Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Afgelopen zaterdag na mijn bezoekje aan de Gr*mberg sauna door gereden naar Villa Venus. Ik was rond 12.10 binnen en toen ik gedouched en wel weer boven kwam trof ik ik bij de kleine lockers Robbie, ik had nog getwijfeld om hem een berichtje te sturen om te vragen of die zou komen.

Het aantal mannen en vrouwen lag eigenlijk schrikbarend hoog op dat moment, 2/3 bankjes waren maar vrij voor ons wandelaars waardoor er soms wel 3 mannen op 1 bank zaten. Er werd aardig wat gekamerd maar het was toch duidelijk te zien dat een paar dames absoluut niet in trek waren en soms verveeld om zich heen zaten/lagen te kijken.

Mijn eerste kamer was met Dilara, had al eens eerder met haar gekamerd en dat was heel goed bevallen. Deze keer viel het wat tegen en was het eigenlijk al voorbij voordat we goed en wel begonnen waren, ik had beter moeten weten aangezien de man voor mij in nog minder dan 5 min alweer beneden stond.

Tweede kamer was met Ola en was gelukkig een goede kamer nadat de vorige keer wat was tegen gevallen.

Derde kamer met de onwijs in trek zijnde Roxanna, met de tattoo's op de billetjes. Ik had ergens gelezen dat anaal tot de mogelijkheden behoorde maar op de kamer zei ze eerst van niet maar voor 20€ extra was het geen probleem. Uiteindelijk een uur met haar op de kamer geweest en zowel mijn kleine vriend als mijn vingers hebben alle gaatjes uitvoerig mogen testen en dat beviel eigenlijk best goed. Ik was alleen behoorlijk moe en klaarkomen werd daardoor echt een uitdaging en uitputtings slag voor ons beide maar het is gelukt.

Ondanks de drukte toch een paar leuke kamers kunnen maken en tussendoor gezellig met Robbie over onze hobby zitten kletsen wat een bezoekje toch eigenlijk wel een stuk aangenamer maakt.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Nog een verlate recensie. Ben hier zondag 27 okt geweest. Goede bezetting. Mijn favoriet Lorena was gelukkig aanwezig. Zou dag later voor week op vakantie gaan. Eerst rondje Lorena gedaan. Topsessies met veel nat kussen en diverse standjes. Daarna met good old Maria gekamerd. Ondanks haar neptieten altijd goede sessie

Als slot trio met Lorena en skinny Helena. Deze Helena wordt al snel erg nat en laat zich gewillig vingeren. En ook haar tongpiercing. heerlijk laten pijpen door die 2 en daarna beide, Lorena doggy Helena op de rug, geneukt

Toptrio en topdag

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
wie weet of Lorena al terug van vakantie is?. Ze zou voor een weekje gaan maar je weet het bij de dames nooit of dit klopt

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Zojuist 2 keer gekamerd.. Uiteraard met lorena. Weer een topsessies. Daarna zag ik een nieuwe skinne zitten. Niet de mooiste wat gezicht betreft. En borsten tjeezakjes. Maar ze keer vreselijk geil uit de ogen en dat was ze ook

Is een Bulgaarse, Mariana, 27 Jr. Op de bank direct heftig tongen en ook heerlijk met mijn lul gespeelt. Direct maar de kamer. Niets is haar teveel. Vingeren, anaal etc. En pijpen wow heftig, diep eb nat. Ook de ballen worden heerlijk gelukt. En anaal heerlijk strak en geen glijmiddel. Alleen het sap van haar kutje.

Ze had hiervoor in l#derl#nd gezeten

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Voodoo, heb je Helena nog gezien vandaag?
ik zal er om een uur of 7 zijn vanavond.
Heb er weer zin in minimaal 3 poesjes vol te spuiten :D

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Ziet er wel interessant uit. 2u30 rijden, vanuit gent, is ver, maar overwegen waard.

Ik kan wel geen Duits, is dat noodzakelijk?
En lukt anaal daar altijd, of eerder geluk nodig met aanwezige dames?

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Heerlijk al die vragen van mensen die de site niet lezen en de antwoorden gewoon in de schoot geworpen willen hebben.

Heren 78 pagina, 's over Vila venus lijkt me genoeg om uit te zoeken of anaal daar standaard is en of je Duits moet kunnen... Allemaal Roemeense en Bulgaarse dames die zelf al haast geen Duits kunnen.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
heerlijk ff langs geweest om Lorena 2 maal te voorzien van een lading wit goud.
Nee niet 2 kamer gangen maar 1 deze keer, wel een 40 min dan.
Jeetje wat was ik geil maar ook zij.
ze genood van mij bef beurt, ze vroeg me hard en diep te neuken.....
Maar me ballen waren nog vol zaad.
ben weg gegaan om iets anders te proberen.... zie verslag Lusy….

