kittynygel
Snuffelaar
- 24 apr 2017
- 14
- 15
Gisteren een bezoekje gebracht aan VV
Enkele bekende dames waren blijkbaar op verlof maar toch goed geamuseerd.
Sorry dat ik de namen niet ken want ze lijken allemaal op elkaar.
Eerste bezoekje met dame die aan de uitgang zit van het terras. Ze is een vaste waarde voor mij en ben dan ook bij haar begonnen.
Ze vertelde me dat er een klant was geweest die 3 meisjes had meegenomen en ze vond het wel grappig.
Ik begon al direct te fantaseren...
Ik had mijn zinnen al gezet op een trio maar alles wat aanwezig was, was iets te groot van maat. Ben meer voor het ultraslanke type.
Omdat ik al vaker met haar een trio had gedaan vroeg ze of ik samen met x (weet niet wie) een trio wou.
Ze was zich boven nog aan het opmaken.
Dat begon al goed en heb meteen ingestemd.
Boven op de kamer even met 3e meisje (had haarband in) kennis gemaakt en lekker met kussen en pijpwerk begonnen, netjes afgewisseld.
Beetje orale bevrediging en ondertussen haar naar beneden geduwd zodat ze er lekker overschoof net terwijl de ander me nog aan het pijpen was.
Lekker afgewisseld en afgewerkt in doggy met een mooie finish inside.
Douche, sauna, rustje, drankje en 45 minuten later toch maar weer eens een poging wagen.
Plaatsgenomen bij x (meest linkse bankje voor de toog) en toen kreeg ik het idee om toch ook eens 3 meisjes te nemen.
Zou mijn eerste keer zijn.
Dus de dame van voorheen en nog 1 extra bijgenomen. Deze laatste dame was nieuw en was een bekende in een andere FKK club van dezelfde keten.
Op de kamer al een hoop gegiechel en de vraag of ik nu niet nerveus was?
Dacht het niet.
Man man man, wat een ervaring.
Afwisselend pijpen, beffen, allerlei standjes terwijl ik de andere kuste. Je kon het zo gek niet bedenken.
Geeindigt met 3 vrouwen in doggy naast elkaar, gezicht naar de spiegel van 1 naar 2 naar 3 om te eindigen met 2 terwijl 1 mij likte over mijn lichaam en ik 3 aan het vingeren was.
Ik kon niet stoppen met in de spiegel te kijken.
Dit was niet de laatste keer dat ik dit zal doen!!!
Ik dacht eigenlijk dat het genoeg was na deze rit maar toch nog even een wasje en sauna en toen kwam er plots een nieuw meisje binnen.
Ze was nog een rondleiding aan het krijgen terwijl ik op adem kwam en beneden hadden we reeds even een gesprekje.
Een tijdje later wou ik het er toch op wagen.
Terug naar boven en ze zat klaar op het allereerste bankje bij de inkom rechts naast de handdoeken.
Vroeg of ik naast haar mocht komen zitten en dat was geen probleem.
Ik was dus haar 1e klant.
Ze heet (en die heb ik wel onthouden) Elysee, eigenlijk Elisa of Elise maar dat zou te verwarrend zijn blijkbaar.
26 jaar dacht ik, slank, roemeens en lange zwarte of toch hele donkere haren.
Redelijk wat tattoos met vleugels op de rug en een tekening van haar ex.
Ze had reeds in VV gewerkt maar was 4 jaar gestopt en ze zat in financiele problemen.
Op de kamer vol overgave kussen en ze zei dat ze alles doet behalve anaal.
Deep throat pijpen en lekker zacht!
Tijdens de seks friemelt ze zich in allerlij bochten om het lekker voor jou en haar te maken.
Ik had het na de hele rit wel een stuk moeilijker en de tattoo op haar rug stoorde me toen wel met die kerel die staat aan te kijken!
Uiteindelijk is het met een strakke platte doggy toch gelukt.
Ze zei achteraf dat ze niet van fake hijgen houdt en dat was ook wel te merken.
Geen overacting!
