Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
kingwillem zei:
Bij het douchen zet ik mijn bril af, dus nooit extra dingen gezien.

Dus ik kan beter mijn lenzen uitdoen bij het douchen? ;)
Hebben ze trouwens zeep in de douches?

H.loper

Snuffelaar
17 dec 2018
22
1
Bij villa Venus een keer of 3 geweest

Ene Erika, echte naam Antonia
Een blonde op het bankje voor de theke
En Larissa gedaan

Wat me opviel was dat zonder uitzondering de dames pijn hadden bij penetratie

En dat heb ik geweten

3 kuurtjes verder ben ik er van af
Ik mijd deze tent

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
24./25.12 und 31.12/01.01 würde ich mal ein Fragezeichen machen bzw. eher auf "zu" tippen.

Van een Duits forum. Dat was het antwoordt op de vraag wanneer VV gesloten zou zijn.
Dus waarschijnlijk de 24ste gesloten maar je kunt altijd even bellen natuurlijk.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Was handig geweest als op de website stond vermeld hoe het zit met de openingsdagen/-tijden rondom de feestdagen. Er staat alleen 2e kerstdagen geopend dus ga ervan uit dat de club op 24 december (Heiligabend) en 25 december gesloten is.

Saunaclub by night in Tonisvorst meldt op haar website (fickanzeiger.com) bijvoorbeeld dat ze op 24 december gesloten zijn maar wel geopend op 25 en 26 december.

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
Ik had al afspraken, helaas. Maar ik ga het nieuwe jaar goed beginnen.
Kan je kijken en vertellen hoe de bezetting is?

Groet
Wim

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Ik ga mijn best proberen te doen voor je, mij geheugen laat me na een bezoekje nog wel eens in de steek hahaha

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Vanmorgen om 11 uur aangebeld bij de villa en toen ik binnen kwam viel me het grote aantal hakjes bij de trap al op en ging ik met de goede moed de hoek om, helaas viel toen de moed in me schoenen. Er zaten zo'n 10 mannen in de huiskamer en geen enkele dame, er hingen slechts 9 handdoekjes. Uiteindelijk om 13.30 een vrij plekje op de bank bij volgens mij inna. Een slanke en redelijk lange dame al is ze vergeleken met mijn ruim 2 meter nog steeds klein. Op het bankje had ze me vrij snel opgewarmd maar er werd ruim de tijd genomen met de nodige kusjes. Uiteindelijk naar boven en de eerste ronde was eigenlijk al klaar voordat die begonnen was maar ja wat wil je na 2,5 uur wachten in een "snoepwinkel". Daarom gekozen voor een uurtje en het spelletje nog eens goed over gedaan naar volle tevredenheid van ons beide. Eventjes een douche genomen en vervolgens met een drankje en een koek op een deels bezette bank plaats genomen, dacht ik dat er voor mijn kamergang al veel mannen waren nou nu zaten er een stuk of 15. Elke vrije bank werd door 2 of zelfs 3 mannen gedeeld en er moest haast ruzie gemaakt worden voor een plaatsje om over een beschikbare dame nog maar te zwijgen. Al met al nog redelijk snel bij meli op de bank plaats kunnen nemen. Haar presales zijn echt uitmuntend te noemen en het is dat ik vrij kort daarvoor mijn kruid al 2 maal verschoten had anders was het bankje niet droog gebleven. Na een heftige tong worstel wedstrijd maar de kamer opgezocht en daar een van de beste blowjobs ooit gekregen. Achteraf te snel voor een nieuwe kamergang gekozen en had dus ook moeite om mijn kruid te verschieten, na een poosje cowgirl en doggy op de bank toch maar op bed plaats genomen maar voelde al vrij snel dat het nutteloos was, vervolgens zelf een slinger aan gehoeven en na een paar fikse krachttermen het mondje van Melli vol mogen spuiten. Vervolgens weer een douche genomen en een vrij plekje in de huiskamer bemachtigt. Nog steeds afgeladen vol mannen en de bel bleef maar rinkelen, regelmatig moest de there zelf de deur openen omdat er geen dame te bekennen was. Nog een poosje getwijfeld of ik al naar huis zou gaan of toch nog een keer naar boven zou gaan. Dit zou dan met de blonde emma of met Elise(vleugel tatoeage) alleen beide waren op de kamer en de volgende man zat alweer ongeduldig te wachten. Enkele seconde voor Elise weer terug komt komt ook haar bank vrii en dus snel gaan zitten voordat er weer iemand anders zit. Ik ben geen liefhebber van het alvast klaar zitten op t bankje van de dame maar vandaag had ik geen keus. De presales bii Elise waren kort maar goed en tegen beter weten in toch nog maar naar boven gegaan. Op het bed aanbeland gelijk in standje 69 elkaar verwend en het viel blijkbaar in de smaak gezien de hoeveelheid vocht die ik te verwerken kreeg. Vervolgens nog even cowgirl maar Elise was moe en dus haar benen in me nek gelegd en het lekker afgemaakt. Na afloop vertelde Elise dat ik haar 23e kamergang van de dag was en dat ze er helemaal door heen zat aangezien ze nog geen pauze had gehad. Het was toen rond de klok vab 17.00 dus dat geeft wel aan hoeveel mannen er waren. Vervolgens gedoucht en weer aangekleed en tijdens het naar buiten gaan kwamen er weer 3 mannen binnen. Ondanks de inmense drukte toch een geslaagde dag geweest en voor herhaling vatbaar.

