Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Johan12

Toogplakker
11 dec 2017
63
41
Ik was blij verrast dat er weer openbare actie in VV is. Dat is lange tijd niet toegestaan geweest. Gisteren VV bezocht en mij lekker op de bank laten pijpen. Dame vroeg of collage ook mee mocht doen, maar daar heb ik voor bedankt. Toen in doggy volgespoten bij de bank. Daarna lang moeten wachten op een sessie met Alexandra, maar dat was wel de moeite waard. Kennelijk is het nu ook toegestaan dat je naar boven kan gaan zonder dame en daar kan wachten op actie. Was vroeger ook niet toegestaan. Ik hoop dat er in meer RTC's openbare actie komt. Als iemand daar info over heeft hoor ik dat graag.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Vandaag een dagje kasteeltuinen in Arcen. Of was het om wat dichter bij Duisburg en omgeving te zijn? Kortom. Voor ik het wist was ik opeens in Neumühl. Bij binnenkomst aardig wat dames. Komt goed.
Maar na omkleden leek me dat al snel een uitdaging worden, erg veel mannen en ik zag niet meteen veel dames. Wel veel handdoeken, bijna geen "lege" wacht banken. Ik kom er eigenlijk te weinig om meteen namen aan bankjes en dames te koppelen maar ik zag een slanke dame op bankje w, even spieken , 6. Op 5 een dane die me ook wel wat leek maar ze deed me denken aan een dame waar het net wat minder mee was bij mij. En op bankje 12 zat iemand die ik al helemaal zag zitten. Maar daar zat al iemand naast, en toen ze opstonden voor een kamergang sprong er meteen weer iemand op die bank. Dat bleef zich herhalen, op een gegeven moment zaten er zelfs twee wachtenden. Dame op 6 zat uiteindelijk wel alleen en hoewel het dus eigenlijk "tweede keus" (geen slechte plaats bij zoveel moois) naast dame op 6 plaats genomen. We komen per slot van rekening voor de ontspanning, niet voor het wachten.

Dat bleek Larissa te zijn. Wacht even, volgens mij had ik juist met een Larissa een mindere ervaring. Nou ja. Te laat en het ging best wel aardig. Vriendelijk werd me gevraagd of ze me mocht blasen. Jaaar doe maar ni, er staat nogal spanning op het zaakje . Aardig dat ik dat zei want ik mocht niet in haar mondje komen.

Dan maar de kamer maar o wee, geen sleutel beschikbaar. Zo druk.

Nog wat geknuffel op de bank en zodra er een sleutel was naar de kamer.
Lekker staand verkend, over en weer en toen ze zich omdraaide met haar kontje naar mij, waarbij ik mooi haar borstjes kon pakken en dat in de spiegel te bekijken boig ze licht voorover, mijn gereedschap was al in positie en gleed moeiteloos naar binnen. Dankzij het vele opwarmen vooraf zwommen de jonge Bobbeltjes al snel naar binnen. Het had wel wat langer mogen duren maar het was de moeite waard.

En toch een kleine waarschuwing, ze begon opeens over een vorige heer te praten, over hoe en wat en vooral wat er niet goed was aan hem. Ik heb daar wat vraagtekens bij, praten die ver klanten met andere klanten. Ik weet daarom niet of er een herhaling gaat komen.

Dankzij het wachten was het weer later dan ik had gewild, dus tuinwaarts gegaan. Op bank 12 nog steeds een wachtende.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Robbie zag op freiercafe dat Michaela weer terug was dus geen Koningsdag vieren in NL maar naar onze Oosterburen om lekker te neuken met Michaela.

17.00 uur belde ik aan en Sonja deed open. Theke was ditmaal niet Barbara want het zag er wel erg jong uit maar het was niemand minder dan haar dochter Sarah.

Ik wilde eigenlijk maar 1 kamer doen want morgen doe ik mee aan een gangbang in Rheinbach georganiseerd door SG dus niet teveel zaad verspillen vandaag want die heb ik morgen hard nodig.

