Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zo, ben net thuis van een kort verblijf in villa venus want vanochtend gewoon gewerkt en het reizen per openbaar vervoer vergde veel meer reistijd aangezien er geen treinverkeer was tussen Arnhem en Emmerich dus dat traject met de bus moeten afleggen.

Ik was rond 16.45 in venus en zag ontzettend veel lege plekken; spookachtig deed het aan. Barbara was weer volop aan de telefoon in gesprek. Ik had voor mijn vertrek nog even venus gebeld en gevraagd naar de aanwezigheid van Ola maar de lijn was iedere keer bezet. Nu weet ik waarom. Maar 7 dames; gelukkig wel Ola en haar nieuwe buurvrouw ook Roemeense zag er ook aantrekkelijk uit. Erg weinig mannen ook. Een beetje ongezellig voelde het aan met zo'n slechte bezetting. Ola klaagde ook al en toen ik naast haar ging zitten vertelde ze me dat ze pas 2 kamers had gemaakt en met mij erbij draaide ze net quitte. Ze werd er slaperig van van al dat wachten. Ik zei tegen haar dat ik haar nog voor haar vakantie van 10 augustus wilde bezoeken maar ze corrigeerde dat door te zeggen dat pas 19 augustus haar vakantie begint dus we kunnen iets langer van haar genieten. Of ze terugkomt is onzeker. Of ze plaagt me een beetje ermee of ze houdt het hier echt voor gezien aangezien de laatste tijd het aantal klanten volgens haar tegenvalt. Mocht ze niet terugkeren dan zal een bezoek aan venus niet vanzelfsprekend zijn met het vertrek van mijn nummer één Ola en de reeds vertrokken Nicoletta als goede tweede. Destijds gingen Selina, Samira en Michaela al voor.

Naast Ola zag ik een nieuwe dame zitten Eva genaamd. Werd gelijk geil van haar. Flinke tieten en prima lichaam. Een opvallende verschijning met haar hele lang zwarte haren tot over haar kont. Ze vertelde hier 2 weken te werken en mijn laatste bezoek dateert van 21 juli dus ben ik haar net misgelopen. Haar voortanden zagen er niet fraai uit en ze heeft zo'n spleet. Verder geen tattoos en piercings.

Ola zat een beetje met me te dollen toen ik na haar kamergang naast Eva ging zitten. Ze zei dat Eva melk geeft. Ik vond dat wel een geile gedachte maar hoe ik ook zoog er kwam niks uit :D
Ola lag in een deuk.

De kamergang met Ola om 17 uur was op zich niet heel bijzonder. Maar ze ziet er gewoon lekker geil uit met die flinke reet van haar. Haar tepels zijn erg gevoelig dus daar niet aan gezogen of gelikt. Ook niet gebeft dit keer. Ze wilde geneukt worden in doggy dus dat ook gedaan. Ze vond mijn lul groot en noemde het anacondo. Ook het standje missio doorgenomen en binnen het kwartier was ik verlost van mijn zaad. Zeg maar de druk moest eraf en dan schiet het neuken erbij in. De lading was groot want Ola zei daar wat van.

Eva moest ik neuken want ze was nieuw en zag er lekker uit dus rond 19 uur met haar een kamer gemaakt. Hilarisch was dat we naar kamer 11 (is bgg) gingen en Eva deed de deur open waar Maria en haar klant al bezig waren. Ik denk een misverstand :lol:
We liepen dus naar boven. De sex was prima. Ook zei vond mijn lul groot en daarom mocht ik haar niet doggy nemen wat ik wel jammer vond. Ook gaf ze aan geen vingers in haar poes te willen omwille de hygiëne. Ik zat weer aan haar tepels met grote tepelhoven maar ze zei dat ze geen melk meer gaf. Ze klom eerst bovenop en heeft me lekker bereden. Aangezien doggy niet mocht de missio gekozen. Haar lang liggen stoten tot ik uiteindelijk mijn zaad diep in haar spoot. Ze heeft overigens een buikje wat Ola ook heeft maar ik heb daar beslist geen probleem mee.

Nb: die zwarte meid was er nu ook weer en zat op bank nummer één.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Vorige week op zondag naar Villa Venus geweest. Ik was rond 10.00 uur binnen, maar de "vroegevogel" korting was niet van toepassing. Jammer, het was altijd een mooie meevaller al is 30 euro voor de entree niet veel.
Het is vakantietijd en dat merk je ook aan het aantal dames die aanwezig waren. Ik heb er die dag 8 geteld. In de gesprekken met de dames werd ook bevestigd dat meerdere dames nu met vakantie zijn en dat zij nu geen vrij kunnen nemen.