Wat me opviel was dat sommige dames ondanks de drukte er naar een kamergang ontzettend lang over deden voordat ze weer op de bank plaats namen. Dit zal wel door de drukte komen ga ik vanuit om toch even dat momentje van rust te nemen. Tot groot ongenoegen van vele mannen aangezien het gewoon uren wachten was op een verzetje. Verder viel me op dat alle 3 de dames vroegen of het met of zonder condoom gewenst was, uiteraard alle 3 de keren het rubbertje weg gelaten wat overigens geen enkel moment een discussie, gezichtsuitdrukking of wat dan ook opleverde.

Puntje van kritiek is er natuurlijk ook en snap niet dat de theke daar niet op ingespeeld heeft. Als er een 15 mannen zitten te wachten moet je geen trio sessies van 1 uur ot zelfs langer maken als je het mij vraagt.

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
Is er iemand die enig idee heeft hoe het met de damesbezetting is in de eerste en/of de tweede week na nieuwjaar?
De bezetting is tussen kerst en nieuwjaar is weinig dames en heel veel heren. Dat geeft als resultaat dat de wachttijden erg lang zijn en de dames (te) veel te verwerken krijgen.
Niet echt een aantrekkelijke tijd om daar heen te gaan.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
schoenenreus zei:
Vanmorgen om 11 uur aangebeld bij de villa en toen ik binnen kwam viel me het grote aantal hakjes bij de trap al op en ging ik met de goede moed de hoek om, helaas viel toen de moed in me schoenen. Er zaten zo'n 10 mannen in de huiskamer en geen enkele dame, er hingen slechts 9 handdoekjes.

Ik was er vandaag iets voor 12 en had ongeveer hetzelfde beeld. Sonja liet me binnen en al direct viel me op dat er veel mannen zaten te wachten en slechts enkele dames in de huiskamer zaten. Toen ik gedoucht had, was dat beeld anders: 10 mannen in de huiskamer en nul vrouwen. Dat duurde gelukkig niet heel lang. Als snel kwamen er drie dames terug van de kamers. Baby en twee dames van wie ik de namen niet weet. Even later kwamen ook Melli en Sonja terug. Ik denk dat er max. 8/9 dames aan het werk waren. Geen Michaëla in ieder geval, die normaal gesproken een zekerheidje is voor mij. Dus gekozen voor Melli, met wie ik nog niet eerder gekamerd had, maar al wel een tijdje op mijn to-do list stond. Presales waren kort maar krachtig: lekker zoenen en betasten op de bank en al snel de vraag of we dat op de kamer konden voortzetten. Na haar opfrisbeurt gingen we vrolijk verder met zoenen en betasten. Het pijpen wat daarna volgde was erg goed. Nog iets langer en ik had mijn kruid al in haar mond verschoten. En dat wilde ik niet, ik kwam om te neuken. Dus ik trok haar bovenop me en al gauw verdwijn mijn pik in haar heerlijke poes. Melli liet zich makkelijk leiden, waardoor ik het tempo kon bepalen. Door de voortreffelijke pijpbeurt duurde het echter niet lang voor ik heerlijk klaarkwam. Uiteindelijk had dit alles iets meer dan 1`5 minuten geduurd. Nadat ik duidelijk had gemaakt dat een tweede ronde er voor mij niet in zat, maakte ze direct aanstalten om te gaan. Jammer, ik had de tijd nog graag vol gemaakt. Maar gezien de volle huiskamer snap ik het ook wel.