Een ontspannen intensief dagje!
Tot de volgende!
Enkele bekende dames waren blijkbaar op verlof maar toch goed geamuseerd.
Sorry dat ik de namen niet ken want ze lijken allemaal op elkaar.
Eerste bezoekje met dame die aan de uitgang zit van het terras. Ze is een vaste waarde voor mij en ben dan ook bij haar begonnen.
Ze vertelde me dat er een klant was geweest die 3 meisjes had meegenomen en ze vond het wel grappig.
Ik begon al direct te fantaseren...
Ik had mijn zinnen al gezet op een trio maar alles wat aanwezig was, was iets te groot van maat. Ben meer voor het ultraslanke type.
Omdat ik al vaker met haar een trio had gedaan vroeg ze of ik samen met x (weet niet wie) een trio wou.
Ze was zich boven nog aan het opmaken.
Dat begon al goed en heb meteen ingestemd.
Boven op de kamer even met 3e meisje (had haarband in) kennis gemaakt en lekker met kussen en pijpwerk begonnen, netjes afgewisseld.
Beetje orale bevrediging en ondertussen haar naar beneden geduwd zodat ze er lekker overschoof net terwijl de ander me nog aan het pijpen was.
Lekker afgewisseld en afgewerkt in doggy met een mooie finish inside.
Douche, sauna, rustje, drankje en 45 minuten later toch maar weer eens een poging wagen.
Plaatsgenomen bij x (meest linkse bankje voor de toog) en toen kreeg ik het idee om toch ook eens 3 meisjes te nemen.
Zou mijn eerste keer zijn.
Dus de dame van voorheen en nog 1 extra bijgenomen. Deze laatste dame was nieuw en was een bekende in een andere FKK club van dezelfde keten.
Op de kamer al een hoop gegiechel en de vraag of ik nu niet nerveus was?
Dacht het niet.
Man man man, wat een ervaring.
Afwisselend pijpen, beffen, allerlei standjes terwijl ik de andere kuste. Je kon het zo gek niet bedenken.
Geeindigt met 3 vrouwen in doggy naast elkaar, gezicht naar de spiegel van 1 naar 2 naar 3 om te eindigen met 2 terwijl 1 mij likte over mijn lichaam en ik 3 aan het vingeren was.
Ik kon niet stoppen met in de spiegel te kijken.
Dit was niet de laatste keer dat ik dit zal doen!!!
Ik dacht eigenlijk dat het genoeg was na deze rit maar toch nog even een wasje en sauna en toen kwam er plots een nieuw meisje binnen.
Ze was nog een rondleiding aan het krijgen terwijl ik op adem kwam en beneden hadden we reeds even een gesprekje.
Een tijdje later wou ik het er toch op wagen.
Terug naar boven en ze zat klaar op het allereerste bankje bij de inkom rechts naast de handdoeken.
Vroeg of ik naast haar mocht komen zitten en dat was geen probleem.
Ik was dus haar 1e klant.
Ze heet (en die heb ik wel onthouden) Elysee, eigenlijk Elisa of Elise maar dat zou te verwarrend zijn blijkbaar.
26 jaar dacht ik, slank, roemeens en lange zwarte of toch hele donkere haren.
Redelijk wat tattoos met vleugels op de rug en een tekening van haar ex.
Ze had reeds in VV gewerkt maar was 4 jaar gestopt en ze zat in financiele problemen.
Op de kamer vol overgave kussen en ze zei dat ze alles doet behalve anaal.
Deep throat pijpen en lekker zacht!
Tijdens de seks friemelt ze zich in allerlij bochten om het lekker voor jou en haar te maken.
Ik had het na de hele rit wel een stuk moeilijker en de tattoo op haar rug stoorde me toen wel met die kerel die staat aan te kijken!
Uiteindelijk is het met een strakke platte doggy toch gelukt.
Ze zei achteraf dat ze niet van fake hijgen houdt en dat was ook wel te merken.
Geen overacting!
Een ontspannen intensief dagje!
Tot de volgende!