Ik heb even een half uurtje rond gekeken en had mijn zinnen voor de eerste kamergang op Maria gezet. Zij was vooral met Olla (Ola) en de nieuwe dame (Eva) in gesprek. De dame waar ik even de naam van ben vergeten op bank 8 (naast de kamer op de beganegrond) zat verleidelijk naar mij te lonken. De uitdagende verleiding kon ik niet weerstaan en bij haar gaan zitten. Een heerlijke dame die een goed een sexy figuur heeft. Mooie borsten, lekkere billen en een goede tongworsteling. Na op de bank te hebben genoten en elkaar wat te hebben opgewarmd de kamer naast de bank genomen. Op de kamer gingen wij heerlijk verder eerst voor het bed. Door de "spiegelende ramen" een mooi zicht op haar borsten terwijl ze met haar billen/poesje mijn jongeman streelde. Afwisselend heeft ze mijn gepijpt. Op het bed ging ze verder met het pijpen, waarna ze wilde neuken. Ik vroeg of ik haar mocht beffen en dat mocht. In een standje 69 hebben wij elkaar verwend. Voor het hoogtepunt hebben wij onze positie gewijzigd om neukend in haar klaar te komen. ... geen verkeerde keuze.

Na een langere pauze toch Maria een opgezocht. Ze blijft een mooie en lekkere dame. Na op de bank het voorspel te hebben gedaan zijn wij naar kamer 1 gegaan (boven, kleine kamer met een bankje). Na elkaar stand voor het bed/zittend op de rand te hebben verwend kwam ze op schoot zitten op de bank. Al snel zat mijn stijve jongen in haar natte poesje. Het was geweldig en het hoogtepunt bleef nog even uit. Daarna samen het bed opgezocht om te neuken en in haar klaar te komen. Maria blijft een lieve en leuke dame.

Met een sauna de dag afgesloten en voldaan naar huis.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanmiddag rond 15.45 uur vv aangedaan om nog eens te genieten van Ola voordat ze maandag op vakantie gaat. Bij binnenkomst weer veel lege plekken. Zo'n 7 dames aanwezig. In tegenstelling tot afgelopen donderdag wel meer mannen dus regelmatig waren (bijna) alle dames bezet. Ola was bezet toen ik binnenkwam maar na ruim 20 minuten zag ik haar. Ze liep naar me toe en vroeg of ik even kon wachten. Ik dacht hooguit 15 minuten maar dat werden er uiteindelijk 25. Ze moest wat eten vertelde ze mij na afloop. Afijn eerst even bijgepraat waarbij ze mij het heugelijke nieuws over NICOLETTA vertelde. Aankomende zondag zal ze weer terugkomen. Eerst zien dan geloven maar ik zal wel eerst bellen voor de bevestiging hiervan.

Ola eerst gebeft maar dit hield ze niet lang vol want ik moest al snel stoppen want het werd haar teveel. Ze pijpte me vervolgens lekker waarna ze bovenop mij klom. Geil standje. Daarna staand doggy. Oei ik moest even rustig aan doen van haar want mijn pik voelde ze goed diep dus langzaam het tempo opgevoerd maar niet voluit kunnen gaan. Wel jammer is dat naast het bed een harde rand zit waar Ola last van kreeg van haar benen. Plat doggy wilde ze dit keer niet. In missio mijn neuksessie vervolgd en op een gegeven moment spuwde ze geile taal uit en toen duurde het niet lang om van mijn zaad af te komen. We hadden nog tijd over en ik besloot haar te masseren. Ze deed wat crème op haar rug en ik deed een poging haar vrij stevig te masseren. Gezien haar reactie kon ze dit wel waarderen dus bij voldoende tijd zal ik dit vaker doen bij haar mits ze terugkomt.

Een 2e kamergang zag ik ook nog wel zitten. Ook nu weer voor Eva gekozen vanwege haar lekkere tieten en mooi figuur en de rest van de dames kon mij niet echt bekoren. Sex was lekker en ook nu weer met beffen gestart. Daarna klom ze bovenop en bereed ze me aangenaam met haar lichaam bijna bovenop mij. Vervolgens weer de missio en daarna toch weer eens gevraagd voor doggy en met veel moeite kreeg ik haar dan zover met plat doggy. Ze vertelde er wel bij om in dit standje klaar te komen.