A

Anonymous

Guest
Dat is toch altijd al zo geweest jongens rond kerst en nieuwjaar.
De meisjes zijn terug naar familie in hun thuisland.
Kunnen ze gelijk vertellen hoe leuk hun werk in het restaurant / hotel is waar ze werken.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Ik ben helaas nog geen doorgewinterde club bezoeker hein dus voor mij was het de eerste keer in deze periode.

Johan12

Toogplakker
11 dec 2017
63
41
Hallo, iemand verplaatst twee berichten van het topic Fkk Venus in Hamminkeln naar het topic Villa Venus.
Dat is niet juist. Fkk Venus is niet hetzelfde als Villa Venus.
Kan dit hersteld worden?
Dank je wel.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Afgelopen zondag na een jaar afwezigheid nog eens naar Villa Venus getrokken. Rond 21 uur aangekomen wat al vrij laat is. Na het omkleden waren er niet meteen dames beschikbaar naar mijn smaak. Voor mij liever jonge slanke dames, waren wel beschikbaar oa Larissa en Michaela

Na verloop van tijd kwamen er nog wat dames bij. Nog getwijfeld om naast een donkerharige/zwartharige dame plaats te nemen, ken haar naam niet maar ze is vrij slank maar haar borsten zagen er maar wat slapjes uit. Toch best een aantrekkelijke dame maar hoopte toch nog op een knapper exemplaar.

Toen het al een stuk na 21 u 30 was drong een beslissing zich op. Even nog een sanitaire stop gedaan en toen ik terug kwam zat er opeens een knappe jonge blondine op haar bankje. Ik ging er meteen bij zitten ze stelde zich voor als Emma 20 jaar uit Roemenië.

Wat zoenen en wat aftasten in het zetelje en al snel kwam de zimmer vraag. Geen erg voor mij want ik wou graag snel met haar op kamer. De dame ging nogal in sneltempo naar de kamer kon bijna niet volgen :lol: Op de kamer wou ze al snel op bed en meteen beginnen pijpen. Ik trok haar echter op mij en zo hebben wij nog een tijdje liggen tongzoenen. Daarna een matige pijpbeurt niet zo diep, weinig variatie en wat aparte pijptechniek laten we maar zeggen. Bij het neuken wil ik graag altijd dat de dame on top begint, ze wou liever ander standje maar stemde toch toe maar mompelde wat in het Roemeens (zal wel niet veel goeds geweest zijn zeker :shock: ). Maar het was wel lekker deze petite schoonheid die me wel goed bereed en ze is nog lekker strak. Daarna nog enkele andere standjes en lekker klaar gekomen. Het is geen super enthousiaste dame en geen GFE maar toch wel fijn zo'n knap ding te kunnen neuken.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Berichtje had eigenlijk gister geplaatst moeten worden maar dat is niet helemaal goed gegaan blijkbaar.

