Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Blanke sabel

Toogplakker
18 jul 2017
88
7
Het is waar. Er zijn nu 88 pagina's aan informatie beschikbaar over en van villa Venus. Het merendeel van deze informatie is afkomstig van jaren geleden. Klopt die info van toen nog? Zijn er zaken in of bij de villa veranderd. Werken de dames die in 2015 besproken zijn, nog steeds in de villa? Ik kan me voorstellen dat men geen 88 pagina's gaat lezen. Dat heb ik namelijk niet in een uurjte weggewerkt.
Dan is het niet zo gek dat men vragen in het topic plaatst. Dus meer geduld met mensen die in grote topics vragen plaatst die met (veel) zoekwerk in het topic terug te vinden is.

Zelf heb ik ook vragen over de villa. Maar ik zal eerst op het topic gaan kijken. Dan zal ik niet verder terug bladeren dan 1 jan 2017. Ik ga er van uiit dat eerdere info toch wel verouderd is.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
In navolging van veel andere saunaclubs heeft ook villa venus haar goedkope entree van 15€ helaas ingetrokken als ik zojuist op de website kijk.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Vandaag met volle balken naar Venus gegaan. Wilde minimaal 3 dames neuken.
Veel stau in Germanie... daarom pas om 10:45 binnen.
Altijd jammer, wil graag de eerste zijn haha.
Uiteraard eerst mijn super schat Lorena... wat was ze weer blij me te zien en geilde ze op junior hihi.
Ze heeft me zeker 15 minuten heerlijk bereden en kuste me steeds, ook vindt ze heerlijk als ik haar tietjes hard kneed en aan haar tepels trek... steeds wat harder.... dan komt ze schokkend klaar op je pik... kledder natte boel haha.
Haar uiteindelijk in dogy volgespoten... pffff het druipte op het matras.... (sorry heren ff niet in kamer 8 komen nu, matras is doorweekt haha)

2e dame... net nieuwe gisteren begonnen, Rosa..... heerlijk mooie volle tieten D cub en echt. Lekker zuig spenen. Op de bank niet zoenen, pas op de kamer... mmmm jammer, had toen moeten afhaken. Ze gaf na wat small talk aan dat ze alleen met C wilde! En ja toen had ik moeten passen, maar ja die dikken ballen mmmm zo lekker. Dus op naar boven. Lang moeten wachten tot ze terug kwam van poesje wassen.
En nu, kleine kusjes maar, beetje tong, pijpen wel lekker. Kutje vingeren no way. Niet te lang zuigen aan de tepels te gevoelig. Neuken met... dat vindt ik niks dus heb bedankt.
Pijp
Me dan maar klaar... zij zuigen en ballen verwennen, op zich best lekker maar niet diep. En toen... niet spuiten in me mond, geef aan als je moeten komen!!
Dus weer een afknapper..... uiteindelijk toch klaar gekomen... maar dan wel in een toiletrol !!!!
Heren....... zonde van je geld.... in mijn geval 50 knaken.

Als toetje me lieverd Sonja.... op bank overloop, kamer niet gezien haha heerlijk me bereden na een top pijpbuurt😜 Ze zei wederom hoe fijn ze vindt met me.... 😃

Nu thuis onderuit op de bank dit te schrijven verlang ik zo naar me liefde Nicoletta... ze zit in haar 38e week van zwangerschap. Ik hoop echt dat ze in maart er weer zal zijn.... ben namelijk best wel gek op haar. En ze heeft ne beloofd om een weekendje weg te gaan naar zeeland.... of ze het echt gaat doen.... we gaan zien.
Pfffff me ballen jeuken weer.... volgende week weer Venus😝

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
12 dames afgelopen donderdag.
Maria vroeger veel geneukt, later niet meer toen ik hoofdzakelijk Nicoletta nam.
Donderdag haar geobserveerd... best toch wel een lekkere meid, ook al zijn haar tieten helmaal silicone.
Haar de volgende keer weer eens klaar likken en dan goed pakken.... is ze dol op😝

Behemoth

Toogplakker
23 mei 2017
35
0
Gisteren weer VV bezocht. Was er iets na 10 uur, was de eerste... nog nooit gebeurd. Inkom helaas weer naar € 30. Ff gedoucht en naar boven. Verder geen wandelaars nog. Roxanne was weer terug, bij haar gaan zitten. Begreep dat het de laatste dagen erg rustig is in VV. Lkkr gekamerd met Roxanne, gekozen voor de extra optie, anaal. Daarna nog ff koffiedrinken en worstjes eten😁.
Af en toe ging de bel. Denk in totaal 5-6 wandelaars. Ben rond 11.15 weer vertrokken. Verder Maria, Larissa, Alicia en Michelle gezien. Rest mij onbekend. Roxanne is er nog twee weken en vertrekt dan voor 2 weken naar Roemenië.