De donkere parel was er dit keer niet bij i.v.m. vakantie.

En nou maar hopen dat Ola na haar vakantie weer terugkeert. Zondag is haar laatste dag.

2 fijne kamergangen dus maar het zou fijn zijn als de bezetting weer op normaler niveau komt met minimaal 10 dames.

A

Anonymous

Guest
Heey daar ervaringsdeskundigen en medegenieters :)

Even een snelle vraag aangezien ik nog nooit in deze club ben geweest maar binnenkort wel wens te gaan; zijn alle dames bare te neuken? ( lees op verschillende fora verschillende verhalen...........)

En hoe zit het overigens met de kosten? (entree en kamergang)

Alvast bedankt :D

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Voorgaande 82 pagina's zijn ruim gevuld met informatie, begin daar is.

A

Anonymous

Guest
Zoals vermeld in mijn post heb ik dat gedaan. Maar ik lees veel tegenstrijdige en verschillende berichten. Dus ik dacht laat ik even de laatste stand van zaken vragen van recente ervaringsdeskundigen, daar heeft iedereen iets aan, niet alleen ik :)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@Maedhros

Die nieuwe dame met flinke tieten en erg lang haar. heet Eva en zit momenteel naast Ola op banknummer 15. Aankomende zondag en maandag is ze vrij.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Robbie bedankt voor de tip omtrent Olla, morgen nog snel een bezoekje gaan brengen aan deze kanjer voordat ze misschien niet meer terug komt.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
@carrera996
Inkom is normaal 30 euro. Er is soms happy hour s morgens of na 20 uur ofzo. De club sluit wel 22 u 30 dus je kan hier s avonds niet blijven plakken

Normaal kan je alle dames bare nemen maar er zijn natuurlijk uitzonderingen, soms is er wel eens een dame die het enkel met doet.

De tegenstrijdige berichten ivm prijzen zullen wel te maken hebben met het gewijzigde tarief. Vroeger was het 30 euro voor 25 minuten en 70 euro voor 1 uur. Nu is 30 euro voor 25 minuten, 50 euro voor 40 minuten en 75 euro voor 1 uur.

A

Anonymous

Guest
Wellens zei:
@carrera996
Inkom is normaal 30 euro. Er is soms happy hour s morgens of na 20 uur ofzo. De club sluit wel 22 u 30 dus je kan hier s avonds niet blijven plakken

Normaal kan je alle dames bare nemen maar er zijn natuurlijk uitzonderingen, soms is er wel eens een dame die het enkel met doet.

De tegenstrijdige berichten ivm prijzen zullen wel te maken hebben met het gewijzigde tarief. Vroeger was het 30 euro voor 25 minuten en 70 euro voor 1 uur. Nu is 30 euro voor 25 minuten, 50 euro voor 40 minuten en 75 euro voor 1 uur.

Dankjewel voor je antwoord :)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend de grimbergsauna bezocht en 1 kamergang gedaan en daarna gelijk door naar villa venus maar niet eerst voordat ik had gebeld naar de aanwezigheid van Ola en Nicoletta. Helaas geen Nicoletta. Die zou nog op vakantie zijn en Ola was er wel. Gelukkig maar want dan kon ik nog afscheid van haar nemen want vandaag is haar laatste dag. In totaal 10 dames kreeg ik te horen maar volgens Ola 9. Sonja was wel weer terug.

Ik zag Ola zitten bij binnenkomst maar nadat ik weer bij het zitgedeelte was zag ik haar niet. Ik ging vooraan zitten en keek wat om me heen. Een poos later zag ik Ola weer en ik zag haar wat verveeld languit liggen op de bank. Ik zei: du langweilst dich waarop ze moest lachen. Ze vond het leuk dat ik nog kwam op haar laatste dag. Ik heb leuk met haar kunnen kletsen en ze lachtte regelmatig als ik wat opmerkingen maakte. Ik zei tegen haar dat Nicoletta er niet was en had een trio willen doen dus Ola met Nicoletta. Ze wist ook niet waarom ze niet is gekomen. Ze vertelde dat ze pas 2 klanten had gehad toen het rond half 2 was. Veel Duitse mannen geven de voorkeur aan slanke dames. Ola valt daar buiten met haar opvallende brede postuur en enorme billen. Ze krijgt best veel Hollanders en die vallen wel voor een maatje meer.

