoen en zei dat dit haar bank was waarop hij zat. Ik zat op bank 9 en gebaarde haar dat ik ook wel een kus van haar wilde. Ze kleedde zich voor mij uit en ze was nu erg spraakzaam tegen mij maar dat had zijn reden. Samen beneden gedouched en ook Zara was er bij.

Ze wilde naar boven waar ze zich ook even ging opfrissen. Ik wil niet al teveel kwijt over de kamergang maar in haar toestand was van een normale, goede kamer geen sprake. Ze was erg warrig en praatte veel. Heb het echt met haar te doen en hoop dat het beter met haar zal gaan want haar (vaste) klanten blijven nu ook weg want ze was regelmatig vrij en normaliter is ze constant bezet of zit er al gelijk iemand op haar bank als ze bezig is. Ben best lang op de kamer met haar geweest maar ze was zichzelf niet en gaf ook aan niet geslapen te hebben.

Ik dacht nog na over een tweede kamergang. Ik twijfelde over Andrea en Daria. Die laatste beslist mijn type niet maar ze zat wel met me te flirten en dat wond me wel op maar na een kamergang bleef ze erg lang in het damesgedeelte naast de thekebalie en op dat moment zat er al iemand op haar bank. Vond het wel wat raar dat een gast het rokersgedeelte inging en er toen met Daria vandoor ging terwijl er al een klant op haar bank zat.

Best veel mannen gezien het weinig aantal dames maar helaas geen openbare acties met open deuren. Alleen wat pijpwerk in het zitgedeelte maar dat vind ik niet spannend. Rond 14.15 uur vertrokken en met maar één kamergang het zeer rustig aan gedaan waar Anka mede verantwoordelijk voor was. Bij het verlaten wenste ze mij nog een mooie dag maar dat had ze beter niet kunnen zeggen want dat irriteerde mij uiteraard doordat ze mij voor de tweede maal in korte tijd heeft afgewezen.

Kellystafford1080

Toogplakker
15 sep 2023
71
98
Vanochtend vertrokken naar de VV om daar net iets voor 10u aan te komen. Ik had mijn zinnen gezet op Andrea maar toen ik dus iets voor tienen binnenkwam had ze haar eerste klant van die dag al te pakken en zat er niks anders op dan te wachten op haar tot ze klaar was met deze klant.

Het wachten werd beloond toen ze na een 15 min naast me op de bank kwam zitten en mij begroette met een lekkere tongzoen. Al snel ging haar olijke gezichtje richting mijn jongeheer alwaar het betere pijpwerk op de bank begon. Dat ik oraal verwend werd op de bank verbaasde mij enigszins omdat ik op verschillende fora had gelezen dat er geen openbare acties meer waren toegestaan in de VV. Goed, na wat pijpwerk op de bank werd het dus tijd om naar de kamer te gaan. Daar aangekomen begon ze me eerst langdurig te tongzoenen en toen dat klaar was begon ze me langdurig te pijpen op de bedstede. Andrea verstaat haar vak en weet wat een man nodig heeft en wil. Mijn complimenten gaan dan ook uit naar haar betere zoen en pijpwerk. Toen haar in verschillende standjes genomen waarbij ik toch eigenlijk weer veel te snel mijn zaad in haar grootje deponeerde.

Nadat ik klaar was met Andrea en mij had opgefrist zag ik in mijn ooghoek iemand met een tattoo op 1 van zijn bovenarmen. Toen ik hem buiten aansprak en ik me voorstelde bleek hij de legendarische Robbie te zijn! Na wat gebabbeld te hebben met deze man besloot ik op een bankje te gaan zitten en wat om me heen te kijken. Wat mij opviel was dat er wel veel beren waren en eigenlijk maar weinig actie. Veel dames zaten in het rookhok en hadden volgens mijn niet veel zin vandaag zo leek het.

De rust was toen ook opeens voorbij toen er een dame gekleed en wel het verblijf binnenkwam. Met een hoop bombarie en enthousiasme ging deze bijna opschoot zitten bij Theke Barbera en praatte honderduit tegen haar. Ik had haar zo snel niet herkend maar het was Bahar die voor wat reuring zorgde in de VV, Wat ik niet wist werd mij al snel duidelijk toen ze na wat gepraat te hebben met Robbie ineens voor me stond en mij duidelijk maakt dat ik op haar bankje zat. Wat er toen nog meer gebeurde heeft Robbie in zijn relaas hierboven al duidelijk gemaakt. Ik heb nog even op Bahar gewacht toen deze kamerde met Robbie maar zag toch af van een kamergang omdat ze naar mijn mening gewoon niet wist dat ze nog bestond en strak stond van … ja van wat?

Aangezien ik toch nog een kamergang wou maken en Bahar dus afviel, viel mijn op Zara. Over deze kamergang kan ik kort zijn … Pijpen doet ze goed maar voor de rest vind ik het niet de moeite van het vermelden waard. Iets wat ik dus ook niet ga doen. Het kan ook zijn dat er geen klik was.

Tot de volgende x maar weer!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik lees dat Andrea aan tongzoenen doet. Ik weet niet beter dat ze destijds tegen mij zei dat ze niet zoende en zeker niet tongzoende. Waarschijnlijk heeft ze haar service opgehoogd/verbeterd. Als ik dit had geweten had ik vandaag alsnog met Andrea gekamerd maar goed om te weten dat ze nu niet meer vies is van tongzoenen.

