Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Ik was in de buurt vandaag. Helaas de villa links laten liggen. Ik vermoed dat er geen airco is. En met de temperaturen die vandaag rond de 40°C lagen ...
Too hot to fuck... Moet ook niet leuk zijn voor onze meiden.
Jammer, ik zal pas in september weer in de buurt zijn.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Ik was ook in de buurt vandaag. Heb ook de Villa links laten liggen. Om een stukje verderop te tanken. Daarna omgedraaid en toch maar gedaan waarvoor ik gekomen was :mrgreen: Het was rond 10:30 uur, dus het lage tarief om binnen te komen: slechts twee tientjes hoeven afrekenen aan de balie. In de ontvangstruimte was het nog goed te houden. Meerdere ventilatoren zorgden voor een fijn briesje. Maar het was ook pas ochtend. Ik vermoed dat het in de middag heter was. En dan niet op de manier waar we hier van houden.
Anyway, weinig dames op de bankjes vandaag. Maria en Ola heb ik gespot. En verder nog een stuk of vijf meiden van wie ik het gezicht en/of de naam niet ken. Maar mijn keuze was snel gemaakt: Ola sprak mij - met haar wat vollere postuur - enorm aan. Dus naast haar op het bankje gaan zitten, beetje kletsen, beetje zoenen, beetje voelen. Maar! Niet aan de tepels, want die zijn ultragevoelig. Erg jammer, want ze heeft precies het soort tepels dat ik enorm geil vind, met een beetje gezwollen tepelhoven. Maar goed, er blijft genoeg lekkers over. De kamervraag werd snel gesteld en ik antwoordde ook snel met ja. Het werd een kamer met ventilator, gelukkig! Ola ging liggen, ik ging bovenop haar liggen en al zoenend zakten mijn lippen af naar beneden. Haar tepels heb ik dus helaas maar overgeslagen, maar haar poesje was ook erg lekker. In het begin had ik nog de indruk dat ze fake mee aan het kreunen was, maar op een gegeven moment werden haar kreuntjes anders, begon ze mee te bewegen en duwde ze met haar hand mijn mond en tong nog wat harder tegen haar poesje aan. Niet heel veel later kwam ze tot een heerlijk orgasme. En nee, die was zeker niet fake :D Haar clitje was een paar minuten lang off limits. Maar ik mocht wel langzaam mijn pik in haar inmiddels kletsnatte poesje schuiven. Eerst missio, waarbij ik niet volledig door mocht stoten (want nog gevoelig). En daarna nodigde ik haar uit voor cowgirl. Wat ze met verve deed! Enkele minuten later was het dan ook alweer gedaan met de pret. Ola ging zich even opfrissen en kwam even later weer terug op bed liggen. Nog wat gekletst en gezoend en toen was het weer tijd om te gaan. Het tientje dat ik bij ontvangst heb bespaard, heb ik aan Ola gegund. Dit was mijn tweede keer met Ola, maar zeker niet mijn laatste!

Bij het douchen/omkleden zag ik nog dat de sauna defect is, maar met deze temperaturen heb je die ook niet nodig.

@B.Effer: je hebt gelijk, er is geen airco in de Villa. Ik verwacht ook dat het in de middag niet te houden is geweest.

ntp

Toogplakker
25 aug 2017
57
42
Klein vraagje: aanvaarden de dames in de RTC clubs gefotografeerd te worden (zonder gezicht)?
Valt dit op case-by-case basis met hen te bespreken?

