Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
toch kan het voorkomen dat de klachten pas na langere tijd ontstaan of merkbaar worden.
soms kan je een infectie hebben zonder symptomen, soms heb je die al snel maar kan ook na twee weken nog komen.
daarnaast zijn er nog diverse types gonorroe inmiddels, tot een type toe die amper nog op antibiotica reageerd.
dat is minder prettig lijkt me. ben je er wel effe zoet mee.

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Wederom een bericht over een opgelopen SOA, waar ik recent ook melding van deed. Het is goed elkaar hier op de hoogte te brengen.
Het feit dat we vaak seks hebben met een paar dames tijdens een bezoek maakt het traceren van de bron niet eenvoudiger.
Misschien overbodig maar ik wil iedereen die het treft vragen het ongerief niet alleen hier te melden maar ook bij de club. Toen ik de theke belde met de mededeling dat ik een gonorroe had opgelopen en met welke dames ik het had gedaan, kwam er eerst een aarzelende ontkennende reactie, ("Dan hadden andere mannen het toch ook op moeten lopen?" maar vervolgens nam ze de mededeling aan en bedankte mij voor het feit dat ik haar op de hoogte had gebracht. Met een telefoontje help je de club natuurlijk ook, zonder feedback duurt het opsporen wellicht langer. Heb geen idee of en hoe vaak er getest wordt.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Edward412 zei:
..... Heb geen idee of en hoe vaak er getest wordt.

Ik hoorde van een van de meiden dat er wel een dokter langskomt (weet niet met welke regelmaat), om hun te onderzoeken. Die was er een keer toen ik er was, werden die vrouwen een voor door de theke naar boven geroepen.

Wel kut om te horen allemaal.. over die soa's.
Weet zo ook niet wie er nu op bankje nr 4 (naast Andreaa) zit.

Mikado

Toogplakker
29 mei 2015
42
1
Noorman zei:
Vind die tijd ook ongewoon en tegen de normale verhalen in gaan.
Heb het ook altijd (niet zo vaak gelukkig) sneller gekregen.

Noorman

Weet je wat het bij mij is Noorman, het begint met een prikje hier een kriebel daar, wat kramp in mijn bal en ja dat was al wel wat eerder aanwezig maar besteede er niet teveel aandacht aan tot het moment dat je er echt niet meer omheen kan.. Ik heb daarna geen seks meer gehad dus ik heb het ook niet aan iemand door kunnen geven.. Ik zal deze nzc fabriek in ieder geval niet meer bezoeken.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Dus je reactietijd was normaal zoals in de literatuur staat.
Prima.
Ik heb ook geen bezoek gebracht hier terwijl ik had kunnen gaan....

Noorman

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Robbie zei:
@Mikado

Das toch wel laat een kleine 2 weken later dat je wat merkt van een dame met soa. Normaliter binnen 2 of 3 dagen merk ik al de verschijnselen en bij mij uit zich dat in pijn (steken) bij het plassen en afscheiding.

Heel vervelend en veel sterkte gewenst.

Bij mijn eerste keer Gonorroe ook na 2 / 3 dagen symptomen. Tweede keer was het een volle week, op zaterdag nzc en de week er op zaterdag de eerste klachten startende met een pijn prikkel bij het plassen en enkele uren later de wel bekende afscheiding.

Namens mij ook een spoedig herstel gewenst Mikado.

lassie

Toogplakker
12 jun 2015
161
36
de dames in VV worden regelmatig getest. regelmatig met een kleine r.
Theke houdt het aantal kamergangen bij en de "activiteiten". Bij X-aantal bare met donatie > test. Y-aantal cum outside > test. Y is groter dan X. Anaal nog frequenter. CIM minder frequent.
De Duitsers doen het grondig, ja.
Telefonische meldingen worden wel degelijk onderzocht. Ik zeg wel onderzocht, want verdoken haatberichten komen helaas ook voor.
Als een dame soa blijkt te hebben mag ze niet meer werken. Soms zie je een dame met lang gezicht aan de deur staan wachten tot ze opgehaald wordt. Niet voor vakantie zoals standaard gezegd wordt, anders zou ze wel lachen.
Dus ja: zeker melden aan theke

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Bedankt voor alle berichten over Soa. Ik heb blijkbaar geluk gehad bij de keren dat ik ben geweest.

Is iemand de afgelopen tijd nog geweest? Het is nogal een gesloten gebouw. Hoe is het met de warmte binnen?
Zijn veel vaste dames momenteel met vakantie? In augustus een dagje VV plannen.

