Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

kittynygel

Snuffelaar
24 apr 2017
14
15
Ben 3 weken geleden ongeveer nog in VV geweest en een weekje later plots last van de plasbuis.
Toch maar even bezoekje gebracht aan de dokter en blijkbaar Chlamydia opgelopen.
Ben enkel VV gepasseerd de laatste tijd.
Nog iemand last gehad?
Gekamerd met Elysee, nieuwe blonde en Jasmine toen.
Spuitje, antibiotica en nu weer alles in orde.
Eerste keer ooit maar toch even schrikken.

kittynygel

Snuffelaar
24 apr 2017
14
15
kittynygel zei:
Ben 3 weken geleden ongeveer nog in VV geweest en een weekje later plots last van de plasbuis.
Toch maar even bezoekje gebracht aan de dokter en blijkbaar Chlamydia opgelopen.
Ben enkel VV gepasseerd de laatste tijd.
Nog iemand last gehad?
Gekamerd met Elysee, nieuwe blonde en Jasmine toen.
Spuitje, antibiotica en nu weer alles in orde.
Eerste keer ooit maar toch even schrikken.

Foutje! Was Ghonorroe.

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Balen, kittynygel. Alweer Villa Venus. Nadat ik er ook gonorroea opliep van plan VV te mijden. Dat idee begon weg te zakken maar is nu weer versterkt. Heb destijds de Theke gebeld over wat ik had opgelopen en met wie. Ze dankte mij, is natuurlijk belangrijke feedback voor haar.

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
5% van de mannen blijft asymptomatisch, daar hoeft er maar 1 van rond te lopen. Ik ben 3 weken terug daargeweest, geen klachten, toch maar een test laten doen.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
maarte zei:
5% van de mannen blijft asymptomatisch, daar hoeft er maar 1 van rond te lopen. Ik ben 3 weken terug daargeweest, geen klachten, toch maar een test laten doen.
En stel dat die man niet weet dat ie asymptomatisch is,hiervan hoort en denkt "wegwezen, ik ga naar Arabella". Laat je controleren, niet alleen voor jou maar ook voor de dames en voor je medeliefhebbers.

kittynygel

Snuffelaar
24 apr 2017
14
15
Ik weet niet hoe snel het overgedragen wordt maar wat als de man voor jou het heeft.
Kun jij het dan al krijgen een half uurtje later?

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Gonorroe blijft spijtig genoeg toch wel een groot probleem bij Villa Venus, het komt er erg vaak voor. Heb het vorig jaar ook 2 keer met zekerheid in Villa Venus opgelopen. Ben vorig jaar met regelmaat toch blijven gaan, na het oplopen van soa telkens wel een tijdje op safe gespeeld maar dat hield ik dan niet lang vol. In januari dit jaar voor het laatst geweest, toen ook weer klachten (lichte afscheiding) maar gelukkig negatief getest, tijdje erna tweede test en ook negatief. Toch maar besloten voor een tijd hier weg te blijven.

Van besmette vrouw naar man heb je ongeveer 30 procent kans op besmetting. Soms kan je dus niets oplopen ondanks dat je met besmette vrouw gemeenschap gehad hebt. Moet zeggen dat ik heel wat keren Villa Venus geweest ben zonder iets op te lopen periode 2016. Maar dan in begin 2017 tot net voor de zomer twee keer prijs

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Het wordt niet genoemd dus ik herhaal mijn eerder gemaakte opmerking: het is van groot belang dat iedereen een SOA oploopt waarvan zeker is dat dat in Villa Venus is gebeurd direct de club op de hoogte brengt van het probleem en de naam / namen van de betreffende dame / dames. Als de vrouwen het niet geconstateerd hebben en de klant laat niets weten kan er niet worden ingegrepen en blijven ze een bron van besmetting.

ummagumma

Toogplakker
10 mei 2015
68
2
Hmmm,

Ik heb naar aanleiding van dit draadje mij ook laten testen.
Jasmina is al beschreven en daarom toch naar laten kijken.
Alles is in orde maar de opmerkingen van de mede wandelaars neem ik ter harte.
Een ding vraag ik mij meer af en dat is waarom juist in VV de kans groter zou zijn ten opzichte van andere clubs.
Er hoeft maar een besmet persoon tussen te zitten en de kettingreactie is gestart. Of zie ik iets niet goed?

