Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

BareBaller

Snuffelaar
28 nov 2021
12
29
Afgelopen zondag even een test gedaan voor mijzelf wat ik ervan zou vinden om er helemaal heen te rijden voor maar 1 kamergang.

Rond 09:15 uur vertrokken thuis. 10:30 uur was ik binnen. Net zoals de vorige keer bij 's-Heerenberg de grens over in plaats van via de snelweg.

Even rondgekeken en (volgens mij) op bank nr.5 zat een mooie jonge blonde dame, volgens de reactie van Robbie is dat Madalina.

Ik was onderweg naar de bank om naast haar plaats te nemen maar helaas was er iemand mij net voor.
Toen ben ik maar doorgelopen naar bank nr. 1 waar Maria zat omdat ik de vorige keer ook met haar een prima sessie had.

Na een snelle maar lekkere sessie met Maria heb ik mij even gedoucht en weer omgekleed en rond 11:00 uur zat ik weer in de auto. Iets na 12en was ik thuis. Deze keer via de snelweg de grens overgegaan waar er aan de andere kant een flinke file stond.

Al met al heeft mij dit dus 3 uurtjes en 60 euro (brandstof niet meegerekend wat ongeveer 10 liter is) gekost voor 1 beurt van net iets korter dan 30 minuten.

Dat klinkt natuurlijk belachelijk maar als je het totaal plaatje bekijkt en vergelijkt met een situatie in Nederland vind ik het nog wel het overwegen waard. Ik zou het niet wekelijks doen maar ik zeg niet dat ik het niet nog een keer ga doen.

In Nederland zou ik 30 tot 45 minuten enkele reis hebben. Dus een uur tot anderhalf uur en dan zou neuken zc ongeveer 150 tot 200 euro kosten voor een half uur. En dan heb je ook nog thuisontvangst wat ik liever niet doe.

Of ik zou naar escape in Doetinchem moeten gaan. Dan kan ik met een uurtje weer thuis zijn en kost het mij 60 tot 100 euro maar dan is dat natuurlijk wel met condoom.

Hallodaarbenikweer

Toogplakker
25 jan 2018
65
101
In de loop van ochtend nog meer nieuwe dames, waaronder kleine zeer slanke Andrea, 28j, ziet jonger uit, die een paar weken in de Grimberg heeft gewerkt. Was druk vandaag. Heb even met haar gesproken niet tongen en niet voorpijpen op de bank. Ben maar niet met haar naar de kamer gegaan Anka en Michaela pijpten wel weer voortreffelijk, terwijl ik als een pasja op de bank zat. Ik rij graag 5 kwartier vv naar VV. Die nieuwe jonge dames ga ik zeker nog proberen.

kareltje40

Snuffelaar
1 mei 2022
24
40
Vandaag weer naar de villa geweest gekamerd met maria/bahar zoals altijd met beide dames een topkamer gehad word iedere keer nog beter vooral deze keer met bahar ze was in beste stemming, waren ook 2 nieuwe dames flori en monika geloof ik dat ze heten, toen ik flori zag op bank 4 werd ik dr stil van wat een mooie meid😳 hopen dat het een blijvertje is

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ik ben vandaag ook weer in de villa geweest en beide nieuwe dames getest. Monika is een aardige dame maar maakte voor mij teveel fake geluiden en poesje was echt droog. Flori daar in tegen was een goede kamergang. Leuk jong meisje met een pracht figuurtje en lekker Kutje. Ik heb ze goed afgeroomd. Verder nog 2 andere kamergangen gedaan met Madelina en Maria. Zak volledig leeg en weer naar huis gegaan.

4fun

Roykewilwel

Toogplakker
28 sep 2021
102
205
Vandaag weer eens een bezoek gebracht aan de Villa. Was alweer een tijd geleden, eindelijk weer eens in de gelegenheid om te gaan.

