Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Die zag ik gisteren ook op bank 14 met enorme tieten. Ze had wat roods aan maar vond haar net wat te stevig. Wel een knap gezicht overigens. Heb haar niet aangesproken dus geen naam maar zag wel dat weinig mannen met haar gingen kameren. Wellicht omdat ze nieuw dus onbekend is.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Grote borsten hou ik cekers van?
Iemand een naam?
Hoop dat ze er 4 juli ook nog is... helaas nu ff op vakantie😁

Migliore#73

Toogplakker
6 mrt 2019
90
6
Dus je gaat daar naar binnen?
Betaald entree fee en dan op bankjes zitten kijken met wie je wilt kamers?
En dan ga je ernaast zitten op bankje om te kijken of er een klik is?

Ik vind niet echt een uitleg zo snel, maar kon door de recensies wel eea uitpluizen….
Betaal je dan de dames apart op de kamer?

Ik ga graag eens kijken (neuken)

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Even een praktische vraag: hoeveel handdoeken krijg je en waar laat je de natte handdoek, als je tussendoor gaat douchen?

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Je belt aan en dan wordt de deur open gedaan door een naakte schoonheid. Vervolgens loop je door naar de theke aan de balie waar je de entree betaald en vervolgens worden er door de naakte schoonheid 2 handdoeken op de balie neer gelegd. Je krijgt meestal 2 sleutels mee, 1 voor de grote locker beneden waar je je kleren in kunt leggen en 1 voor de kleine locker boven voor je telefoon en portemonnee.

Je gaat in de kelder je eigen uit kleden en pakt mits je geen eigen slippers hebt een paar slippers van het rek. Een stukje verder heb je de sauna en de douches, gebruikelijk is om eerst even te douchen als je binnen komt. Vervolgens afdrogen en sla je de droge handdoek om je middel en gooi je de natte in een van de wasmanden en ga je naar boven. Als je boven komt kun je zelf uit de kast een nieuwe schone handdoek pakken.

In de huiskamer staan een twintigtal banken waarop meestal zo tussen de 8 en 12 bezet zijn door naakte schoonheden. Alle banken zonder handdoek zijn vrij toegankelijk om rustig met een drankje te gaan zitten om even de aap uit de boom te kijken.

Wanneer je een naakte schoonheid van jou smaak gevonden hebt ga je naast haar op een bank zitten. Sommige zullen vragen of je wat te drinken wilt en dit eventueel voor je halen. Vervolgens is alles toegestaan behalve het orale en vaginale gedeelte en de meeste dames zullen dit ook uit zichzelf starten. Na een minuut of 5 tot 10 komt de vraag of je zin hebt om mee naar een kamer te gaan. De naakte schoonheid haalt bij de theke een sleutel op van 1 van de vele kamers en dan mag je achter dat blote kontje aan mee de trap oplopen. Op de kamer aangekomen mag jij gaan liggen en gaat de naakte schoonheid zichzelf op de prive badkamer nog kort eventjes extra opfrissen. Als de klik er is dan vliegen de vlammen uit het dak en anders wordt helaas het programma afgewerkt. Zodra het moment suprême geweest is gaat de dame weer even naar de badkamer om zich schoon te maken. Als er nog tijd over is wordt er meestal nog wel wat geknuffeld, gestreeld of gezoend alvorens naar beneden te gaan. Jij pakt vanuit de kleine locker je portemonnee en betaald de naakte schoonheid die aan de balie bij de theke staat te wachten. Zodra het geld in ontvangst is genomen volgt er nog een vluchtige kus en gaat de dame naar achter. Jij gaat dan nadat je je portemonnee weer opgeborgen hebt naar beneden om te douchen of eventueel eerst een saunatje te nemen alvorens het hele riedeltje van vooraf aan weer kan beginnen.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Migliore, ik zie je op forum veel vragen stellen zonder zelf ook maar een recensie te plaatsen. En vaak ook nog vragen waarvan je denkt....

Zelf gisteren weer hier weer geweest. Ditmaal de oudgedienden Maria en Larissa.. Voor magliore.. Beiden geschoren zoals bijna elke vrouw tegenwoordig.

2 topsessies.

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
#schoenenreus

Ik dank je voor de verhelderende, praktische uitleg van hoe het er eigenlijk aan toe gaat in VV.

Ik veronderstel dat dit voor alle andere clubs in Duitsland het geval zal zijn of zijn daar toch andere manieren van werken ?