Mikado

Toogplakker
29 mei 2015
42
1
Bedankt voor de beterschapswensen, het is voor mij de eerste keer dat ik wat opgelopen heb. Van 1998 tot 2007 had ik echt 4 tot 5 keer per week bare paydates van een uur of langer per keer in en in al die jaren heb ik nooit wat opgelopen (behalve wat financiële problemen in die tijd dan :lol: ). Voor 2018 was dit mijn eerste bare uitje van het jaar en het was gelijk raak :(

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Tis alweer een poosje geleden dat ik in villa venus vertoefde. Heb toen nog een kamergang met Samira gehad en heb goed onthouden dat ze zei dat ze medio augustus op vakantie zou gaan dus voor degenen die haar willen bezoeken wacht niet al te lang.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
lassie zei:
de dames in VV worden regelmatig getest. regelmatig met een kleine r.
Theke houdt het aantal kamergangen bij en de "activiteiten". Bij X-aantal bare met donatie > test. Y-aantal cum outside > test. Y is groter dan X. Anaal nog frequenter. CIM minder frequent.
De Duitsers doen het grondig, ja.
Telefonische meldingen worden wel degelijk onderzocht. Ik zeg wel onderzocht, want verdoken haatberichten komen helaas ook voor.
Als een dame soa blijkt te hebben mag ze niet meer werken. Soms zie je een dame met lang gezicht aan de deur staan wachten tot ze opgehaald wordt. Niet voor vakantie zoals standaard gezegd wordt, anders zou ze wel lachen.
Dus ja: zeker melden aan theke

Ik schrijf niet meer veel op dit forum, toch nu kan ik het niet laten. Bovenstaande is totale onzin!
Er wordt wel getest, zeker niet frequent alleen bij klachten van een dame.
Daarbij zeker niet nav de notities van de Theke, ze houden alleen iets bij om financiële redenen.
De testen zelf zijn helemaal niet grondig, veelal alleen visueel!
Ik ken een aantal dames uit het circuit zeer goed, zelf buiten de club. Lassie heeft het echt mis!!

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Weet iemand of/wanneer Michaela weer terug is? Afgelopen dinsdag was ze er iig niet. Of zijn er nog andere dames in voor anaal?

Dinsdag heb ik "noodgedwongen" maar voor Sonja gekozen, wat een geile, kleine donder is dat toch! Al heb ik wel het idee dat het na een paar keer wat meer op de automatische piloot gaat bij haar. Maar eerlijk: automatische piloot bij haar is nog steeds erg lekker en geil!

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Ik ga binnenkort naar VV in Duisburg.
Ik zal even kijken of Michaela aanwezig is. Ze zit toch meestal op bankje 8 (middelste rij).

@Maedhros: Zijn veel van de "vaste" dames nu met vakantie?
Is er een goed/mooi aanbod om uit te kiezen.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Gisteren (zaterdag 11 augustus) in VV-Duisburg geweest. Rond 10.00 uur aanwezig en had ruim de tijd gepland om er een ontspannen dagje van te maken. Ik was niet de enige die om 10 uur binnenkwam. Ik telde al snel nog 6-8 gasten.
Het is vakantietijd en dat is ook te merken aan het aantal dames. Vandaag heb ik 9 dames geteld. De dames hadden zich verdeelt over de banken voor de bar/balie en de "grote" ruimte.
Ik heb mij heerlijk vermaakt met Maria, Monica en Samira. De ervaring met Maria is goed. Van tongzoenend op de bank/strelend op de bank tot alles op de kamer. Monica, een jonge meid die niet direct iets onderneemt. Je moet haar een beetje sturen of ze vraag wat je wil. Wel sympathieke en leuke meid. Als laatste een rondje kameren met Samira. Op de bank ging het er al heftig aan toe. Ze laat er geen "handdoekje" om en je zit volledig in de kijkerd op bank :oops: Op de kamer gaat het gewoon verder. Verder gaf ze aan dat ze vanaf 21 augustus een maand met vakantie is.

Kortom een geslaagde dag met de dames, aanvullend gebruikmaken van de sauna en even buiten een krantje lezen.

Het bankje waar normaal Michaela zit was wel bezet door een dame. Ik heb verzuimd haar naam te vragen. (dame met zwart haar - hebben ze bijna allemaal, half lang haar / in een staart, grote hangende borsten)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
@Maedhros

Michaela is weer terug. Haar vakantie van 2 maanden zit er weer op

@marcel35

Het bankje waar normaal Michaela zit zat ook Michaela met grote wat hangende borsten en ze is 40+

Vanochtend villa venus bezocht en een kamergang gemaakt met Samira. Het viel niet mee dit keer. Ze vertelde dat ze moe was terwijl ik haar 1e klant was. Ook waa dit keer niet alles mogelijk zoals ik het graag had gezien. Het pijpen viel niet mee want veel trekwerk en niet echt aangenaam. Op het eind zei ze zelfs nog dat de 25 minuten bereikt waren. Toen we op de kamer waren ging Samira zich nog 5 minuten wassen. Ik mag aannemen dat dit niet op mindering wordt gebracht van de 25 minuten. Ik vond het dus wat tegenvallen deze keer maar ik geef haar het voordeel van de twijfel en bovendien is het gewoon een lekkere meid om te zien en om mee te sexen. Volgende week gaat ze voor 3 weken weg maar echt vakantie is het niet voor haar maar het gaat te ver om in details te treden i v.m. privacy.