Bij binnenkomst al aangenaam verrast: 10 euro entree, leuke meevaller. 😄 Ik had het al gelezen, maar altijd maar de vraag of het die dag ook zo is.
Afijn, handdoeken mee, douchen, kop koffie pakken en gaan zitten op de bank van Anka. Ze was nog op de kamer dus even wachten. Had ik de gelegenheid om eens te kijken welke dames er nog meer waren.
Wat ik telde waren er circa 10 - 11 dames aanwezig (zag ik ook net op freiercafé).
Na een kleine 10 minuten kwam Anka. Ik kreeg meteen een vette tongzoen. Ze even opfrissen en kwam zo terug zei ze. Even op de bank bijgekletst en toen naar de kamer. Gevraagd aan haar of we rustig konden beginnen. Was geen probleem, wat dat betreft respecteert ze mijn wensen.
Kan niet anders zeggen dat het een top kamer was. Ze was vandaag bij mij in een erg geile stemming. 🥰 Tussendoor heerlijke dirty talk wat mij alleen maar geiler maakte.
Heerlijk voorspel en heerlijke seks met haar gehad. Kan niet anders zeggen dan dat het een top begin van de dag was.

Na de kamer in de sauna gaan zitten. Nog leuke gesprekken gehad met een aantal medewandelaars, waaronder 2 Nederlanders en een Duitse wandelaar. Na 1,5 uur sauna, ontspannen en gezellig praten maar weer eens gekeken voor een volgende kamer. Ik was wel nieuwsgierig geworden naar Andrea door wat ik had gelezen. Ze zag er goed uit vond ik. Dus naast haar gaan zitten. Leuke gezellige dame. Na wat kletsen en pijpen op de bank naar de kamer. Daar ging ze verder met het blaasconcert. Lekker rustig zoals ik had gevraagd.
Daarna haar lekker gebeft, wat ze wel waardeerde. Ook de seks was heerlijk met haar. Is voor herhaling vatbaar, is een leuke geile dame.

Daarna weer de sauna in. Was aan het twijfelen of ik een derde kamer zou maken, maar dat werd mij te laat. Dus op tijd weer huiswaarts om de files voor te zijn.

Was een top dag. Hopelijk ben ik binnenkort weer in de gelegenheid om te gaan.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ik ben van plan ook de villa eens te bezoeken en verslag te doen maar zou graag willen weten of de dames daar ook klaarkomen in de mond doen en liefst slikken?
En hoe was het?
Verschillende antwoorden heb ik al voorbij zien komen van je collega wandelaars.
Jouw bijdrage blijft maar summier. Wat mij betreft gooien ze je er af als je niet binnen een week 2 recente recensies schrijf.
Je bent eigenlijk alleen maar een vervuiler

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Gisteren nog mijn 2 wekelijks bezoekje gebracht aan de villa , om iets voor 10 binnenkomst en er waren al 3 beren binnen , eerst mij gaan wassen en de 3 beren die voor mij waren vertikte het om hun gaan te wassen ( er zijn blijkbaar toch nog vieze beren ) , na de wasbeurt eerst een koffie gaan nemen en er waren al 8 dames aanwezig , waaronder Amanda , het duurde niet lang voordat ik naast haar ging zitten , na de nodige verkenningen zijn we naar boven gegaan , ik heb haar eerst rechtstaand achterwaarts genomen , na een tijdje zijn we op bed beland en heeft ze me een heerlijke pijpbeurt gegeven en toen kwam ze in cowgirl op mij zitten en duurde het niet lang voordat ik klaarkwam .

Na de nodige verfrissingen en een kop koffie was het tijd voor de 2 de ronde en viel mijn oog op de dame op bank 14 , deze heeft een licht buikje en ook lichte hangborsten en lange bruine haren , maar ze werd voor mijn neus weggekaapt door een andere beer en was mijn kans verkeken , deze dame stond mij visueel wel aan en vraag ik af of iemand haar kent , dan maar voor de dame op bank 2 gegaan een dame met licht getinte huidkleur en ze bleek Monica te heten , wel sprak ze geen Duits of Engels , na wat geknuffel besloten we om naar boven te gaan , eerst nam ik haar op zijn hondjes en na een tijdje legde ik haar op haar rug en besloot ik ze eerst te beffen en na een tijdje penetreerde ik haar in missio positie , waarbij ik na een tijdje in haar klaarkwam , omdat er bijna geen communicatie was besloten we snel de kamer te verlaten .

