Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
MikeRoss zei:
Robbie zei:
Heb nogmaals met de theke gesproken en nog steeds geen Selina. Ze zei er wel bij dat theke Barbara donderdag weer aanwezig is en mij meer zal kunnen vertellen.

Zou erg jammer zijn mocht Selina, net als Samira, ook de club zou hebben verlaten waardoor de zin om naar venus te gaan danig doet temperen :(

Ik was er maandag heel even (tussen het werk door). Selina en Samira waren er allebei niet...

Jasmin gedaan, maar was een erg passief meisje. Gebruikte ook glijmiddel. Zoenen deed ze wel erg goed trouwens. Geen herhalingsgevaar.

Als selina en samira allebei niet meer terugkomen, dan krijg ik steeds minder zin om naar Venus te gaan.

Jasmin?????? Is ze terug of is het een nieuwe Jasmin?

Hoe zag ze eruit?

Groetjes bankie

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
bankstelturbo zei:
MikeRoss zei:
Robbie zei:
Heb nogmaals met de theke gesproken en nog steeds geen Selina. Ze zei er wel bij dat theke Barbara donderdag weer aanwezig is en mij meer zal kunnen vertellen.

Zou erg jammer zijn mocht Selina, net als Samira, ook de club zou hebben verlaten waardoor de zin om naar venus te gaan danig doet temperen :(

Ik was er maandag heel even (tussen het werk door). Selina en Samira waren er allebei niet...

Jasmin gedaan, maar was een erg passief meisje. Gebruikte ook glijmiddel. Zoenen deed ze wel erg goed trouwens. Geen herhalingsgevaar.

Als selina en samira allebei niet meer terugkomen, dan krijg ik steeds minder zin om naar Venus te gaan.

Jasmin?????? Is ze terug of is het een nieuwe Jasmin?

Hoe zag ze eruit?

Groetjes bankie

Denk een nieuwe. Zwart lang haar tot op dr schouders, cup B hangend, geen tattoo's. Kilo'tje of 50 schat ik

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Thanks, jammer dat het niet DE Jasmin is......ik ben zelf al tijden niet geweest in Venus. Sinds er op de bank niet zo veel meer mag is het voor mij een stuk minder.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Vanmorgen een bliksembezoekje aan de Villa gebracht. Bij binnenkomst (10:15) was het niet druk qua beren. Ik en nog iemand anders. Qua dames was er volop keuze: Michaela, Maria, Baby, Anna, Denisa en Sonja waren er. Plus nog een stuk of zes waarvan ik de naam niet weet. Selina heb ik niet gezien. Mijn keuze viel op één van de onbekende dames, de zwartharige Monica. Ze zat op bankje 1 en heeft wat weg van een (hele leuke :mrgreen:) collega van mij. Lang zwart haar tot op haar billen, lekker kontje en kleine tietjes. Op de bank begon het wat koeltjes. Tongzoenen was niet meer dan rondjes draaien en de actie onder de handdoek kwam niet verder dan aanraken. Maar ik was geil, dus de vraag 'Zimmer?' werd met ja beantwoord, ook ingegeven door de gelijkenis met mijn collega. Na het wasrondje kwam ze terug en gingen we verder waar we op het bankje eindigden. Het tongzoenen ging nu iets beter, maar nog niet vol overgave. Ze daalde af naar mijn tepels en daarna naar mijn pik. Ook het pijpen maakte niet veel indruk. Heel lichtjes en zonder veel variatie. Ik had het idee dat ze er niet veel zin in had. Dus probeerde ik wat zin op te wekken door haar te gaan beffen. Ze werd hier goed nat van, maar of ze er ook echt van genoot weet ik niet. Toen ik stopte vroeg ze of ik wilde ficken. Dat was wel waarvoor ik was gekomen, dus what the hell. Ze vroeg welk standje en ik ging demonstratief op mijn rug liggen. Ze begreep de hint en langzaam zakte haar poesje over mijn pik. Damn, dat was toch wel een lekker poesje! Maar ook tijdens het neuken was er niet echt een klik. Ze neukte redelijk ongeïnspireerd, dus nam ik het initiatief over en begon ik wat langere halen te maken. Dit leek zij ook te waarderen en ineens werd het toch nog interessant. Een minuutje of 10 zo doorgeneukt en toen heerlijk klaargekomen.

