Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Bracht op zondag 10 juni mijn tweede bezoek aan VV, na een zeer geslaagd eerste bezoek op 29 mei. Weer een heerlijke ontmoeting met Michaela.
Na de kamergang kreeg ze helemaal geen klanten meer. Na een tijdje bij haar gaan zitten en alleen al door handjes vasthouden is er dan meteen veel intimiteit. Toen er lekkere muziek voorbij kwam haar uitgenodigd om te dansen. Na enige aarzeling ging ze er op in, wat veel hilariteit veroorzaakte. Ook dat dansen was heerlijk, ouderwets slijpen..
Later gekozen voor lolita Andrea. Geil, zo'n klein lijfje. Tenslotte met Jasmin naar de kamer geweest. Prachtig slank lijf en slanke benen, mooie wilde
zigeunerin qua gezicht maar ze viel erg tegen. Het klikte niet, ze deed chagrijnig en toen ik van seks afzag en haar vroeg me te masseren klungelde ze maar wat. Enkele dagen later kreeg ik last van de bekende symptomen van gonorroe. Al meteen een injectie gekregen want ik kreeg erg veel last: sterk gezwollen eikel, branderig gevoel en stekende pijn bij het urineren en veel afscheiding. Het is nog niet over. De testuitslag heeft inmiddels bevestigd dat het gonorroe is. Heb de Theke op de hoogte gebracht.
Of ik het volhoud weet ik niet maar op dit moment het idee toch maar eens af te bouwen, de nzc lifestyle. Had nog veel plannen voor bezoeken aan
VV en andere FKK clubs, bare gangbangs etc. Ik had op dit forum gelezen dat er regelmatig een probleem is bij VV. Maar op basis van de positieve verhalen het risico genomen. Eerste keer ging goed, tweede bezoek meteen mis. Ben aantal malen bij Club LaLuna in Moers geweest, daar niets opgelopen.
Ontving een tweede nare verrassing in de vorm van een parkeerbon uit Duisburg. Het bleek dat ze het niet op prijs stelden dat ik mijn auto in de verkeerde richting had geparkeerd aan de overkant van de straat. Gelukkig maar € 15 en niet zo'n krankzinnig bedrag zoals ze in Nederland rekenen.

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Kreeg uitgebreid formulier thuisgestuurd. Dus er is samenwerking met de Nederlandse overheid om adresgegevens te krijgen.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Spoedig herstel gewenst Edward. De parkeerboetes dat gebeurd wel vaker in Duisburg.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ja Edward; ook namens mij beterschap. De klachten van een SOA zijn niet bepaald onaangenaam. Het blijft altijd een risico bare neuken maar wel veel lekkerder dan met rubber. Hopelijk zijn je klachten snel voorbij.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Beterschap Edward! Hopelijk is het snel over.

Diezelfde boete heb ik ook gehad trouwens. Ik wist ook niet dat je niet tegen de rijrichting in, in een parkeervak mocht staan. 15euro valt gelukkig mee.

Take care!

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Wellens, Robbie en MikeRoss: dank voor de beterschapswensen en bemoedigende woorden, mannen. Attente collega's!
Heb gelezen dat het probleem is opgelost met 3-4 dagen. Kreeg vrijdagmiddag injectie, dus nog even te gaan.
Groeten,
Edward

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Beterschap Edward! De boete voor verkeerdom parkeren is mij (dankzij dit forum) nooit overkomen. SOA trouwens ook niet, maar laat ik dat maar meteen even afkloppen...

lassie

Toogplakker
12 jun 2015
161
36
Ook beterschap natuurlijk Edward, en dank voor deze info voor allen nuttig te weten.

A

Anonymous

Guest
Totaal geen ervaring met deze of andere clubs.
1x in duits laufhaus geweest, is deze club met zo iets te vergelijken?
Entree aan de deur en verder alles met de dame op de kamer regelen??

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Als je het topic doorleest zie je uitgebreide informatie hoe het in dergelijke clubs toegaat.
Maar ja, dan moet je wel effe lezen.

A

Anonymous

Guest
Thanks man,.. 51 bladzijden met reacties.
Bomen en bos, ofzo.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Hansvh zei:
Totaal geen ervaring met deze of andere clubs.
1x in duits laufhaus geweest, is deze club met zo iets te vergelijken?
Entree aan de deur en verder alles met de dame op de kamer regelen??

Entree bij binnenkomst aan de balie aan de theke betalen. 30euro.

Kamergang: 25 min kost 30euro, 1 uur kost 70euro.
Afrekenen doe je na de kamergang aan de betreffende dame bij de balie

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Hansvh zei:
Thanks man,.. 51 bladzijden met reacties.
Bomen en bos, ofzo.

