Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Deze tenten mogen bestaan omdat ze 'saunaclubs' zijn. Die sauna schijnt al lang kapot te zijn, en een van de meiden vertelde me dat het nog wel even kon duren.

26 augustus werkte de sauna gewoon nog dus die is als die al kapot is nog niet lang kapot. Sauna gaat altijd pas aan als het drukker wordt en staat niet standaard aan.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Er waren echt veel mannen. Dames zeiden dat ie kapot was, wilde zelf niet checken bij de theke omdat die erg in haar cocon zat. Resultaat is wel dat het wel even zal duren voordat ik weer binnen loop en heb dat van anderen ook begrepen. Uiteindelijk wint ze er niks mee, eerder verlies voor de zaak, maar vooral ook voor de 'zelfstandige' dames die daar werken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vrijdag 29 augustus deed ie het ook nog want zat ik samen met Bahar in de sauna. Ze zit/ligt daar graag dus niet alleen voor mannen maar ook voor dames een aderlating.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Vandaag het plan om naar Grimberg te gaan, maar AWL gaf aan dat mijn favoriete schatjes niet aanwezig waren: Alexandra en Sara, laatstgenoemde momenteel in zusterclub Salomé, zoals al door gerespecteerd forumlid De Grote XXX aangegeven was.

Ondanks dat ik zeker in de herfst/winter een groot lefhebber van een sauna ben, was het voor mij geen probleem om toch naar deze club te gaan.

Ontvangen aan de deur door Bahar en met een zoen en 'Schatzi' welkom geheten.
TD was vandaag Barbara, haar 20 euronen overhandigd, omkleden, douchen, handdoekje om en eerste een bak koffie genomen.
Aantal NL'ers, inclusief moi, schatte ik zo op een man of vier, nog even kort met een Belg gesproken, die uiteindelijk met Maria naar de kamer ging.

Dit keer uitgedaagd door Michaela, naast haar gaan zitten en weer heerlijk DT, daarna naar boven getogen en haar heerlijk in plat doggy volgespoten.

I.v.m kwalificatie F1 de tent weer vroeg verlaten en werd uitgeleide gedaan door Bahar, die in mijn oor fluisterde 'nächste mal bist du wieder mein', altijd goed om te horen.

Laatst bewerkt:

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Verder was de sfeer beneden alle pijl en was Barbara weer echt met zichzelf bezig , Sonja weet ook niet waarom er bepaalde dames nog niet terug waren uit vakantie , hopelijk komt er snel terug versterking .
Ik vraag me af of Barbara afgelopen donderdag de TD was, want dan post ze altijd met 'Paulchen11' en deze keer was het Rickse123 , zal ongetwijfeld Carmen geweest zijn als TD

Laatst bewerkt:

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Afgelopen vrijdag, vanwege een vroege afspraak elders, later dan normaal gearriveerd echter nog net op tijd (11.55) voor de gereduceerde entree. 20 euri aan Barbara betaald. Maria (bank 1) had mij al gespot en maakte een geil knipoogje tegelijkertijd met haar tongetje naar buiten…… met 2x handdoek naar beneden en snel naar boven, want had gezien dat Madalina (bank 5) ook vrij was. Vorige keer was een trio met beide dames uitstekend bevallen #4299. Never change a winning team; op naar een -afgesloten- kamer op de 1e​.
Beide dames begonnen met het strak trekken van de matras-overtrek waardoor ik een fantastisch blik had op de 2 kontjes van Maria en Madalina, daar kan ik uren naar kijken:cool:. In plaats van yoga-doggy moest ik van beide dames maar eens op het laken komen liggen. Daar werd mijn winterpeen ruw ontwaakt door de zuigkracht van Madelina. Wat ik nog nooit had meegemaakt is dat Maria haar na tijdje weg duwde en haar orale kwaliteiten ook wilde laten zien en voelen:oops:…. waarbij ik de dames om en om oraal mocht verwennen. Toen waren ineens 2 mondjes en 4 handen aan mijn lul en mijn zak; ik voelde, dat gaat niet lang goed…pffff:ROFLMAO:…. Maria riep plotseling dat ze mijn lading wilde hebben. Beide nog in doggy op de bedrand (volgende keer niet meer omdat de rand zo hard is volgens beide dames …) en wisselend in doggy genomen.
Maria kreeg, op haar verzoek, dan mijn lading. Na betaling, douche en wat koffie, verder gereisd. Het was weer een enerverend dagje.

