Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
470
206
Zo weer terug van lekkere paar uurtjes
Kwam om 10.25 aan denk en waren slechts paar heren, en een lekker aantal dames
Eerst met miruna kamer gemaakt, zoent lekker en daarna goed gepijpt
Het kutje lekker nat gelikt en daarna missio gepakt en volgespoten
Erna rustig op lege bank wat gedronken. Zat steeds naar lekkere blonde te kijken ze zat op nr 7 volgens mij, naam weet ik zo niet toen ik erheen wilde was net iemand me voor. Naar boven gelopen en daar stond kamer open waar een trio aan de gang was. Ze wenkte me en heb maar lekker meegedaan
Het was met anka en Larissa
Door beide gepijpt en lekker gelikt en anka volgespoten
Als laatste met Sabrina gekamert, volop zoenen, erna werd ze gebeld en deed ze raam open en gooide geld naar beneden verpakt in keukenrol🧐 daarna eerst goed diep gepijpt en lang in 69 met elkaar gespeeld
Ze kwam nog even bovenop me zitten maar helaas klaarkomen ging niet meer.
Alles bij elkaar weer toptijd en dat voor een zaterdag waar normaal dus erg druk is met beren maar vandaag niet
Volgende keer toch ook die blonde nog keer testen. Ze pijpte lekker op de bank beneden zag ik, weet iemand wie dit is

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.428
2.916
Dames die mannen niet kennen doen nog wel eens met condoom bij de 1e keer uir veiligheidsreden maar de keer erop kan het meestal wel gewoon zonder. Andra is de uitzondering en neukt altijd met condoom en alleen als ze een (hele) goede klik met je heeft kan het zonder heb ik eens gelezen maar nooit CIP.

Laatst bewerkt:

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
205
159
Afgelopen week eindelijk weer eens binnen gewipt bij VV. Ik was er even na 10:00 uur. Parkeren was even zoektochtje maar is gelukt. Larissa liet mij binnen en precies haar wilde ik graag zien. Ze herkende mij natuurlijk en ik zei tot zo. Na de plichtplegingen vol goede moed naar bankje 6..... maar die was leeg :cry:. Dan maar even wat drinken en rondwandelen. Was relatief rustig en een paar beren maar geen enkele actie op de banken. Boven geen open deuren. Ik las dat Larissa de deur wel eens open liet staan maar nu dus niet of de klant wilde dat niet. Op haar bank gewacht en al snel had ik haar lekkere slanke lichaam naast mij. Wat kletsen, voelen, tongzoenen en daarna daalde ze af voor een intiem gesprek met mijn vriendje. Ik wilde haar ook voelen en ze deed haar benen iets uit elkaar zodat ik haar warme grotje kon vingeren. Toen maar snel naar boven en daar eerst staand staan tongzoenen waarna ze weer naar beneden afdaalde. Dat zou ik niet lang volhouden dus haar ophoog getrokken en op haar knietjes op het bed gezet en haar rug gemasseerd en intussen haar grotje gelikt en af en toe haar kontje. Volgende keer vragen of daar ook meer mogelijk is. Tenslotte heeft ze mij heerlijk in amazone zit klaar gereden waarna wij samen nog even op het bed hebben gelegen. Bij de kluisjes haar haar verdiende loon gegeven en na twee heerlijke kussen verdween ze in de "vrouwen vleugel". Ik heb eerst even wat gedronken en daarna een wasje gedaan. Inmiddels was het wel wat drukker maar redelijk tam allemaal. Op mijn lijstje stonden ook Sabrina en Miruna maar die waren er blijkbaar niet. Dus snel weer een volgend bezoekje plannen.....

badjas

Toogplakker
8 feb 2024
46
46
Vandaag de stoute slippers aangetrokken en voor het eerst de villa bezocht. Ik kom regelmatig in NL saunaclubs m.n. SS maar wilde eens wat anders proberen. Ook het feit dat onze hobby in de villa eerder regel dan uitzondering is maakte me nieuwsgierig. Door de vele berichten hier was ik goed geïnformeerd en voorbereid en was de meeste koudwatervrees weg. Ik ben er een uurtje of 4 geweest en heb me uitstekend vermaakt. Ik heb 3 kamers gehad met Larissa, Delia & Gaby. Dat was allemaal prima.
Wat me opviel / mijn mening:
Er heerst een gemoedelijke sfeer. Het principe met de bankjes vind ik prettig en duidelijk.
De muziek van Gold Radio was aangenaam.
Je sleutel is dus voor 2 kluisjes. 1 grotere voor je kleding en een kleinere bij de entree / theke waar je iig geval je portemonnee inlegt voor de betalingen.
Weinig personeel. Volgens mij enkel de theke. De dames openen de voordeur, ruimen ook op en regelen de handdoeken.
Geen doosjes tissues maar keukenrollen.
Er waren zeker 2 heren die ik onfris vond ruiken. Dat vind ik echt onbegrijpelijk. 1tje kwam naast me zitten in de sauna. Pff.
Genoeg keuze in (een variatie van) vrouwen.
Het meest opvallende vind ik toch wel de prijsstelling t.o.v. de geleverde service. Die is wat mij betreft uniek en erg gunstig. Ik heb voor de 3 kamers van elk 30 minuten steeds €50 betaald. Die €10 fooi was het zeker waard. Dat is dus totaal €170 voor 3 verschillende dames met de gewenste service. Dat (en hoger) betaal ik regelmatig voor 1 dame met soms ook nog mindere service.
Ik heb mijn auto volgetankt op de terugweg dus daarmee zowat alles terugverdiend.
Ik zal er zeker vaker naar toe gaan. Heb nog wat dames gezien en op mijn verlanglijstje staan.

flapdrol

Toogplakker
13 feb 2023
165
198
Vandaag de stoute slippers aangetrokken en voor het eerst de villa bezocht. Ik kom regelmatig in NL saunaclubs m.n. SS maar wilde eens wat anders proberen. Ook het feit dat onze hobby in de villa eerder regel dan uitzondering is maakte me nieuwsgierig. Door de vele berichten hier was ik goed geïnformeerd en voorbereid en was de meeste koudwatervrees weg. Ik ben er een uurtje of 4 geweest en heb me uitstekend vermaakt. Ik heb 3 kamers gehad met Larissa, Delia & Gaby. Dat was allemaal prima.
Wat me opviel / mijn mening:
Er heerst een gemoedelijke sfeer. Het principe met de bankjes vind ik prettig en duidelijk.
De muziek van Gold Radio was aangenaam.
Je sleutel is dus voor 2 kluisjes. 1 grotere voor je kleding en een kleinere bij de entree / theke waar je iig geval je portemonnee inlegt voor de betalingen.
Weinig personeel. Volgens mij enkel de theke. De dames openen de voordeur, ruimen ook op en regelen de handdoeken.
Geen doosjes tissues maar keukenrollen.
Er waren zeker 2 heren die ik onfris vond ruiken. Dat vind ik echt onbegrijpelijk. 1tje kwam naast me zitten in de sauna. Pff.
Genoeg keuze in (een variatie van) vrouwen.
Het meest opvallende vind ik toch wel de prijsstelling t.o.v. de geleverde service. Die is wat mij betreft uniek en erg gunstig. Ik heb voor de 3 kamers van elk 30 minuten steeds €50 betaald. Die €10 fooi was het zeker waard. Dat is dus totaal €170 voor 3 verschillende dames met de gewenste service. Dat (en hoger) betaal ik regelmatig voor 1 dame met soms ook nog mindere service.
Ik heb mijn auto volgetankt op de terugweg dus daarmee zowat alles terugverdiend.
Ik zal er zeker vaker naar toe gaan. Heb nog wat dames gezien en op mijn verlanglijstje staan.
Heb jij bijna 170 euro terugverdiend door in Duitsland te tanken? Ben je met je Leopard tank gegaan of zo?

Terug
Naar boven