Ik heb nog even getwijfeld of ik nog een tweede ronde met Michaela zou doen. Qua geilheid had het er zeker in gezeten, maar mijn portemonnee vond het een beter idee van niet. Dus na het douchen toch maar weer m'n kleren aangedaan en weer in de auto gestapt.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
2 weken hier even snel langsgewipt. De dag ervoor was ik in Arabella en wilde hier in VV Diana of Mina weer neuken.
Maar schijnt niet meer hier te zijn. Zag Maria maar ze een paar pontjes aangekomen en ze herkende mij niet van ruim half jaar geleden.
Ik zag een slanke knappe meid beneden komen en wachtte dat zij op de bank tegenover de cola automaat zou gaan zitten.
Bleek het de bank van een kleine slanke meid te zijn. Ze heet Andrea en 18 1/2 jaar oud uit Roemenie. Niet echt knap en grote lange neus
voor zo'n kleine meid. Maar goed. Had niet teveel tijd om lang te wachten op knappere meid en was ook druk op een namiddag.
Als je met Andrea tongzoent, stoot je op haar lange neus. Op de kamer deed ze haar best. Pijpen nog geen ervaring maar best ok en
haar dan in missionaris genomen. Omdat ik moe was was het klaarkomen moeilijk maar was wel tevreden.
Voor mij niet voor herhaling vatbaar want zag een meid (Sara heet ze), die lijkt mij wat. Voor de tijd dat ik een keer weer de kans
krijg om bij een fkk langs te komen, kan misschien volgend jaar worden. Zo verslavend die meiden in de fkk's.

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
Afgelopen zondag weer eens even langsgewipt na een langere periode van onthouding van deze Villa.

In de kleedruimte werd ik door Larissa onthaald met een lekkere tongzoen.
Ook zij is weer terug in VV na een jaar afwezigheid.

Boven trof ik Maria. Het was gezellig, geil en vertrouwd.
Op die nieuwe borsten na dan natuurlijk, maar daar erg veel plezier aan beleefd.
Maria is iets volle geworden maar de service is nog steeds top!

Daarna een rondje met Larissa.
Geen grammetje aangekomen én ze heeft het niet verleerd.
In haar jaar afwezigheid had ze de seks gemist en dat heb ik gemerkt.

Tijdens het bijkomen op de bank, kwam Selina naast me zitten.
Eigenlijk niet mijn type (te jong) maar ze was leuk en een beetje dominant.
Dit gedrag maar beloond met een kamergang.
Met haar orale kwaliteiten wist ze met te verrassen en lukte het voor de 3e keer bevredigd te worden.

Voldaan huiswaards gereden. :D

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
hallo
kunnen jullie me zeggen wat de kostprijs is per kamer en inkom ?
Is een tijdje geleden dat ik er nog ben geweest

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
ddnk zei:
hallo
kunnen jullie me zeggen wat de kostprijs is per kamer en inkom ?
Is een tijdje geleden dat ik er nog ben geweest

Inkom 30€ (soms 15€ tussen 10 en 11 of na 20 uur). Kamergang van 25 minuten 30€ en 60 minuten 70€.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ben al sinds einde januari niet meer in Villa Venus geweest. Zijn er momenteel nog jonge slanke dames die er optisch goed uit zien?

Ik was fervente bezoeker van Diana, Marianna en ook wel Minna. Deze dames zijn spijtig genoeg reeds een tijdje weg.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@Wellens
Jonge slanke dames zie ik helaas nog genoeg in venus want val er niet op. Of ze optisch goed uitzien is persoonlijk maar echt onaantrekkelijke dames zie ik niet veel.

De wat steviger dames waar mijn voorkeur naar uitgaat zijn ondervertegenwoordigd waardoor ik vaak eerst even contact opneem ivm hun aanwezigheid.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Vandaag weer even binnen gewipt.
Beurten gedaan met Michaela en Melli.
Beiden trouwens ouder en gevulder (voor de vorige schrijver!)
Was weer erg lekker en goed klaargekomen.

Noorman

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Noorman zei:
Vandaag weer even binnen gewipt.
Beurten gedaan met Michaela en Melli.
Beiden trouwens ouder en gevulder (voor de vorige schrijver!)
Was weer erg lekker en goed klaargekomen.

Noorman

Mooi; als Sonja en Selina er morgen ook zijn heb ik een topdag.

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Gister voor het eerst naar Villa Venus, vanuit Friesland. Stuk file, verder ging de reis vlot. Douchen en toen rustig de gang van zaken aangezien.
Het verhaal van de bankjes met en zonder handdoeken kende ik van dit forum. De recensies hier zeggen iets over de dames maar ik had geen lijstje gemaakt. Zelf maar ontdekken. Eerst praatje gemaakt met Samira, die blijkbaar tijdje afwezig was zo te lezen. Mooie vrouw, maar te fors voor mij.
Eerste kamergang met ik dacht Selena, 20 jaar, mollig, beetje boers gezicht, grote borsten. Ik lees nu hier verhalen over Selina, zal wel dezelfde zijn. Vond haar tegenvallen, ze lag er als een plan bij tijdens het neuken. Toen kwam Michaela terug van de kamer. Met haar wat gevreeën, toen naar de kamer. De commentaren over haar werden helemaal waar gemaakt. Fantastische Girlfriend sex. Meteen besloten haar later nog een keer te kiezen.
Ook in de salon doet ze aardig, af en toe praatje maken, even aanraken, vragen of ik wat wilde drinken en mij aanspreken met "junger Mann" wat complimenteus voelt als je 70 bent.
Toen gekozen voor Larissa. Wat een prachtige vrouw, had haar veel jonger geschat dan 36. Super strak lijf, kleine pronte tietjes met mooie tepels,
mooi klein stevig kontje en prachtige slanke benen. Heerlijk seks met veel inzet. Vervolgens op het bankje beland bij Alicia, 20, een lolita.
Prettige seks. Omdat ik niet helemaal meer hard werd vroeg ze zelf of ik gepijpt wilde worden. Ja dus, lekker lang...en toch ook steeds weer even ficken. Lieve meid. Het was inmiddels half 5 en er barstte een gigantisch onweer los met daverende dreunen en een wolkbreuk aan regen.
Dus mij verontschuldigd bij Michaela, die tweede ontmoeting houdt ze tegoed, want ik wilde met zulk slecht weer liever niet in het donker rijden.
De hele weg terug zware en minder zware regenbuien, korte tijd zelfs met keiharde hagelstenen op de voorruit. Al met al een hele positieve ervaring met Villa Venus, na aantal bezoeken aan Club Laluna. Daar ook heerlijke seks meegemaakt, maar wat weinig dames en twee keer zo duur.
Ik kom er snel weer terug voor herhalingsbezoek aan enkele vrouwen en ontdekken van nog onbekende.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vandaag villa venus bezocht en vlak voor aankomst gebeld met de theke met de vraag of Selina er ook was en dat bleek zo. Overigens wat Edward zegt Selena = Selina. Was rond 11.00 uur in de club.

