Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
@ madbros: Kom op, een beetje ouwehoeren over andere onderwerpen kan ook geen kwaad hoor.
En als je dat niet wilt, reageer dan gewoon niet en blijf dan bij je favoriete onderwerp. Ook prima.
Het is tegenwoordig niet snel goed hier zeg.
Misschien eens ermee ophouden hier.
Barst van de vragenstellers die zelf niks bijdragen en als je even iets aansnijd dat over iets anders gaat is dat ook
al niet goed.
Ik zal voorlopig even wegblijven hier.

bbfunkempen

Snuffelaar
7 feb 2016
15
6
afgelopen maandag ook naar Venus geweest. gekamerd met Larissa, eerst wat tongzoenen, zij mij daarna gepijpt terijl ik haar kutje likte, daarna afgemaakt in missio in haar nauwe kutje

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Het was mijn bedoeling om weer eens naar Arabella te gaan want tussen 10 en 11 goedkope entree van 15€. Dit stond in de advertentie rond 8.30 uur vanochtend. Toen ik de trein wilde instappen keek ik nog eens even snel naar de website en was de goekope entree van 15€ inmiddels vervallen. Op de website van Venus stond nog wel de goedkope entree tussen 10 en 12 dus maar naar Venus gegaan. Ik mocht er vanuit gaan dat ik maar 15€ hoefde te betalen maar de theke verlangde gewoon 30€. Ik zei daarop dat op de site 15€ stond vermeld maar ze was niet te vermurwen en bleef volharden in 30€ en dat het gisteren Feiertag was. Ik dacht wat moet ik daarmee. Normaliter zou ik mijn biezen hebben gepakt en afreizen naar Bochum voor Arabella maar met openbaar vervoer zou het anderhalf uur gaan duren om vanuit Venus in Arabella te geraken vanwege de vele "bauarbeiten" op het spoor; juist dit weekend. Met tegenzin 30€ betaald en de volgende keer dus maar bellen als zich weer een goedkope entree voordoet om niet weer voor verrassingen komen te staan.

Eerst naast Sonja gaan zitten en wat gepraat en met wat voorspel op de bank en Samira was me inmiddels aan het masseren van achteren. Sonja staat altijd garant voor een prima bezoek maar ik moet wel zeggen dat ze behoorlijk ruim is.

Dit zeg ik omdat mijn tweede kamergang met een nieuwe dame was "Sara" genaamd uit Bulgarije en zij was een stuk strakker. Gezegend met gitzwart haar en veel tattoos. Ze had geile sexy zwarte kousen aan. Ze zei er nu 2 maanden te werken en zit op een bank tegen de muur vlakbij de enige kamer op de bgg. Het voorspel op de bank was wat onwennig en de kamergang was kort. Dat had zijn reden wat na amper 2 minuten pijpen moest ik an die Arbeit terwijl ze voorafgaand nog zei niet in haar mond klaar te komen. Nou dan zal ze van goede huize moeten komen om dat bij mij te bewerkstelligen en dan zou het gelijk einde oefening zijn en ik wilde graag nog wat neuken. Tjonge dat neuken was best lekker want ze voelde strak en kreunde en steunde er lekker bij. Binnen 15 minuten was het gebeurd. Niet echt spraakzaam deze meid maar wel heerlijk strak. Goed voor een snelle cumdump maar meer ook niet.

Nog getwijfeld over Melli maar ze was aardig in trek en vaak al een beer op haar bank als ze al bezig was op de kamer. Altijd leuk om te zien hoe zo'n dame reageert als ze terugloopt naar haar bank. Toen er weer een beer op haar bank zat had ze er even genoeg van of zo want ze zei wat tegen hem en hij liep vervolgens weg om niet meer bij haar plaats te nemen.

Helaas nog steeds geen Selina en begin haar nu toch echt te missen want ze ziet er zo lekker uit met haar jonge voorkomen en flinke kont en tieten. Wellicht was haar 21e verjaardag voor haar de aanleiding om te stoppen met dit werk of is ze naar een andere club verhuisd. Ik hoop het niet dus nog even afwachten.

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Tip: kijk op freiercafe.sex/forum.php daar staat reclame van de rtcs met altijd up to date info over de acties. Stond gisteren in ieder geval al op dat de meeste clubjes goedkope entree hebben na 19 uur... maar geen ochtend happy hour.

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Even voor mijn beeld: betaal je hier alleen de entreeprijs en verder niets, of moet je ook nog per dame afrekenen?

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Tja op school zei men altijd dat er geen domme vragen bestaan.. Blijkbaar dus wel.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Klopt! Domme vragen bestaan niet. Alleen domme mensen die vragen stellen :lol:

@Amigo1: even de moeite nemen om de laatste twee pagina's van het draadje te lezen.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Amigo1 zei:
Even voor mijn beeld: betaal je hier alleen de entreeprijs en verder niets, of moet je ook nog per dame afrekenen?

Entree is 30 (happy hour 15) en vervolgens 30euro voor 25minuten of 70euro voor een uur.

Graag gedaan.

Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Bedankt voor jullie antwoorden!
Het aantal pagina's van deze topic schrok me af, om er op zoek te gaan naar de kosten.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Werken er ook war rijpere vrouwen in deze club. of is dit een domme vraag.
Ik val op rijp.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Michaela kan ik van harte aanraden, wat een heerlijke vrouw is dat! Gisteren heb ik haar bezocht en weer een heerlijke tijd mee beleefd. Komende woensdag ga ik op m'n verjaardag nog een keertje terug. Ze heeft me al beloofd om me dan extra te verwennen :mrgreen:

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Mocht iemand eerdaags naar Venus gaat, check dan svp ff of maria daar nog aanwezig is
want ik lees op de Hookers site, dat maria is verhuist naar Arabella.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
underkoffer zei:
Mocht iemand eerdaags naar Venus gaat, check dan svp ff of maria daar nog aanwezig is
want ik lees op de Hookers site, dat maria is verhuist naar Arabella.

Het zou jammer zijn. Moeten wij een stukje verder rijden.
Wanneer heb je dit gelezen?

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Afgelopen vrijdag heb ik Maria niet gezien. Haar bankje werd door een andere dame bezet gehouden.

Terug
Naar boven