Vanmiddag weer even een bliksem bezoek gebracht en ik ben kapot. Heb een uurtje met .....(naam vergeten) op de kamer beneden gespeeld en wat een sexbeest is dat zeg. De kleine dame met het brilletje en de vleugels op haar rug, ik dacht iets van emma,Erika of Elena maar als ik die topics er hier bij pak wordt iemand anders beschreven dus ik weet het niet meer. Ze was sinds gisteren weer terug van vakantie dus ik had geluk en heb een nieuwe favoriet.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zaterdagavond was ik aan de gang aan een gangbang in Duisburg. Als alles volgens plan had gelopen was ik waarschijnlijk niet eens naar villa venus gegaan. Wat is het geval? Eén dame heb ik geneukt en volgespoten en toen ik die andere dame wou nemen ging ze met rookpauze. Daarna nam ze uitgebreid koffie en terug op de kamer ging het gordijn dicht m.a.w. ze ging zich aankleden en hield er dus mee op. Mijn zak was nog niet volledig geleegd en dezelfde dame weer volspuiten zag ik niet zitten dus het idee om weer eens naar villa venus te gaan. Ik was immers toch in Duisburg want heb ter plekke overnacht. Het was eigenlijk niet mijn bedoeling om nog een keer naar een AO-club. Het risico om iets op te lopen is aanwezig maar de verlaagde entree van €15 tussen 10 en 12 deden mij anders doen besluiten.

Ik was er vroeg bij want precies 10 uur stond ik al voor het hek. Sonja met een andere meid stonden opeens naast me en Sonja sprak me aan van dat het lang geleden was dat ze me had gezien. Ik kreeg van een meid 2 handdoeken en de sleutel want Barbara, de theke, was er nog niet. Toen ik haar zag alsnog betaald. Ik betaalde 20€ en ze had niet eens terug. Even later kwamen alle meiden bij Barbara om de kas van "klein geld" te voorzien. Toch raar dat er onvoldoende wisselgeld is. Zeker als de entree €15 is weet je dat niet iedereen dit bedrag gepast kan betalen. Heb Sonja nog geïnformeerd naar de aanwezigheid van Samira, een goede vriendin van haar, maar ze kon me alleen zeggen dat ze in een andere club in Duitsland werkt. Waar kon ze me niet zeggen en 2 weken geleden was Samira nog hier zei ze. Flink balen en ook Michaela en Selina waren er niet. Selina was maar heel kort aanwezig na 5 maanden afwezigheid. Ze is maar één week hier geweest. Heel merkwaardig dat ze maar zo kort is gebleven. Ze was mijn favoriet dus ik werd opnieuw teleurgesteld. Monica was ook weg wist Sonja mij te vertellen. Ik keek goed om me heen en zag veel jonge en voor mij nieuwe meiden. Ik ben dan ook een poos niet meer geweest.

Ik ging naast een dame zitten met een lekker figuur. Een beetje op Sabrina lijkend, voorheen werkzaam in Arabella, maar wel een stuk jonger. Ze was Roemeens en zat op bank 4. Ze sprak goed Duits en zag er voor mij aantrekkelijk uit met mooie tieten (zeker cup C) en beste kont maar aan die van Selina kon ze niet tippen maar desalniettemin had ze mooie rondingen. Ze had van die zwarte onderbeenwarmers aan die ook een functie hadden. Mooie lange en wat golvende zwarte haren had ze. Op de bank wat gepraat en geknuffeld en ge(tong)zoend en vervolgens een kamergang. Was een uitstekende kamergang. Eerst haar uitgebreid gebeft en vervolgens ging ze me pijpen wat ze niet al te diep deed en vrij kort maar bij het neuken deed ze goed mee en ook weer wat gezoend en regelmatig sloeg ze haar armen om me heen en dat voelt lekker. Bij het standje "on top" wat ze uitstekend deed want ze ging ook fantiek gehurkt me berijden verontschuldigde zich ervoor dat ze dit niet zolang vol kon houden en de reden daarvan vertelde ze mij ook. Had ze voor mij niet hoeven doen maar geeft aan dat de dame een goed karakter heeft. Het neuken was een feest want ze was behoorlijk strak. Wel jammer dat we een kamer hadden op de begane grond (kamernummer 11) want deze is niet echt ruim en zonder spiegel. Ze is trouwens pas 1 week werkzaam en heeft hiervoor in Dortmund gewerkt. Ik kan een ieder haar van harte aanbevelen want het is een lieve meid met een prima dienstverlening.