Jee

Toogplakker
14 mrt 2019
47
1
Hé wasmachine. Die is aanwezig ja... Ik was er gisteren speciaal naar toe gereden voor haar. Om iets voor 10 was ik als eerste binnen en ze was er op bankje 1. Lekker ding, sympathiek en goed kussen en dus op naar de kamer. We zijn nog niet op bed beland pakt ze een condoom 😑 "ik doe het enkel met condoom", tegenvaller en mijn vriend snel halfstok. Zij maar door zeuren.... Ik denk dat het mss nog gelukt was maar het moment was weg. Dan maar het beste ervan gemaakt met condoom. Wel een lekker aanzicht met de spiegel. Al bij al goed maar niet ons doel natuurlijk.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Hola, bij mij zelfde. Mooie meid, 39 is ze al!
Op de bank vroeg ik nog maar... ze knikte van wel maar op kamer toch maar niet zei ze😏
Ben weg gegaan van kamer..... iets wat niet gewaardeerd wordt! Jammer dan ik ben vast bezoeker... barbara begrijpt dit wel.

lassie

Toogplakker
12 jun 2015
161
36
oeieoei, die negerinne praktijken, eerst ja, dan nee op de kamer, ze zal vlub "heraus!" horen van Barbara

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Ook weer eens een bezoekje hier.
Weinig meiden, in verhouding veel beren.
Heb 4 a 5 meiden gezien en er waren boven ook nog veel kamers open.
Eerste ronde met de nieuwe Eva.
23 jaar, erg lang donker haar, 85DD dus dazz goed gevuld maar wel natuur!
Zoent beetje, pijpt aardig, laat zich likken en goed volspuiten voor de druk eraf.
Versnaperingen gedaan en alleen erg slanke meiden verder en die negerin.
Er was nog een volle dame en dat bleek Ola te zijn.
Heerlijk zoenen, goed pijpen, laat zich heerlijk naar een goed orgasme likken.
Hierna weer langzaam maar erg goed mijn 2de ronde kunnen maken.

Heerlijke sessies, terwijl er weing aanbod was.
Ik had weinig tijd dus snel verder maar goede tussenstop gehad.

Noorman

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Nicoletta is er mee gestopt. Is is zwanger .... nee niet van mij, denk ik!
Ze gaf aan niet meer terug te komen. Heel jammer, voor mij is ze als een vriendin... we hebben super klik.

Een nieuwe dame, mooi slank, hele mooie strakke borsten. Lieve lach, mooi lang haar. Zit op bankje tegenover koffie machine. Wie weet haar naam en hoe zijn haar vaardigheden?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Gvd en ik wilde haar volgende week nog wel bezoeken. De vorige keer had ze slechte huneur.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ggd; van wie heb je dit feit vernomen en is er geen reden bekend voor haar plotselinge vertrek. Naast Ola was Nicoletta voor mij een goede tweede.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Nou zo'n lage bezetting geloof ik niet. Regelmatig 13 of 14 dames en de laatste keren ongeveer 10 wat al niet veel is voor venus maar 4 of 5 dames is vragen om problemen. Op maximum 16 banken zou 2/3 dan niet bezet zijn en dat maakt het wel erg leeg en als al die 4 of 5 dames bezet zijn dan alleen maar mannen op de banken. Niet echt gezellig.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Robbie, van Nicolette zelf gehoord. en bevestigd door Barbera. Ik had een super klik met haar. heb zelfs haar mobiel nummer. (sorry deel ik niet, was echt alleen voor mij gaf ze aan) Ze gaf aan dat ze niet meer terug zou komen, maar ja je weet maat nooit. ze zit nu in de 4e maand.

De donkere, niet doen, alleen met condoom en ook nog eens slechte service.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Momenteel ben ik in venus. Erg weinig dames en ook de mannen laten het afweten. Dacht 7 of 8 maar wel zojuist gekamerd met Ola en naast haar zat een nieuwe meid met grote tieten en lang zwart haar en een best aantrekkelijk lichaam. In ieder geval niet te slank. Haar ga ik ook neuken want voor de rest zit er niet veel van mijn gading bij en een nieuwe blijft altijd spannend.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Robbie zei:
....en naast haar zat een nieuwe meid met grote tieten en lang zwart haar en een best aantrekkelijk lichaam. In ieder geval niet te slank. Haar ga ik ook neuken want voor de rest zit er niet veel van mijn gading bij en een nieuwe blijft altijd spannend.

Nou ben ik ook wel nieuwsgierig naar de naam en verrichtingen van die nieuwe dame, Robbie ;)

Terug
Naar boven