Ik had nog wel zin in een derde ronde , wilde de dame op bank 14 wel eens proberen , maar ze was er niet en besloot ik terug met Amanda te kameren , eerst hebben we in doggy geneukt en toen elkaar araal bevredigd iets wat me wel beviel omdat ik haar heerlijke kutsappen kon proeven omdat ze bij het neuken al 1 keer was klaargekomen , opeens gingen we in cowgirl positie neuken en werd er overgegaan op missio waarbij ik mijn nakomelingen in Amanda deponeerde , toen nog een tijdje nagenoten en nagepraat en werd het tijd om terug naar het homefront te rijden .

Amanda is vandaag ook aanwezig en zou er volgende week woensdag of donderdag ook zijn .

Nielsdam

Toogplakker
24 jul 2020
45
20
Gisteren nog mijn 2 wekelijks bezoekje gebracht aan de villa , om iets voor 10 binnenkomst en er waren al 3 beren binnen , eerst mij gaan wassen en de 3 beren die voor mij waren vertikte het om hun gaan te wassen ( er zijn blijkbaar toch nog vieze beren ) , na de wasbeurt eerst een koffie gaan nemen en er waren al 8 dames aanwezig , waaronder Amanda , het duurde niet lang voordat ik naast haar ging zitten , na de nodige verkenningen zijn we naar boven gegaan , ik heb haar eerst rechtstaand achterwaarts genomen , na een tijdje zijn we op bed beland en heeft ze me een heerlijke pijpbeurt gegeven en toen kwam ze in cowgirl op mij zitten en duurde het niet lang voordat ik klaarkwam .

Na de nodige verfrissingen en een kop koffie was het tijd voor de 2 de ronde en viel mijn oog op de dame op bank 14 , deze heeft een licht buikje en ook lichte hangborsten en lange bruine haren , maar ze werd voor mijn neus weggekaapt door een andere beer en was mijn kans verkeken , deze dame stond mij visueel wel aan en vraag ik af of iemand haar kent , dan maar voor de dame op bank 2 gegaan een dame met licht getinte huidkleur en ze bleek Monica te heten , wel sprak ze geen Duits of Engels , na wat geknuffel besloten we om naar boven te gaan , eerst nam ik haar op zijn hondjes en na een tijdje legde ik haar op haar rug en besloot ik ze eerst te beffen en na een tijdje penetreerde ik haar in missio positie , waarbij ik na een tijdje in haar klaarkwam , omdat er bijna geen communicatie was besloten we snel de kamer te verlaten .

Ik had nog wel zin in een derde ronde , wilde de dame op bank 14 wel eens proberen , maar ze was er niet en besloot ik terug met Amanda te kameren , eerst hebben we in doggy geneukt en toen elkaar araal bevredigd iets wat me wel beviel omdat ik haar heerlijke kutsappen kon proeven omdat ze bij het neuken al 1 keer was klaargekomen , opeens gingen we in cowgirl positie neuken en werd er overgegaan op missio waarbij ik mijn nakomelingen in Amanda deponeerde , toen nog een tijdje nagenoten en nagepraat en werd het tijd om terug naar het homefront te rijden .

Amanda is vandaag ook aanwezig en zou er volgende week woensdag of donderdag ook zijn .
Hoe ziet Amanda eruit ? En de leeftijd ?
Ken haar niet

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Het klopt dat je vooral vragen stelt en steeds weer wilt gaan. Dit doe je al geruime tijd
Of moet iemand je aan je handje nemen om er heen te te gaan? Er staat toch genoeg info in dit topic? 221 pagina's. Uiteraard ook met veel berichten van de standaard vragen die jij ook stelt maar dan nog.

