Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Zag donderdag op freiercafe bericht dat Amanda (van mijn bucketlist) aanwezig was - alhier aangekomen rond 11:30u bleek ze er toch niet te zijn...
Het freiercafe AWL bericht van donderdag is nu kennelijk ook weg ?!

Anyhow - als troost maar
- met Michaela kennis gemaakt. Op bank foreplay met volle bak TZ en een BJ. Op kamer geen haast en haar kut is strakker dan ik zou verwachten bij een voluptuous Milf.
- met Anka kennis gemaakt. Ze kwam wat vermoeid over, maar kamer was desondanks een succes wegens haar slowsex skills en drive om om volle 30min vol te maken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vernomen dat er zaterdag maar 6 dames aanwezig waren (Andrea, Anka, Maria, Michaela, Zara en Bahar) maar het werd nog erger na 14 uur toen Zara en Bahar ook de villa verlieten. Carmen was theke maar als Barbara aanwezig zou zijn geweest was dit zeker niet gebeurd en Bahar maakte bij deze karige bezetting nog een urenlange kamer ook wat dus ook niet had mogen plaatsvinden. Voorlopig voor mij deze club mijden met zo'n krappe bezetting.

Laatst bewerkt door een moderator:

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
363
451
Bahar maakte bij deze karige bezetting nog een urenlange kamer ook wat dus ook niet had mogen plaatsvinden. Voorlopig voor mij deze club mijden met zo'n krappe bezetting.
Alles mag hè Robbie! Het is niet toegestaan om bij zelfstandige werksters dit soort zaken voor te schrijven. Of het handig of gewenst is, dat is een andere zaak.

Die Theke heeft geen zak te vertellen, behalve dan toe te zien dat de dames en heren zich gedragen. Als de dames iemand niet willen doen ZC, iemand niet willen kussen, iemand überhaupt niet willen doen ...... het kan allemaal. Zeker in deze branche.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Theke Barbara heb ik eens horen zeggen tegen de dames dat een kamergang niet langer dan een uur mocht duren ivm krappe bezetting en daar werd ook gehoor aan gegeven. Een theke heeft zeker invloed en kan dames ook wegsturen waar zeker voorbeelden van zijn te noemen.

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
Is Andra op vakantie? We gaan volgende week Venus bezoeken, maar aantal dames is wat karig als ik de berichten hier lees....

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ja dat zegt ze maar wat op de kamer gebeurt kan afwijken van het gebruikelijke en iemand heeft Andra toch echt een keer zonder geneukt en wellicht voor eenmalig.

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Vorige week een "relax dag " gepland en dan start je natuurlijk bij een RTC; Villa Venus nu. In het verleden regelmatig Michaela op de bank al heftig met TZ en, kwa beeld, een ferme BJ gezien; 2 van mijn favoriete activiteiten. Dat moest Reiziger zelf aan den lijve ondervinden.
Zo tegen 11.30 entree, Carmen als thekeFrau, en die had het volgens mij alleen maar druk met zichzelf. Alle dames bezet! Tja, wat wil je ook bij deze schaarse bezetting.

Na een 20 min waren weer wat dames op hun bankje en ik nam plaats naast Michaela. Ze zei gelijk dat we nog nooit op de kamer waren geweest; naderhand op de kamer vroeg ze of ik vaste dames had….

Op de bank hadden we direct contact en toen ze na 3 seconden doorhad dat het TZ zo goed ging, werd deze nog heviger. Ondertussen bewoog zich haar rechter hand onder mijn handdoek waar mijn lul zeer snel ontwaakt werd, mede vanwege het TZ. Na een tijdje stond Michaela op en ging op knietjes voor mij zitten, waarbij ze haar zwarte lange haar achterover gooide. Dat kan maar EEN ding betekenen. BLAZEN:cool: !! En dat werd ook met volle inzet gedaan. Oei, als dat maar goed gaat….:oops:
Op naar de kamer (beg grond) alwaar we gezamenlijk het bedlaken oplegde. Michaela draaide zich om, duwde mij tegen de muur en ging wederom op haar knieën voor mij zitten. Man man, zo wil je toch dat het vaker gaat….
Enfin, weer een tijdje zeer goed pijpen, dat ik beloonde door haar voorzichtig in yoga-doggy op de bedrand te plaatsen en haar te penetreren. Inderdaad, zoals @ deklos al schreef; een heerlijk "goed passend" kutje.
Na en tijdje gewisseld naar missio, waarbij ze erg lenig is;) en ik haar al zoenend lekker neukte, daarna nog in cowgirl (ook zoenend) waarna ik staande naast het bed in doggy, mijn interne donatie mocht doen.
Ik was goed uitgeput en toen ik op bed viel, begin Michaela mij heerlijk -mijn rug- te masseren. Die weet dus wat een man echt😋 nodig heeft.
Eerste keek dat ik een tip gaf; dat zegt genoeg. Deze week weer ?

De relax dag werd vervolgd met een bezoek aan Babylon (sauna, jaccuci, zwembad , eten en drinken); voor 14.00 entree = happy hour.

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
Alles mag hè Robbie! Het is niet toegestaan om bij zelfstandige werksters dit soort zaken voor te schrijven. Of het handig of gewenst is, dat is een andere zaak.

Die Theke heeft geen zak te vertellen, behalve dan toe te zien dat de dames en heren zich gedragen. Als de dames iemand niet willen doen ZC, iemand niet willen kussen, iemand überhaupt niet willen doen ...... het kan allemaal. Zeker in deze branche.
klopt denk ik grotendeels wat je zegt maar denk dat juist de maximaal kamer duur nu net iets is waar ze wel wettelijk gezien iets over te zeggen heeft

kan iemand me vertellen of er ook een dame tongzoenen anaal en cim met evt slikken aanbied

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
klopt denk ik grotendeels wat je zegt maar denk dat juist de maximaal kamer duur nu net iets is waar ze wel wettelijk gezien iets over te zeggen heeft

kan iemand me vertellen of er ook een dame tongzoenen anaal en cim met evt slikken aanbied
Amanda doet alles wat je vraagt hier weet ik uit eigen ervaring , maar om haar te treffen in de villa dien je wel geluk te hebben , er is me vorige week verteld dat Amanda geen vaste dagen heeft in de villa en ze komt wanneer ze zin heeft , ook de theke weet niet wanneer Amanda komt .

Terug
Naar boven