Ola is niet echt lang in villa venus geweest maar voor mij is ze de onbetwiste nummer één en de aantrekkelijkste dame die ik ooit hebt ontmoet. Ze is breed gebouwd en heeft een geweldige kont. Een mooi koppie en leuk in de omgang. Ze draagt altijd zwarte kousen wat ik haar geil vind staan en haar forse billen nog meer accentueert.

Ik heb nog om haar nummer gevraagd maar zoals verwacht gaf ze mij die niet prijs. Teveel slechte ervaringen met het geven van nummers aan klanten. Morgen vertrekt ze naar Roemenië enkele reis. Als ik dit schrijf voel ik mij verdrietig. Voor haar kwam ik speciaal naar villa venus. Ik zei tegen haar dat ik graag een trio wil doen want 2 kamergangen zou me niet lukken vandaag. Ze stelde voor om Lorena te nemen want die is pas nieuw en trekt veel klanten en daar heeft ze ook contact mee. Probleem is alleen dat ze geen engels en duits spreekt maar alleen roemeens maar Ola treedt op als tolk. Ola liep weg en ging kijken waar ze was. Ze bleek bezet te zijn maar niet voor lang. Ola kwam terug en zei haide. Ik ging van de bank en zag Lorena. Kleine borsten en vrij slank en zwart haar en zonder tattoos. Niet echt mijn type want ik dacht dat Lorena op bank 1 zat en die was wat voller met grotere borsten. Een misverstand maar ik gunde Ola ook haar plezier. Ik kreeg gelijk een natte zoen van Lorena en tongzoenen deed ze lekker nat en veel.

Op de kamer maakte Ola me gek door geil voorovergebogen te gaan staan. Ik ging achter haar kont staan maar mijn pik was nog slap. Lorena zag het lachend aan en kwam bij me en ging me heerlijk tongzoenen. Ik heb beide dames om beurten geneukt maar ik was nog niet fit van mijn neuksessie met Ilayda in de Grimbergsauna vanochtend dus klaarkomen is me voor de eerste keer niet gelukt. De tijd volgemaakt en beide dames 30€ overhandigd.

Ben niet lang meer gebleven want was moe. Ola deed me naar de uitgang begeleiden en nog een vette zoen op haar mond. Nu zit ik te denken of ze nog terugkomt en waar orecies. Misschien was het verstandig geweest om haar mijn nummer te geven maar das nu te laat. Ik hoop echt dat ik haar nog eens zie. Ik ben stiekem een beetje verliefd op haar geworden. Ze heeft grote indruk op mij gemaakt. Zoveel positiefs heb ik over haar te vertellen.

Ik zal de diverse sites zoals ao-bordell en freiercafe in de gaten houden en bellen maar mocht ze ergens opduiken dan graag een reactie. Bvd

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Mooie post Robbie ik hoop dat je haar ooit nog ergens kan treffen. Het is nooit fijn als je moet horen dat je favoriete dame niet meer terugkomt. Ik ben ook een veel bezoeker bij dames die ik graag mag en dan bouw je wel beetje een band op. Gelukkig stoten wij later vaak opnieuw op interessante dames. Maar sommige vergeet je niet snel.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Dank voor je leuke reactie Wellens. Ik weet nog goed dat ik in die stoel zat bij de in-/uitgang waar alle dames hun high heels achterlaten. Komt er een dame die ik nog niet kende langs me heen. Ze had sexy zwarte kousen aan en ze had enorme billen. Haar verschijning deed mij ontzettend opwinden. Ik stond op en keek waar ze heen liep. Banknummer 14 zat ze en ik ging direct naast haar zitten. Ik was al een poosje binnen maar had haar nog niet gezien zei ik. Dat klopte ook want ze had een klant die 3 uur lang met haar had gekamerd.

Als ik een dame aantrekkelijk vind is het moeilijk voor mij afscheid te nemen. Je gaat je toch hechten aan zo'n dame want zo iemand als Ola ben ik nog niet tegengekomen (breed postuur en enorme billen) maar wat ik al eerder heb vermeld is dat ze maar kort in de villa heeft gewerkt.

Migliore#73

Toogplakker
6 mrt 2019
90
6
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en naar Villa Venus getogen.