Spermite

Snuffelaar
17 jul 2022
16
6
Zou vrijdag 15 augustus (feestdag) een goede dag zijn om de villa te bezoeken?
Of valt dit af te raden?
(Zou mijn 1ste bezoek aan de Villa zijn...)

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Om heel eerlijk te zijn, er is geen peil op te trekken. De dagen dat je weinig dames verwacht lopen er zomaar 12/14 rond en op dagen dat je er 12/14 verwacht zijn er 6. Het blijft altijd een gok.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Houdt de AWL op freiercafe in de gaten. Rond 10 uur of iets later verschijnt die doorgaans en anders bel de theke van de club en vraag naar het aantal dames.

Michiel de Spuyter

Toogplakker
7 jun 2021
42
54
Deze week even langs geweest. Slechts vier vrouwen aanwezig.
Gekozen voor Anka.
Goede pijpbeurt gehad op de kamer, maar zodra we begonnen te neuken was het duidelijk, dat ze snel klaar wilde worden. 6/10, voor mij geen herhaling met haar, ook al kan ze goed pijpen.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Vanmorgen rond 11:30 de bolide geparkeerd, 20€ afgetikt aan Barbara, afgedaald naar de dungeon , uitgekleed, gedoucht, handdoekje om en naar boven.

Aanwezige dames Maria, Daria, Andrea, Anka, Madeline, Michaela en Bahar

Eerst naast het bankje van Bahar geploft en bakje koffie naar binnen gegoten.
Werd door Bahar aangesproken en ben toen naast mijn schatje gaan zitten.
Kort gesproken met haar, want al vrij snel volgde een blaasconcert waarbij mijn balletjes ook meegenomen werden.
Bahar de sleutel laten halen en kamer 3 was op dat moment enigste vrije kamer.

Heerlijk op mijn rug gaan liggen en weer uitgebreid door Bahar gepijpt.
Moest haar op een gegeven moment afremmen, want had zin om haar strakke kutje vol te spuiten.
Bahar bovenop en werd door haar flink bereden, waarbij we na een wilde rit tegelijkertijd klaarkwamen, volgens Bahar had ze ervan genoten en een orgasme gekregen..
Nog even AST waarbij Bahar vertelde dat ze 25.08 naar Sofia vertrekt voor minimaal maand 'Urlaub'.
Bij de lockers afscheid genomen met 2 zoenen, haar extra fooitje gegeven, wat ze waardeerde.
Hoop dat ze weer snel terugkeert, altijd een feest met haar op de kamer.

Nog even kort met Nederlander gesproken en rond 14:00 de villa verlaten.

Laatst bewerkt:

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Van de week een vrije dag dus….. naar Villa Venus :). Ik was er om 09.55 en warempel niet de eerste. Bij binnenkomst direct Maria (bank 1) aangesproken; zie mijn laatste review Snel omgekleed en terug naar boven. Even met Maria staan te praten over een trio, met (bank 2) Andra? Ondanks haar beperkte service ziet Andra er mega geil uit :D. Nog voor ik kon besluiten, zat er al een medewandelaar bij haar op de bank.
Toen ik aan Maria vroeg wie dan, riep ze op Madalina (bank 5). Jonge dame met haar in paardenstaart en jonge natuurlijke borstjes:cool:.

Vanwege de "bijzondere relatie met Barbara" werd mij een half uur trio gegund. "Er zijn te weinig vrouwen" zei ze. Ik beloofde, en eigenlijk wist ik dat al zeker, dat het niet langer ging duren. 1e​ verdiep een kamer die netjes werd gesloten ( nieuwe policy). Ik positioneerde Madalina op de rand van het bed , maar voordat ik haar met mijn halve erectie kon binnendringen, draaide ze zich om en startte zeer vakkundig haar orale kwaliteiten. Ondertussen begon Maria mij uitgebreid te tongzoenen en te strelen….😆 Tja daar werd mijn halve erectie een HELE van.
Na een tijdje Madalina in doggy op de bedrand en mijn lul verdween in haar nauwe kutje. Na een tijdje zei Maria dat ik maar eens eventjes op het bed moest gaan liggen; de twee dames begonnen mijn lul en alles wat er tussen en aan hangt, weer vakkundig oraal te bewerken. Mijn G….😝 Madalina cowgirl, Maria missio, Madalina missio. En wanneer ik een van beide neukten, werd ik uitgebreid getongzoend door de andere met tegelijkertijd stimulatie van mijn erogene zones. Beide dames op het bed en ik mocht afwissend beide in yoga-doggy neuken.
Keuze stress; wie o wie ontvangt mijn eiwitrijke lading…? Het werd Madalina. (misschien volgende keer sam-sam ??) .
Absoluut voor herhaling vatbaar.

RUST!! Nuttigen van de meegebrachte lunch op het terras, waar ook leuke conversaties met Duitse medewandelaars. Behoorlijk wat medewandelaars en vanwege 6 dames, waren de dames vrijwel continue bezet.

In de middag nog een kamer met Maria. Prima. Verwachtingsmanagement werd helemaal waar gemaakt.

Het was weer een enerverende en uitputtende dag.

josvg

Toogplakker
17 jan 2017
153
151
Jammer om te horen dat er een nieuwe policy is en dat het deurtje nu altijd dicht moet.
Het is voor mij al even geleden dat ik bij VV ben geweest. Maar het deurtje open heeft mij wel eens extra geile avontuurtjes opgeleverd.
Mijn vraag nu of iemand tips heeft waar ik nu wel terecht kan voor een "open deur" ervaring?
Bij voorbaat dank.

Terug
Naar boven