2e bezoek was met Sonja. Ook een meid met een lekkere kont en tieten. Tongzoenen is ze wel voor in en niet zo'n beetje ook. Ze maakte me goed geil. Veel standjes (cow-girl, missio, lepeltje en (plat/staand) doggy) met haar doorgenomen. In staand doggy deed ik mijn handen naar achteren en neukte ze mij door met haar kont telkens naar mijn pik te duwen. Zo laat ik een dame ook even wat doen. Leuke en vriendelijke meid die Sonja.

Het laatste bezoekje was met Michaela. Heerlijke tieten en kont en op de bank en in de kamer weer innig tongzoenen. Ze zei nog zoiets dat ik altijd dezelfde soort vrouwen bezoek en dat klopt ook want het zijn altijd wat steviger dames met kont. Ze houdt mij dus aardig in de gaten. Sex was ook prima met reverse cow-girl, missio en (plat) doggy.

Bij alledrie de dames was ik niet onder de indruk van hun orale kwaliteiten. Veel trekwerk bij Samira en wat ruw bij Sonja en bij Michaela was het ook wat veel trekwerk en niet echt lekker pijpen.

Selina helaas nog op vakantie maat verder vandaag zo'n 10 dames geteld. Rond 10 30 binnen en 16.30 uur vertrokken. Lijkt me lang zat om 6 uur lang in deze club te vertoeven.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
@marcel35: sorry, ik lees je berichtje nu pas. Anders had ik je kunnen vertellen dat een aantal vaste dames inderdaad met vakantie is.

Afgelopen vrijdag heb ik maar gebeld met VV en inderdaad: Michaela was weer terug. En dus trok ik meteen naar Duisburg :mrgreen:
Ik heb twee sessies met Michaela gehad: eerste sessie was fenomenaal! Innig zoenen, heerlijk pijpen en nog lekkerder neuken. Daarna even op krachten gekomen met een boek op de bank. En natuurlijk de dames een beetje in de gaten gehouden. De tweede sessie was wat minder. Ik kom altijd lastig klaar voor de tweede keer en daar kwam bij dat Michaela al snel op handwerk over ging. Daar word ik niet bepaald geiler van. Uiteindelijk toch een tweede keer klaargekomen, maar deze sessie bevestigt maar weer eens waarom ik normaal altijd maar één sessie vol maak.

Woef

Snuffelaar
29 okt 2016
1
0
deze week geweest....

klein oud clubje.
6 tal dames, geen fotos bij theke

larissa heet ze geloof ik, ik zag eerdere posts over haar

klein petit dingetje

pre service uitstekend
op de kamer , zeer welwillend en actief
in de collectebus de donatie achter gelaten
after service ook prima....

haar uiterlijk is prima als je van petit houdt.
haar gebit heeft wat aandacht nodig.....
verder prima hygiene.

ik was happy

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
hai, ik net terug uit Venus, heb daar uiteindelijk Susi een nieuwe dame geprobeerd.
Oei wat kan ze heerlijk zuigen.
vroeg of ze me wilde rimmen..... ze keek me geil aan en zei..... fur 20 mehr!!
Echt niet dacht ik, maria rimd me altijd voor niks meer en doet dit een half uur lang als we voor een uur gaan.
dus mijn antwoord, nein schatze andere vrouwen maken aug one extra!
ze keek me aan, duwde me op mijn rug, me benen omhoog en begon me toch lekker te likken....whooo.
Ze heeft me zeer 10 min kek gemaakt voordat ze me ooo zo lekker begon te pijpen.
aan neuken niet toegekomen, neem mijn zaad in haar mond gespoten wat ze gulzig doorslikte...... dat was me een partij geil om te zien.
Ze heeft verder hele geile tepels welke een kleine 3 cm lang werden, ze genoot zichtbaar of speelde goed toneel :D

Uiteraard ook weer mijn grote liefde aldaar Michaela geneukt, of zijn mij :lol: ik wilde weg gaan toen ze plots voor me stond..... ze was maar liefst 4 uur met een oudere man op kamer geweest en slechts 1 maal het ze geneukt, heel langzaam was het gegaan zei ze. Goed voor haar .... lekker centjes verdienen :) Ik moest hard werken om haar poesje nog te trakteren op wat wil goed.... gelukkig wel gelukt.
Volgende week wil ik een mooie met zeer lang haar met mooie kleine stevige tietjes neuken, weet niet haar naam, iemand wel?

Terug
Naar boven