Ach.....op pagina 1 lees je al snel in bericht 4 hoe het er werkt.
Niks geen 51 bladzijden doorlezen.
Maar ja, sommigen willen er ook werkelijk niks voor doen, niet eens een berichtje lezen.
Die hebben liever meteen een kant en klaar verhaal.
Liefst snel lezen, dan snel dame bezoeken en recensie plaatsen ho maar.
Vandaar mijn reactie.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Gisteren eindelijk weer eens de Villa bezocht. Was rond 11 uur daar en de entree was slechts € 20,-. Een kleine meevaller in een maand vol financiële tegenvallers (lekkende vaatwasser en een gesprongen distributieriem van de auto). Ik zag een paar bekende gezichten op de bankjes: Denisa, Maria, Sonja en nog 2 van wie ik de namen nooit kan onthouden. Geen Michaela en Selena in ieder geval en dat vond ik toch wel jammer. Voor de rest veel onbekende gezichten.
Na eerst een paar spuitcolaatjes gedronken te hebben, liet ik mijn oog op Sonja vallen. En mijn bips op haar bankje :D Voor mij de eerste keer bij deze dame. Sonja zoent vol overgave. Beetje overdreven veel overgave zelfs: ik kan me niet herinneren dat ik ooit een tong zo ver in m'n mond heb gehad. Maar je hoort me niet klagen! Ik hou daar wel van :mrgreen: De kamervraag enkele minuten later beantwoordde ik dan ook zeker met een ja. Op de kamer ging het zoenen vrolijk verder, maar ook andere lichaamsdelen kregen voldoende aandacht. Haar borsten liet ze gewillig kneden en zuigen en toen ik verder naar beneden afzakte, reageerde ze enigszins verrast. Blijkbaar doet lang niet iedereen dat, maar ik kan wel genieten van een lekker poesje en lik er dan ook graag aan. Onder het mom van 'elkaar een dienst bewijzen', kreeg ik daarna een uitgebreide pijpbeurt. Blijkbaar had ze nog geen genoeg gehad, want even later ging ze goed zitten voor een 69, wat ik niet afsloeg.
Deze orale sessie had me al zo geil gemaakt, dat het neuken daarna nog maar uit twee standjes bestond: cowgirl en reverse cowgirl. In dat laatste standje, met mooi zicht op die heerlijke ronde billen, heb ik haar poesje vol gespoten.

Sonja is een leuke dames, die ik veel te lang links heb laten liggen. Misschien niet de mooiste uit de Villa, maar wel één van de lekkerste. Die gaat me vaker terug zien!

Mikado

Toogplakker
29 mei 2015
42
1
Onlangs voor de 3e keer hiernaartoe gegaan, na wat zoenen en voelen op de bank de eerste kamergang met Michaela gemaakt, ze is wat ouder heeft grote tieten en zoende vol overgave, ze pijpte lekker en kwam weer terug om te zoenen, en ging weer verder met pijpen, ik zat eigenlijk al op het punt van klaarkomen en ik dacht fuckit ik kom de eerste keer wel pijpend klaar, maar ze stopte net op tijd en ze wilde doggy geneukt worden, ik kwam helaas al binnen een minuut klaar en ze was teleurgesteld dat ik zo snel kwam :oops:

Daarna douchen en even in de sauna gezeten terug naar boven en ik zag echt een lekker slank grietje op bank 4 zitten (ik ben helaas haar naam vergeten) op de bank wilde ze een beetje zoenen maar het leek echt nergens op, haar tong leek wel een tak die van links naar recht bewoog, ik irriteerde me eraan en vroeg aan haar wat ze aan het doen was? Het ging toen 10 seconden wat beter en daar kwam die tak weer in haar mond, ik zat te twijfelen om op te staan en ergens anders te gaan zitten maar ze heeft echt een killer body en daar val ik op dus hup naar boven.

Had ik maar ergens anders gaan zitten want dit was zoooo slecht dit heb ik nog nooit meegemaakt, Er ging een dikke kwak met glijmiddel op haar doos en ondanks dat ik helaas niet groot / klein geschapen ben, zat ze te koeren dat het zo'n pijn deed terwijl ik mijn kleine vriend nog niet eens in haar had gehangen, tijdens het neuken bleef dat doorgaan en trok ze een verbeten gezicht van de pijn, op dat moment bedacht ik me "zou ze misschien een Soa hebben waardoor ze zo'n pijn heeft aan haar doos?" ik was het zat ging van haar af en heb me maar weer aangekleed, ik had geen zin om te zeiken, ik tikte 30 euro af en ben me gelijk gaan omkleden en naar huis gegaan en ik hield er echt een kutgevoel aan over.

En ja hoor een kleine 2 weken verder was het raak, het begon met wat ongewone gevoelens steken in de pisbuis pijn in mijn linker bal en 2 dagen later kwam de afscheiding er ook bij aan te pas, na controle bij GGD bleek dat ik chlamydia en Gonorroe had opgelopen, ik weet 100% zeker dat ik clean was voordat ik naar VV ging, ik vermoed dat ik het bij dat oostblok grietje van bank 4 heb opgelopen omdat ze zo'n extreme pijn aan haar doos leek te hebben..

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@Mikado

Das toch wel laat een kleine 2 weken later dat je wat merkt van een dame met soa. Normaliter binnen 2 of 3 dagen merk ik al de verschijnselen en bij mij uit zich dat in pijn (steken) bij het plassen en afscheiding.

Heel vervelend en veel sterkte gewenst.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Vind die tijd ook ongewoon en tegen de normale verhalen in gaan.
Heb het ook altijd (niet zo vaak gelukkig) sneller gekregen.

Noorman

Terug
Naar boven