Nam plaats op bank 8 waar normaliter Michaela zit maar opeens hoorde ik Olanda en warempel Michaela op bank 12 dus de bank erachter. Ging gelijk naast haar zitten want ze was immers vrij. Even bijgepraat en vervolgens naar boven gelopen en kamernummer 4 werd ons deel. Heerlijke seks gehad en na het beffen me kort laten pijpen en daarna klom ze bovenop me en kwam lekker op me liggen. Vervolgens ging ze gehurkt maar ik moest wel even haar haren wegduwen voor goed uitzicht want het blijft geil om te zien hoe mijn pik steeds in haar kutje verdwijnt. Ze krijgt veel Hollandse klanten maar die waren mede ivm Koningsdag niet te bekennen. Heb haar goed genomen in diverse standjes en ze liet zich daarbij regelmatig ook goed horen en haar uiteindelijk volgespoten. Tijdens ons samenzijn hadden we ook buren die de seks bedreven en ik hoorde die gast op een gegeven moment flink stoten en het gekreun van die dame, wie het ook mag wezen, bleef niet uit maar geil was het wel.

Veel mannen waren er niet en Larissa maakte ook even een praatje met me en scooby kwam uiteraard weer ten gehore.

Mimi en Cansu had ik nog niet gezien en ik vroeg theke Sarah of ze al waren vertrokken en dat bleek helaas zo te zijn. Jammer want ik had Cansu wel even willen zien en misschien voelen. Andrea, Anka, Delia, Cosmina, Larissa, Michaela, Nicoletta, Gaby, Sonja en Zara waren van de partij.

Morgen is Maria weer terug van een korte vakantie en Alexandra en Gabriela zullen er dan ook zijn dus als het meezit kunnen er zomaar 15 dames aanwezig zijn als er geen dames verstek laten gaan.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Het is alweer een tijdje geleden dat ik in Villa Venus ben geweest. Ik denk dat mijn laatste bezoek in 2019 of 2020 was. Destijds waren er een paar meisjes die perfect aan mijn ideaalbeeld voldeden: jong (maximaal 25 of 26 jaar), niet te groot, slank maar niet te mager, met een stevig kontje en stevige borsten (ik houd niet van hangende borsten). Dus waarschijnlijk het tegenovergestelde van Robbie's ideale meisje. Voor degenen die destijds in de club kwamen, herinner ik me bijvoorbeeld Elena, Angela en Baby, . Ze zaten vooraan, voor de Theke (zetels 2 tot 5). Ik ben er later nog eens terug geweest, maar er waren geen meisjes meer die aan mijn smaak voldeden, dus ben ik nooit meer teruggegaan.
Hoe dan ook, ik zou er graag weer eens heen gaan, maar kun je me vertellen of er nu meisjes zijn die qua uiterlijk lijken op de meisjes die ik net beschreef?
Of zou ik meer kans maken om zo'n type meisje te vinden bij Arabella? Er waren er destijds ook wel een paar in die club.

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
439
187
Het is alweer een tijdje geleden dat ik in Villa Venus ben geweest. Ik denk dat mijn laatste bezoek in 2019 of 2020 was. Destijds waren er een paar meisjes die perfect aan mijn ideaalbeeld voldeden: jong (maximaal 25 of 26 jaar), niet te groot, slank maar niet te mager, met een stevig kontje en stevige borsten (ik houd niet van hangende borsten). Dus waarschijnlijk het tegenovergestelde van Robbie's ideale meisje. Voor degenen die destijds in de club kwamen, herinner ik me bijvoorbeeld Elena, Angela en Baby, . Ze zaten vooraan, voor de Theke (zetels 2 tot 5). Ik ben er later nog eens terug geweest, maar er waren geen meisjes meer die aan mijn smaak voldeden, dus ben ik nooit meer teruggegaan.
Hoe dan ook, ik zou er graag weer eens heen gaan, maar kun je me vertellen of er nu meisjes zijn die qua uiterlijk lijken op de meisjes die ik net beschreef?
Of zou ik meer kans maken om zo'n type meisje te vinden bij Arabella? Er waren er destijds ook wel een paar in die club.
bij Grimbergstraße is dit wel het geval, Venus moet ik ook nog steeds heen om dit op moment te gaan ervaren