Was er rond 11.45 uur en tarief was gewoon eur30,-
Er waren ongeveer 5 dames en een 7 tal heren, maar later kwamen er nog enkele dames bij. Ik ken uiteraard niet iedereen en de eerste keer is het lastiger om iedereen te spotten denk ik. In totaal dus uiteindelijk een dame of 8 op dat moment.
Ik zat netjes op een leeg bankje achterin om even de kat uit de boom te kijken. Toen kwam er plots een dame bij me zitten, met de mededeling dat dat haar plek was.. Mijn eerste kennismaking met Jasmin/Jasmina was gemaakt. Ik ik wilde kamers of van de bank verdwijnen. Maar gelijk voor het eerste gekozen want ik was geil en ze ziet er zeker niet verkeerd uit.
Op de kamer echter was ze niet echt een aanrader. Ik had een 1dagsbaardje en ze klaagde telkens daarover. Elke keer overdreven "Au !" roepen.
Vingertje erbij maakt haar iets gemoedelijker en geiler en ze kwam al snel klaar (Fake?)…
Snel mijn pik in haar strakke kut gestoken en na enkele minuten haar goed gevuld. Geen cd's gezien.

Beneden even pauze genomen en getwijfeld of ik nog wilde blijven. Het tafereel van de zoekende mannen en de wachtende vrouwen was echter wel het bekijken waard en na een half uurtje ben ik naast Maria gaan zitten. Ze is hier al veel beschreven. Flinke nep tieten, erg mooi slank en ze kan je goed geil maken. Met haar naar kamer 11 (beneden achterin) gegaan, waar lekker een raampje open stond. Ze vroeg mij naar mijn eerste kamergang en kiet weten dat ze gezien had dat Jasmina erg ongeïnteresseerd over was gekomen. Gaf toen aan dat dat een " kwaaltje" van de jonge nieuwere garde was.
Ze zei dat ze er al 6 jaar was en veel vaste klanten had. Lekker haar gebeft, zij mij lekker gepijpt en in no time was ik weer paraat op te neuken.
"AO?" vroeg ze nog… Tuurlijk!!! Lekker geneukt en ook haar lekker volgespoten…

Hierna ben ik gaan douchen en naar huis gegaan.
Hele ervaring en voor herhaling vatbaar!

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
vandaag weer gebeld of Nicoletta er weer zou zijn... komen. Maar helaas theke dame wist het nog niet wanneer dan wel of ze überhaupt terug zou komen :?:
afwachten dus....... pffff wat heb ik zin om haar te vrijen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Je bent niet de enige ggd :lol: Nu Ola is vertrokken staat Nicoletta bij mij weer nummer 1. Gelukkig ben ik niet de enige die geïnteresseerd is naar haar terugkomst anders blijf ik bellen. Had toch wel de verwachting dat ze er zou zijn toen Ola me vertelde dat Nicoletta afgelopen zondag zou komen. Net als mijn voorganger zeg ik dus afwachten maar.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Iemand die ik ken van de Haagsche wandelstraten zegt zojuist Nicoletta te hebben bezocht. Ze zou op de plek van Melli zitten dus bank nummer 15. Ik zal morgen nog even met de theke bellen of Nicoletta daadwerkelijk weer terug is.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Van 10.30 tot rond 13.15 in Luderland geweest en daarna villa venus om Nicoletta te bezoeken want ze is net weer terug uit Roemenië. Toen ik binnenkwam was ze bezet dus ik nam plaats op haar bank (nummer 14). Niet veel later kwam ze naar me toe. Ze was goed geluimd dit keer. Uiteraard even bijgepraat en ze vertelde over 3 weken definitief huiswaarts te keren maar dat heeft zijn reden maar dat ga ik hier niet vermelden aangezien ze me vroeg dit voor me te houden maar een ieder die Nicoletta bezoekt komt daar wel achter. Net dus Ola vertrokken en nu eerdaags Nicoletta ook. Het wordt er zo niet leuker op met al die vertrekkende dames die ik aantrekkelijk vin. Ze vertelde me nog dat Ina in een andere club werkt. Ze noemde een naam maar ik kon het niet thuisbrengen. Ik weet alleen dat het in Leverkusen is. Overigens zo'n 11 dames aanwezig dus er zit stijgende lijn in.

De sex met Nicoletta was weer lekker maar ik merkte wel dat ze nu wat minder kreunde want dat deed ze altijd best wel vaak maar nu hield ze zich wat in. Ik heb alvast afscheid van haar genomen want ik kon niet zeggen of ik villa venus weer ga aandoen binnenkort. De dames zijn over het algemeen wat slanker dan in Luderland en daar val ik niet zo op. Met het vertrek van Ola, Ina en eerder Selina, Michaela en Samira zijn de parels voor mij wel verdwenen. Bovendien krijg je bij villa venus geen korting op de entree; dit in tegenstelling tot Luderland en de Grimbergsauna.

Terug
Naar boven