Massi

Snuffelaar
4 okt 2022
1
0
Volgens een ander forum zou Lucy werken onder de naam Berry in Saunaclub Venus in Hamminkeln.

Hallodaarbenikweer

Toogplakker
25 jan 2018
65
101
Vandaag was Carmen theke. Behoorlijk wat mannen, sfeer goed. Nieuweling Sibel ligt niet lekker bij de collega's. Ze is jong, knap draagt teveel kleren en laat mannen voor van alles bijbetalen. Ik zag diverse mannen na gesprekje weer haar bankje verlaten. Zelf voor 2 keer zeker gegaan met Michaela en Anka.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Goed te weten dat die nieuwe Sibel voor 40€ niet onze service verleent zodat ik me gewoon kan focussen op de andere aanwezige dames, mits de bezetting voldoende groot is, want was wel benieuwd naar haar.

Sibel zal daar zeker niet lang blijven als ze voor van alles extra's blijft vragen want dat zullen de overige dames Barbara zeker laten weten die dat niet zal accepteren.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Sauna alweer gemaakt? Sibel draait na een paar triotjes wel bij zo niet, dan zal ze op korte wel elders zijn.

De denker

Toogplakker
15 jul 2022
89
137
Goed te weten dat die nieuwe Sibel voor 40€ niet onze service verleent zodat ik me gewoon kan focussen op de andere aanwezige dames, mits de bezetting voldoende groot is, want was wel benieuwd naar haar.

Sibel zal daar zeker niet lang blijven als ze voor van alles extra's blijft vragen want dat zullen de overige dames Barbara zeker laten weten die dat niet zal accepteren.
goed dat Barbara de vinger aan de pols houdt en de service bewaakt.

De denker

Toogplakker
15 jul 2022
89
137
Was er gisteren weer eens. Weinig dames, maar gelukkig was Andrea er en me beperkt tot twee keer een half uur met haar. De eerste ronde is altijd lastig. Ik word altijd zo geil van haar dat ik het lastig vind om niet te snel klaar te komen. Ook dit keer weer; na een kwartier was het gebeurd. Lekker in haar kut (wat is ze toch zalig). Beetje napraten. Ze vroeg me nog: waarom neem je mij toch altijd als eerste? Neem me een keer als tweede of derde, dan hebben we langer. Afgesproken om haar deze keer ook als tweede te nemen. Die sessie (na half uur rust en zij met een andere klant) duurde het volle half uur. Heerlijk

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Hoe zien de dames daar eigenlijk uit . Jong , slank en lekker of gebitloze cumdump types ?
Ja, Ja, Ja, Nee.

Tevens: oud(er), normaal, mollig, dik, 'niet lekker', Cup AA-D/E (misschien nog wel wat groter).
Ben niet in heel veel verschillende clubs geweest, maar deze mengelmoes zag ik eigenlijk altijd (in wisselende verhoudingen).

Kortom, voor elk wat wils. Maar soms zijn er weinig dames en kan je teleurgesteld worden.

bang40

Toogplakker
13 feb 2019
77
91
Vandaag een bezoekje aan de club gebracht. Gestart met Michaela die is voor mij nieuw. Wat een gfe met haar echt helemaal top. Helaas stond ik nogal op springen vanochtend en was verder uitstel al snel niet meer mogelijk. Voor herhaling vatbaar.
Tweede ronde met Bahar. Die had nog niet geslapen leek het, ze was duidelijk in hogere sferen met allerlei rare lach uitbarstingen. Dat gaat niet goed met haar. Ik heb geprobeerd een gesprek met haar aan te knopen maar dat was niet mogelijk. Heel zorgelijk vind ik. Daarna direct vertrokken want de lol en de lust waren er zo wel vanaf.

Terug
Naar boven