Meescum

Snuffelaar
18 sep 2025
8
19
Vorige week VV bezocht. Ik was boven op de bank gaan zitten of er misschien een deur open zou staan. Opeens zie ik een slanke blonde dame op gang. Ik ben meteen naar haar toegelopen en het bleek Mimi te zijn. Snel naar onderen gelopen en op haar bank plaatsgenomen. Niet veel later zijn we naar de kamer gegaan. Ik heb gebeft en geneukt. Ik was zo geil dat mijn pik bij het naar binnen gaan al op springen stond. Het duurde ook niet lang voordat ik in haar klaarkwam. Het ging zo snel dat ik met een stijve terug naar beneden ging. Daar zag ik Delia naast een andere man zitten. Wow wat een lekker ding. Gelukkig gingen ze snel naar boven en ben ik op haar bank gaan zitten. Binnen een half uur was ze terug. Even geklets en naar de kamer gegaan. Het is echt een super mooie meid. Zij gaf aan 21 jaar te zijn en dat is toch een droom voor de oudere mannen onder ons. Ik vond haar super strak. Het was super geil en uiteindelijk haar nauwe kutje voorzien van mijn zaad. Herhalingsgevaar groot.

Meescum

Snuffelaar
18 sep 2025
8
19
Ik kom nu regelmatig in de VV. Wat ik nog mis is een dame of dames die anaal aanbieden. Ik weet in het verleden had je Monica maar weet iemand of er nog anaal wordt aangeboden?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Maar denk niet dat Bahar altijd openstaat voor anaal want dat hangt af van haar gemoedstoestand en uiteraard je pikformaat want grootgeschapen is meestal de reden dat je niet in haar kleine gaatje mag en dat geldt voor veel dames die anaal aanbieden.

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Alexandra blijkt de hele week alweer afwezig te zijn. Onze Duitse collega's maken zich alweer zorgen dat ze misschien weer exit is. Misschien ziek of een Soa oid. Ik denk dat Gabriella wel weet waar ze is, want dat blijkt of haar zusje te zijn (zegt ze zelf) of nichtje. Zou jammer zijn, want ze was nog beter dan 2 jaar geleden:cry:

Dietster

Toogplakker
28 feb 2022
38
60
Alexandra blijkt de hele week alweer afwezig te zijn. Onze Duitse collega's maken zich alweer zorgen dat ze misschien weer exit is. Misschien ziek of een Soa oid. Ik denk dat Gabriella wel weet waar ze is, want dat blijkt of haar zusje te zijn (zegt ze zelf) of nichtje. Zou jammer zijn, want ze was nog beter dan 2 jaar geleden:cry:
Volgens Freiercafe is ze morgen weer daar.

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Wie is Cosmina eigenlijk? Cosmina uit Grimberg?

Bijlagen

• Capture.PNG
    Capture.PNG
    11,8 KB · Weergaven: 72

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Volgens Freiercafe is ze morgen weer daar.
Ik lees het net dat is er gisteravond na mijn bericht op freiercafe gezet, maar die ene persoon heeft het over dat het haar vrije dag was, maar Maandag t/m Donderdag zijn 4 vrije dagen. Maakt verder ook niet zoveel uit als ze maar terugkomt, want zij is nu wel mijn favoriet onbegrijpelijk dat zij met haar looks zoveel inzet toont voor 4 tientjes (geef haar altijd een beetje meer) bijna niets is haar te gek. geilere seks dan dat ik ooit met een vriendin in real life gehad heb iig. Ik moet wel zeggen dat ik haar looks van nu eerlijk gezegd geen verbetering vindt tov de vorige met haar blonde haar en haar huid was toen meer gebruind, en had geen siliconen borsten.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
381
398
Alexandra weer gewoon aanwezig, nu nog even wachten wanneer Cansu weer terugkeert van Urlaub,, recentelijk heerlijke sessie met deze Bulgaarse gehad, enig minpuntje spreekt geen woord Duits/Engels, kniesoor die daar op let.

Zal vandaag wel behoorlijk druk zijn in de clubs i.v.m. 'Tag der Arbeit' nationale vrije dag.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven