Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maedhros zei:..... En ook al hebben wat vollere dames normaal gesproken mijn voorkeur...... ik heb me prima vermaakt en Anna komt zeker op mijn shortlist voor een volgend bezoek.
Robbie zei:@Maedhros
Als dames steeds worden weggekaapt moet je anders tewerk gaan. Als je weet waar betreffende dame zit en ze zit niet op haar plek omdat ze een klant heeft ga je alvast op haar bank zitten. Weet je zeker dat jij de eerstvolgende klant bent.
Maedhros zei:Dochterlief moest woensdag naar een concert in Duitsland,
bobbeltje2 zei:Maedhros zei:Dochterlief moest woensdag naar een concert in Duitsland,
"Maar pap? Vind je het niet vervelend als je zo lang moet wachten"
"Och dat heb ik graag voor je over lieverd"
"Papa , je bent de beste, daarom heb ik voor jou ook maar meteen een kaartje besteld"..
:? :roll:![]()
underkoffer zei:Het gaat hier weer kriebelen, dus wil ik volgende week weer even langsgaan.
Maar nu mijn vraagje, heeft iemand Samira de laatste dagen nog gespot, want wil nu weer eens iets anders proberen dan Maria
Robbie zei:underkoffer zei:Het gaat hier weer kriebelen, dus wil ik volgende week weer even langsgaan.
Maar nu mijn vraagje, heeft iemand Samira de laatste dagen nog gespot, want wil nu weer eens iets anders proberen dan Maria
Ik was 23 februari in venus en heb toen gekamerd met Samira. Ze deelde me mee dat ze toen over enkele dagen er tussenuit zou gaan. Voor alle zekerheid zou ik eerst gaan informeren bij de theke.
underkoffer zei:Het gaat hier weer kriebelen, dus wil ik volgende week weer even langsgaan.