En wat recensies betreft die laatste in Arabella valt ook niet na te gaan
Een gezettere vrouw geneukt, geen naam en ook niet wat de bezetting in de club was
Tja wat moeten we er mee

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Afgelopen donderdag naar VV in Duisburg geweest. In tegenstelling tot enkele weken geleden was de bezetting goed (beter). Met 10 dames was er volop keuze. De eerste kamergang met Andrea. Een heerlijke en lieve dame waar ik nu en in het verleden mooie kamergangen mee heb gehad. Eerst op de bank even wat bijgepraat. Ze mij daar al lekker gepijpt. Op de kamer hebben wij het boven voortgezet. Pijpen. In standje 69 haar uitgebreid gebeft en daarna in haar natte k. geneukt en volgespoten. Super.
Helaas was de sauna niet aan dus een dan maar een beetje pauze houden op de bank en de dames observeren. Ik twijfelde aan een leuke - nieuwe Roemeense dame, of toch mijn vaste dame Michaela. Aangezien een andere man iets sneller bij de nieuwe dame was, heb ik voor zekerheid gekozen. Michaela vind ik ook een heerlijke dame.
Het was wel opvallend dat vooral de nieuwe en de klein/jonge dames bij de meeste mannen in trek waren. Al had ik het idee dat de kamergangen niet heel lang duurde. Zelf heb ik voor een derde kamergang nog Amanda overwogen. Ik heb een aantal jaren geleden een paar keer met haar gekamerd, maar al enige tijd niet meer gezien (net op een andere dag aanwezig zullen we maar zeggen).
Na twee heerlijke kamergangen weer terug naar Nederland.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Na de afgang met de oma masseuse in Sense China Welness Massage in Duisburg gisteren, wou ik het goed maken door voor het zekere te kiezen en begaf me deze morgen naar VV.
Ik had niet zoveel tijd en dacht te gaan voor Andrea. Ze zei me echter dat ze een termin had met een klant. Inderdaad, wat later zat een oudere man bij haar. Een soort sugardaddy misschien?

Hoe dan ook. Een jonge slanke blonde babe met mooie B borsten had voor mij de deur geopend. Ik ging bij haar op de bank zitten ( bank nr 1). Het bleek Laura te zijn die meer in Arabella zit. Ik heb het mij niet beklaagd. Wat kan die meid diep pijpen, 100% deepthroat zonder minste wurgreflex. Het scheelde niet veel of ik spoot in haar keel. Heb dan gevraagd om mijn ballen te likken, wat ze ook voortreffelijk deed. Ze kwam dat op mij zitten . Ik draaide haar om tot missio en we neukten verder. Het duurde wel niet lang eer ik haar kut volspoot want ik was al goed opgewonden. Het tongzoenen doet ze met de tongen buiten de mond, een variatie die ik minder lust. Wel een heel sympathieke meid. Bij het afrekenen nam ze mijn briefje van 50 aan met een knipoogje die duidelijk liet verstaan dat ze geen 10 euro ging teruggeven. De deugniet.