Zo'n 12 meiden aanwezig en veel van mijn smaak en een nieuwe wat stevige dame erbij dus goed gevuld. Erg weinig beren maar de afgelopen maand viel het al tegen qua mannen hoorde ik van meer dames. Zag Sonja ook en tot mijn grote verrassing (en Edward heeft gisteren al met haar kennisgemaakt) Samira weer terug van weggeweest. Mijn dag kon niet meer stuk. Ging gelijk naast haar zitten en we hebben wat gepraat en ook wat persoonlijke dingen weet ik nu van haar. Samira is voor mij de aantrekkelijkste van allemaal. Mooi gebruinde huid, mooie rondingen en lekkere kont, mooie benen en knap gezicht. De sex was super met haar en ze gaf me lekkere kusjes op het lichaam toen ik haar neukte en ze zat lekker aan mij tepels m. Ik moest haar neuken en ze spoorde mij aan haar goed te nemen. Heb haar trouwens voor de afwisseling in lepeltje lepeltje genomen. Vond ze wel lekker en ze kreunde er geil bij. Trouwens toen we de trappen opliepen naar boven kwamen we Sonja tegemoet en zei ze dat Sonja een goede vriendin van gaar was en of ik een trio wilde. Klonk verleidelijk maar ik wou haar nu even alleen.

Rond 15.00 uur een 2e kamergang met Sonja. Een kleine spontane leuke meid met beste kont en prima sex en ze deed zonder dat ik daarom vroeg cow-girl en reverse cow-girl bij mij. Ook met haar was de sex meer dan geslaagd.

Op een gegeven moment ging ik naar buiten waar 2 ligstoelen stonden en 1 grote tafel met stoelen in een schaduwrijke plek. Samira en Sonja zaten er ook en ik vertelde wat en Sonja ging dat weer vertalen in het Bulgaars voor Samira. Was fijn om buiten te zijn in het licht. Af en toe kwam er een beer ook even buiten maar de meesten bleven er maar kort.

Ik raakte nog in gesprek met een 82-jarige man met een Limburgs accent en woonde nu al een poos in Duitsland. Aardige vent maar het vergde wel veel inspanning om hem enigzins te kunnen volgen. Ik raadde hem aan Selina te nemen want mooie meid en lief. Later vertelde hij me nog dat hij tevreden was over haar.

Mijn 3e kamergang was rond 17.00 uur met Selina. Ze vertelde dat ik pas haar tweede klant was. Verschrikkelijk moet dat zijn om zolang te moeten wachten en die ene klant heeft ze nog een beetje aan mij te danken ook. Van de 3 kamergangen was deze wel het minst maar nog steeds goed want ze was wat passief zeker als ik het moet vergelijken met Samira.

Op een bepaald moment werd er gebeld en kwam een meid binnen en vroeg aan de theke of ze kon werken. Ving op dat ze Bulgaars was en de theke hield het kort en zei dat er geen plek voor haar was en dat er al genoeg dames waren en ze vertrok weer.

Dames waren er vandaag zeker genoeg maar beren waren echt in de minderheid. Soms hoorde je een half uur tot drie kwartier geen bel. Frustrerend voor de aanwezige dames. Het weer werkt natuurlijk ook niet mee met rond 30 graden. Het spreekwoord luidt ook: vrouwen in het bloot handel dood. Er waren wel beren maar veel waren niet actief en zaten lang op de bank. Denk dat de meesten maar 1 of hooguit 2 kamergangen hebben gemaakt. Ik met 3 kamergangen sprong er wel uit denk ik zo.

Heb me zeker niet verveeld met Samira, Sonja en Selina en hopelijk weten wat meer beren deze club te vinden want zoals het vandaag ging valt er nauwelijks iets te verdienen voor de dames en dat lange wachten is ook geen pretje. Samira heeft mij al eens verteld dat ze een hekel heeft aan wachten.

Terug
Naar boven