bare raider
Legende
- 28 jun 2015
- 2.785
- 449
Zijn er ook nog foto's van de dames ergens te vinden ,,kan ik nergens vinden ?,,
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Robbie zei:Ja Maarte dat heb ik zojuist vernomen via de site "freiercafe" dat Ola terug is sinds 3 dagen maar bedankt voor het vermelden ervan. Ook de theke heb ik gebeld en bevestigde haar terugkeer. Uiteraard ga ik zaterdag naar villa venus want ik kan niet wachten om deze schoonheid weer te bezoeken sinds haar vertrek 19 augustus.
Wat ik niet begrijp is dat Nicoletta ook aanwezig is vandaag wat ik ook vernomen heb via het "freiercafe". Ze was toch definitief vertrokken ivm met haar zwangerschap of gaat het hier om een andere Nicoletta?
Robbie zei:Nee voodoo; Sonja is niet aanwezig vandaag. Had gisteren nog met haar gekamerd en toen zei ze dat ze zondag gewoon zou werken en maandag vrij zou nemen. Geen idee dus waarom ze niet op is komen dagen. De theke Barbara meldde doodleuk dat Sonja er gewoon was. Hoe ze daarbij komt is me een raadsel.