Jee

Toogplakker
14 mrt 2019
47
1
ggd, Helena was vorige week in Freude, wat 'n lekker ding hé. Ik was van VV naar Freude gegaan en tot mijn vreugde zag ik ze daar. Weer een heerlijke sessie met deze super skinny schoonheid 😁

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
2u30 vanuit Gent is optimistisch. Reken maar op de gebruikelijke files op de Antwerpse ring.
De theke spreekt enkel Duits maar je hoeft er enkel te betalen. Je zal een kleine rondleiding krijgen door één van de poedelnaakte meiden die zelf heel gebrekkig Duits spreken.
Anaal is vandaag de dag spijtig genoeg weinig aangeboden. Roxanne zou hed doen mits meerprijs.
Viel Spaß.

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
voodoo1 zei:
Heerlijk al die vragen van mensen die de site niet lezen en de antwoorden gewoon in de schoot geworpen willen hebben.

Heren 78 pagina, 's over Vila venus lijkt me genoeg om uit te zoeken of anaal daar standaard is en of je Duits moet kunnen... Allemaal Roemeense en Bulgaarse dames die zelf al haast geen Duits kunnen.

Zoals je zelf zegt, 78 pagina's, das heel veel. Ik heb me beperkt tot de eerste pagina's en de laatste pagina's. Ik heb de eerste pagina's gelezen. Daaruit concludeerde ik dat anaal goed meevalt. Bij het lezen van de laatste pagina's kwam ik dan tot de conclusie dat het niet echt nog tot de mogelijkheden behoort (verhaal schoenenreus waabij een zekere kati hem publiek bijna en schande wil maken omdat hij naar anaal vroeg? ... misschien interpreteer ik het wat foutief).

Van het Duits, ja, mijn excuses, was ik niet tegengekomen in de laatste pagina's. De eerste pagina's dateren van 2015... dus ik ga ervan uit dat de situatie van toen helemaal anders kan zijn dan nu. Vandaar dus mijn vragen. Misschien moest ik nog iets verder in de geschiedenis duiken, maar het is niet dat ik gemakshalve gewoon even de vraag stelde. Ik stelde de vragen na toch een 20 tal pagina's gelezen te hebben.

maar kijk, mea culpa. Ik zal geen vragen meer stellen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
dgludo

Duits is zeker niet noodzakelijk maar wel handig als je met een dame op de bank wilt converseren en natuurlijk ook op de kamer als je je wensen wilt verduidelijken. Als je Roemeens beheerst zit je goed want veel dames praten ook die taal dus kun je ook nog wat opvangen van wat de dames over ons te zeggen hebben.

Anaal doen maar weinig of geen dames. De pech is dat je in villa venus geen vitrine hebt met foto's van de aanwezige dames. In veel andere ao-clubs is dat wel het geval en dan staat vaak ook wel de extra service vermeld zoals anaal die een dame doet met de daarbij behorende extra meerprijs. Je zult het dus zelf aan de dame moeten vragen als je het graag wilt.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Dgludo

Voodoo heeft het al vermeld dat 27 jarige Bulgaarse Mariana wel voor anaal gaat dus doe er je voordeel mee en nu we het toch over deze dame hebben word ik ook wel nieuwsgierig als ik het verhaal van voodoo mag geloven dat ze heftig tongt en je ballen. ik ga a.s. vrijdag naar vv dus kan voodoo zeggen hoe deze Mariana eruit ziet, waar ze zit en of ze extra rekent voor anaal en spreekt ze Duits? Bvd

Behemoth

Toogplakker
23 mei 2017
35
0
Ff kort verslag. 2 weken geleden en vandaag geweest. 2 weken geleden met Michelle gekamerd. Blonde dame met dreads. Iets op leeftijd vergeleken met de rest, 37 jaar. Wel mooi lichaam met tattoos, de sex was prima. 2e keer met Roxanne. Die was erg populair zeg. Sex was erg lkkr, begint idd al met voluit zoenen op de bank, prima voorspel, nterne donatie.

Vandaag 1 kamer, met Alicia, een van mijn favorieten. Goede klik mee. Verder aanwezig waren Michelle, Lorena, Maria, Larissa. Rest kende ik niet bij naam. Geen Roxanne.

Voor de mensen die uit richting Arnhem over de A3 komen...als je vlak voor afslag 42 bent, net na bord met 60, daar staat een flitspaal/zuil sinds kort. Grijs met zwarte strepen dacht ik, flitst frontaal. Ging aardig tekeer, veel reden harder dan 60.

Terug
Naar boven