Cheers :D

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
Ik ben er verleden week geweest en het viel mij op dat er een aantal nieuwe dames waren.
De dame naast de handdoekenkast, zou Italiaans zijn, werkte zich helemaal in het zweet voor mij, geweldig.
De nieuwe dame met prachtige stevige naturel borsten, de dame met het rode heupgordeltje doet het nur mit gummi. En er zit nog een dame met een heup kanten dingetje. seks mit kondom.
Dat mag natuurlijk maar ik ben blij dat het tevoren gemeld word want ik kom voor de echte hobby.
Een fijne dame, zonder heup dingetje, opgezocht en een heerlijk half uurtje gehad.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Dank voor de nuttige info kingwillem van beide dames die alleen mc sex verrichten Die met die tieten zag ik wel zitten maar nu sla ik haar over. Ik vraag het nooit aan de dames wat ze doen omdat ik ervan uit ga dat, wat wij willen, standaard is zeker in clubs als vv, Arabella en de grimbergsauna. In Arabella was ook zo'n dame, Sarah genaamd (latina), die er lekker uitzag maar door een hint weet ik nu dat zij ook mc gaat.

A

Anonymous

Guest
Gisteren geweest; op gegeven moment 2 dames zowat slaande ruzie met elkaar, de theke er tussen en backstage hebben ze het denk ik voortgezet. Wat een toestand. Na 2x kameren waarvan 1 stonk uit de mond naar de auto: parkeerbon onder de voorruit, 15 €, ff kleine stukje over een denkbeeldige streep: pennelikkers..
Mijn zin is daar nu over. ...

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
voodoo1 zei:
Migliore, ik zie je op forum veel vragen stellen zonder zelf ook maar een recensie te plaatsen. En vaak ook nog vragen waarvan je denkt....
Vriendje Amigo1 (hierboven) heeft daar ook een houtje van. :roll:

voodoo1 zei:
weet trouwens iemand of er vrouwen hier zijn die echt bi zijn en een trio willen? En dan ook echt met elkaar willen spelen?
Ik was er een paar weken geleden (geen verslag, sorry) en kamerde met Larissa. Als oudgediende dacht ik haar exact deze vraag wel te kunnen stellen. Het antwoord was een zeer duidelijk "Nee".
Een beetje strelen willen de dames nog wel doen bij elkaar, maar geen kussen, likken, binnendringende vingers of andere hardcore lesbische actie.

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Vorige week ben ik ook nog eens in Villa Venus geweest, en ik had jullie een verslagje beloofd.
Wat de meiden betreft, kan ik jullie helaas niet veel nieuws melden. Er waren verschillende knappe mij nog onbekende meisjes aanwezig. En die wil ik graag ook eens proberen in de toekomst.
Maar ik kwam deze keer speciaal voor Larissa, en dat is dan ook meteen de enige waarmee ik een langere sessie heb gedaan. Het was zoals altijd weer geweldig met Larissa, en ik was na dat uurtje meer dan voldaan.
Bij binnenkomst zag ik haar meteen op haar vertrouwde plekje zitten. Helaas zat er al een andere man naast haar op de bank. Dat werd dus even afwachten. Gelukkig raakte ik al snel in gesprek met een sympathieke Nederlander. Maar zodra ze terug vrij was, verontschuldigde ik me bij mijn gesprekspartner en ging ik meteen naast Larissa zitten.
Ze kende me nog en het was een aangenaam weerzien. Na een praatje, een drankje, wat strelen en zoenen op de bank werd het tijd om een kamer op te zoeken. En vanaf het begin ging het er hevig aan toe. Ik kreeg een geweldige pijpbeurt. Lekker nat en diep in haar mondje. Ze liet zelfs toe dat ik haar hoofd vastnam en haar mond neukte. Spuiten in haar mondje heb ik niet gedaan. Ik heb ook niet gevraagd als dat mocht, want ik wilde mijn zaad bewaren om haar kutje te vullen.
Toen ik het niet meer kon houden heb ik haar eerst even gebeft, daarna mijn pik in haar kutje gestoken en geneukt tot ik bijna klaarkwam. Om het nog wat te rekken ben ik dan weer even gaan beffen en opnieuw gaan neuken. Dit hebben we een hele tijd afwisselend gedaan. Maar uiteindelijk heb ik toch mijn zaad in haar kutje gespoten.
Ze keek heel verrast toen ik meteen weer begon te beffen nadat ik haar had volgespoten. Maar ze vond het wel leuk. Ik vond het ook geil, helaas droop het meeste zaad uit haar kutje op het rode tapijt, en kon ik er niet goed genoeg bij om het op te vangen door de positie waarin ze lag op de bank. Dat moeten we volgende keer anders aanpakken.
Wel wil ik jullie nog waarschuwen voor de slippers. Ik heb een week later nog brandwondjes aan mijn voeten. Ik vermoed van het ontsmettingsmiddel. Spoel die eerst goed af onder de douche. Het was misschien een idee om je pik eens in dat bad te dippen na de seks. Gegarandeerd geen soa. 😉

Terug
Naar boven