Na het douchen ging ik met een koffie op bank 16 zitten. De bijzaal was verder leeg. Kwam daar een kanjer binnen die mij meteen een stijve deed krijgen. Blond, halflang haar, prachtige hangende cup-D tieten, vrouwelijke rondingen en een leuk snoetje. Ze ging zitten op de bank in de hoek rechtover mij ( ongenummerde bank op het plan). Hoewel ik nog maar pas terug was van mijn sessie met Laura, kon ik niet weerstaan en wou niet dat een andere haar voor mij zou afsnoepen. Ik ging dus naast haar zitten. Haar naam is Christine. Het is maar haar derde dag in VV. Voordien heeft ze in een fkk sauna in Frankfurt gewerkt. Vrij snel beslist om naar een kamer te gaan. Daar was de sessie gewoon uitstekend met diep tongzoenen, gulzig pijpen en ballikken en lekker neuken in meerdere standen. Ik had niet gedacht dat ik vlot ging klaarkomen zo kort na mijn vorige sessie. Christine is een ongedwongen, leuke meid, eind twintig denk ik, met een lijf gemaakt voor de liefde.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Robbie rond 11.45 uur bij vv. Monika deed voor me de deur open. Erg aantrekkelijke meid die ik nog niet kende en ze had van die schattige, sexy kousen aan met strik. Theke kende ik niet maar bleek de dochter van Barbara te zijn die "Feiertag" genoot. Op de AWL in 1e instantie 10 dames maar Monika stond er niet op dus 11. Laura, Monika, Andrea, Flori, Madalina, Anka, Michaela, Maria (weer op haar vertrouwde bank 13), Amanda, Jasmin en Christina. Flori kende ik ergens van maar totaal niet mijn smaak en Christina zag er niet onaantrekkelijk uit maar echt veel deed ze me niet. Amanda had haar haren in dreadlocks maar haar figuur kan me niet echt bekoren. Ze zat helemaal linksachterin op bank 11 maar werd slecht geboekt..

Milfaddict kwam ik beneden bij de kledinglockers tegen en hij had Monika net volgespoten en raadde mij aan haar ook te nemen.

Monika maakte me al geil vanwege haar knappe verschijning en haar mooie body. Wat jammer dat ze geen Engels en nauwelijks Duits beheerst dus communicatie nauwelijks mogelijk. Ze zat op bank 2 en was vaak in gesprek met Laura (ex Arabella) die op bank 1 zat.

Ging op een gegeven moment naast haar zitten. Tong stak ze uit naar mijn mond en onder mijn handdoek greep ze mijn pik. Even naast haar gezeten en haar gevraagd voor kamer 3 te gaan maar die bleek, boven aangekomen, bezet en toen liep ze naar kamer 10. Slechtste kamer die je kunt hebben want klein en geen raam. Ze vroeg 30 minuten of een uur. Uiteraard een half uur maar bij Monika gaat de tijd sneller want na amper een kwartier pakte ze haar smartphone en keek en zei nog 6 minuten en das een minpunt. Nog een minpunt dat ze vlak voor aanvang zegt niet in haar te spuiten. Te laat natuurlijk. Haar kut vond ik wat lastig want voor mijn gevoel kon ik haar niet goed diep neuken. Ze liet zich regelmatig goed horen en zei "good". Voor het neuken haar nog gebeft en dat waardeerde ze ook met "good". Ik had niet echt een klik met haar en een herhaling sluit ik uit want voor mij een klokkijkster en geen interne donatie maar uiteindelijk belandde er toch wat in haar kutje.

Voor een tweede kamergang had ik verschillende opties: Amanda, Andrea en Madalina. Die laatste vind ik wat stug overkomen en Amanda vind ik niet aantrekkelijk en ze werd nauwelijks geboekt maar haar service zou best eens uitstekend kunnen zijn van wat ik gelezen heb maar als je alles vantevoren weet? Wat jammer dat Samira en Bahar er niet waren want beiden hebben een geweldig figuur en uitstekende service en vooral met Samira kan ik het heel goed vinden. Hoop dat ze nog terugkomt.

Uiteindelijk weer voor Andrea gekozen. Ze heeft voor mij een zeer aantrekkelijk lichaam met vrouwelijke rondingen en ik kan heel goed met haar communiceren. Kamergang was prima maar helaas klaarkomen lukte niet meer. Na de seks nog wat gepraat over haar werkverleden en kwam ik erachter dat ze al lang in dit vak zit.

Na 4 uurtjes verblijf vond ik het wel prima en samen met Milfaddict, met wie ik een poos heb zitten kletsen, de villa weer verlaten.

Terug
Naar boven