Gr Umma

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Ik dnek dat het ons meer opvalt voor VV doordat "wij", de Nederlandse bezoeker, relatief vaker naar VV gaan dan naar andere clubs. Op die afstanden zijn Freude en met name Arabella weliswaar niet zo heel veel verder maar voor heen en weer moet je dat verdubbelen en het zijn nou niet de leukste wegen om te rijden. Laluna ligt dichterbij maar VV is toch beduidend populairder vanwege de naakte aanblik en meer keuze.

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
Robbie zei:
Ik heb gisteren nogmaals gebeld met venus en de theke gevraagd naar de aanwezigheid van Selina maar ze zei dat zij al lang niet meer gezien is. Erg jammer want ik vond haar de aantrekkelijkste meid.

Mocht iemand haar weer treffen, wellicht elders, dan verneem ik dat graag. Alvast bedankt.

Op een Duits forum gelezen dat Selina weer aanwezig zou zijn
https://www.freiercafe.sex/showthread.php?t=39814

Link leidt naar het topic, ik weet even niet hoe je naar een specifieke post linked.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Das geweldig nieuws dat Selina weer terug was. Ik had er niet meer op gerekend. Voor mij een zeer aantrekkelijke meid vanwege haar flinke kont en tieten en een jeugdige uitstraling. Ik zal haar dit weekend bezoeken en maak er gelijk een vol uur van. Verslag volgt uiteraard mits ze wel aanwezig is maar die kans lijkt mij wel groot na 5 maanden vakantie.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vandaag villa venus bezocht om Selina weer eens na lange tijd te bezoeken. Ze zag er weer aantrekkelijk uit en wist zelfs mijn naam nog. Twijfelde nog of ik haar een uur zou boeken maar toen ik na ruim 20 minuten klaarkwam had ik niet veel energie meer over. Ben maar 5 kwartier in de club geweest want wilde naar de vulkanstrasse in Duisburg.

Ook een Suzi met een lekker wat voller figuur had mijn aandacht. Ze had zwart haar in een bob stijl. Ze zat op de plek van Melli.

Bovendien is Maria weer teruggekeerd en zit weer op haar oude plek.

Er was nog een beer die bij wat dames ging zitten om een praatje te maken maar hij irriteerde de dames zodanig dat hij telkens werd verzocht elders plaats te nemen. De man was inderdaad best vervelend en kwam met domme vragen maar wel amusant om te zien hoe hij terecht werd gewezen.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Robbie zei:
Das geweldig nieuws dat Selina weer terug was. Ik had er niet meer op gerekend. .........

Wait...wait... what?! Selina terug??
En Samira is er ook nog?

Nice!

Ben er al maanden niet meer geweest, maar door dit nieuws wil ik er toch weer snel heen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ja Selina is nu anderhalve week aan het werk na 5 maanden vakantie en Samira en Sonja zijn er ook nog. Suzi is nieuw en ziet er ook lekker uit en rechts van Selina, de bank tegen de muur zat ook een vrij stevige dame dus voor liefhebbers van wat meer vlees zit je nu goed bij venus.

lassie

Toogplakker
12 jun 2015
161
36
gewoon aan de theke van dienst vragen als je gaat, zij zal je uitvoerig informeren.
En vergeet vooral niet een recensie te plaatsen

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Michaela, staat er voor open :lol:
mits ze zich heeft voorbereid uiteraard en als je er zin in heeft, ook niet altijd. en dan ook nog als ze je mag..... maar dat is al snel hoor..... respect is the key :mrgreen:

Terug
Naar boven