Tweede kamergang was met alweer een jonge en vrolijke Roemeense en Ina genaamd. Ze zat op bank 9 en had al eerder 2 jaar lang in villa venus gewerkt en pas weer terug. Ze was denk ik met 1.7 m één van de langere dames. Ik heb haar echter nog nooit gezien. Zeker was ze de stevigste meid met wat buik maar voor mij niet storend. Haar borsten waren niet zo groot. Hooguit cup b. Daarentegen had ze een flink achterwerk. Op de bank bleek het een alleraardigste meid te zijn. Haar kennis van het Duits is niet geweldig maar we bleven in gesprek. Ik zei nog dat ze naturel was m a.w. geen piercings of tattoos. Toch niet; ze deed haar haren wat omhoog en liet me haar enige tattoo zien. Op de bank lekker met haar ge(tong)zoend. De kamer die we hadden was prachtig want ruim en met spiegel. Pijpen deed ze stevig en lang. Na haar gebeft te hebben haar in 3 standjes (on top, doggy, missio) geneukt waarbij ze behoorlijk strak aanvoelt en moe maar voldaan haar weer verlaten. Opvallend detail is dat ze je tijdens de sex blijft aankijken. Ook deze meid kan ik een ieder aanbevelen vanwege de goede sex en prima dienstverlening. Verder is Ina een lieve meid met wie je aardig kan kletsen. Bij het verlaten van de club deed Ina mij begeleiden naar de uitgang en nog een zoen op haar mond. Kortom; 2 meer dan geslaagde kamergangen gemaakt.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik vergeet nog te vermelden in mijn recensie de naam van de eerste dame. Haar naam is Nicole.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
eindelijk weer eens aan geweest, pffff sonja zei dat het een half jaar was (voor haar wel dat klopt heb haar de laatste keren over geslagen). Maria wist wel precies te zeggen dat het 3 maanden was.
ik ging er heel om kennis te maken met nicole.... of zoals ze echt heer nicoletta.
ging op har bankje nr 4 zitten tot ze kwam, en dat was al snel.
eerst sigaretje roken, ik rook zelf niet dus altijd ff moeilijk. af en toe een kusje.
ze kwam heerlijk tegen me aan om te gaan zoenen, heerlijk haar tong in mijn mond, mijn handen haar mooie tietjes kneden, haar kontje voelen.... en tussen haar benen..... ze was al nat of het kwam/was van het afspelen haha.
op naar de kamer, gelukkig dat ze niet eerst weer naar de badkamer gaat om haar poes te wassen, had ze al gedaan, wel zo lekker meteen vol op me, tongen en voelen, mijn pik stond op knallen.... pijpen, mmmm beetje kort, haar gebeft, was erg gevoelig ze drukte me hoofd steeds weg. Ze kwam op me zitten en reed zichzelf klaar, oei wat was ze heet.
op haat knietjes, kontje om hoog en achterom kijken en de vraag .... fick mich. en dat heb ik gedaan, keihard haar afgewerkt tot mijn ballen ontplofte en ik veel tranen in haar loosde. het droop uit haar kutje toen ik terug trok. wat een lading.
was heerlijk maar toch niet zo van.... whoooo ik wil weer.
2e rit was met Sonja, eerst zeker een 20 min op de bank zitten tongen en zij me afgetrokken, heel zachtjes... vroeg wel steeds van ... pijp me pijp me maar dat deed ze niet..... aug zimmer dat wel haha.
op de kamer een heerlijk lange diepe pijpbeurt gehad, veel kwijl langs de stam. ik was wat mooie dus in lepeltje lepeltje heel langzaam haar geneuk, je vond het zalig zij ze lekker langzaam neuken tot ik moest spuiten. wel wat jammer dat ze nogal ruim is van onderen.
3e rit, wilde eigenlijk weg gaan, toch melissa gestrikt om me heerlijk te laten pijpen. lekker op de bank in grote kamer een zalige pijpbeurt gehad, en daarna kwam ze op me zitten. ze heeft zich zelf en mij klaar gereden..... zuig goed en lang op haar heerlijke groten tepels en ze komt heerlijk klaar. en ja ze faked niet.
Was weer een top middag...... als vanouds..... mar ik mis wel wat bekende.... zeker michaela, haar kontje wil ik graag weer pakken en volspuiten, oei als ik aan denk krijg ik weer zijn haha.
Saludos Amigo's

Terug
Naar boven