Barelover1963

Toogplakker
28 mei 2019
136
65
Die fotos bij onze buren zijn wel likkebaardend lekker, vooral die van Maria met die heerlijk lange nagels. Snel maar eens op bezoek gaan

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Afgelopen gisteren ben ik voor het eerst in lange tijd (enkele maanden) weer eens naar Villa Venus afgereisd. Een paar bekende gezichten (Maria, Sonja) en verder veel meiden die voor mij nieuw zijn. Er waren weinig bankjes vrij voor de heren, maar ik kon plaatsnemen op het bankje tegenover Roxana en Kati (thx voor het linkje, elmarco!), waarbij je 0 uitzicht hebt over de rest van de ruimte. Was ook niet nodig, want Roxana vond ik wel een lekker ding. Toen ze ging staan zag ik echter de tattoos op haar billen en da's voor mij wel een afknapper. Ze werd ook even later geclaimd door een collega wandelaar, maar van het voorspel werd ik niet direct warm.
Even later kwam de Roemeense Kati terug van een kamer. Niet direct mijn type qua uiterlijk, maar wel erg spontaan en direct. Ze trok me zelfs van m'n bankje af, mee naar haar bankje. Normaal vind ik dat wat te ver gaan (ik maak mijn eigen keuze wel, thank you very much), maar deze keer ging ik erin mee. En dat bleek geen verkeerde beslissing. Op het bankje al lekker getongd en haar hand wist mijn pik ook prima te vinden. Op de kamer ging dat - na een kleine opfrisbeurt - ook gewoon zo verder. Na een beetje tongen en voelen vond ik het tijd om Kati te verwennen, dus daalde mijn tong eerst af naar haar tepels, die ze gewillig aanbood. Haar borsten zijn trouwens behoorlijk slapjes, maar dat heb ik liever dan siliconen ballonnen. Even later verder afgezakt naar haar poesje, wat al gauw lekker nat werd. Na een tijdje vond ze het hoog tijd om de rollen om te draaien en werd ik vriendelijk verzocht om op mijn rug te gaan liggen. Een heerlijke pijpbeurt volgde, waarbij ballen en perineum niet overgeslagen werden. Vervolgens vroeg ze welk standje ik wilde. Toen ik zei dat ik haar bovenop wilde hebben, leek ze even teleurgesteld te kijken. Maar de seks was er niet minder om. Met veel gevoel bereed ze mijn pik, afgewisseld met lekker natte zoenen. Mijn orgasme liet dan ook niet lang op zich wachten en al snel spoot ik haar lekkere kutje vol.
Na het wasritueel kwam ze nog even terug op bed liggen. Nog even geknuffeld en gezoend en ze vroeg me of ik misschien langer wilde blijven. Dat had ik wel gewild, maar daar had ik helaas de tijd niet voor. Maar Kati gaat me zeker nog een keer terugzien! En deze keer gaat dat niet enkele maanden duren.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Vandaag heerlijk dagje VV😜
1e date zeg maar :p Michelle, ze heeft me ozo lekker overal gekust en gelikt... geeindigd in een waanzinnig pijpbeurt van een 15 min... ik wilde nog wel poesje neuken maar het was zo lekker en ze ging voluit... dus spuiten maar in haar warme mond. Pffffff wat was ik geil. Normaal klaar komen tijdens een pijpbeurt lukt me niet zo vaak meer. Maar nu 😝
2e date mijn favorietje Larissa, ze heeft me klaar gereden in een straf tempo.
3e date..... ja hoor is is weer terug mijn super geile schat.....Elena. Wat hebben we vaak geneukt en nu na lange tijd haar weer mogen beminnen.
Pfffffff wat kan ze toch lekker tongzoenen.
Ik wilde eigelijk haar kontje weer eens pakken maar daar had ze zin in... niet voorbereid gaf je aan😜
Uit eindelijk staand met een been in vensterbank (kamer 3) haar kutje gewit.
Was een top dagje.
Saludos ggd

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ggd; heb je soms ook Ola en Celena gespot want deze 2 dames heb ik al een poosje niet meer gezien? Bvd

Jee

Toogplakker
14 mrt 2019
47
1
Inderdaad ggd, Elena is mijn absolute favoriet. Voor mijn smaak het perfecte slanke figuur een als ze je kent geeft ze zich meer en meer. Verslavend :D Vorige week ben ik 2 maal naar VV gereden enkel voor haar, een kamer van 1u of meer... Ze heeft voor mij persoonlijk geen concurrentie. Lekker beest :p

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Robbie, Ola en Celina niet gespot helaas wand Celina wil ik ook graag pakken :lol:

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Jee zei:
Inderdaad ggd, Elena is mijn absolute favoriet. Voor mijn smaak het perfecte slanke figuur een als ze je kent geeft ze zich meer en meer. Verslavend :D Vorige week ben ik 2 maal naar VV gereden enkel voor haar, een kamer van 1u of meer... Ze heeft voor mij persoonlijk geen concurrentie. Lekker beest :p
Halen we de (H) elana, 's niet door elkaar? Helena is idd zeer sla k, zeg maar skinny. Elena die is idd weer terug kun je niet echt slank meer noemen. Blijft een topwijf met de sex daar niet van. Maar zij is in de loop der jaren toch echt behoorlijk aangekomen

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Afgelopen zaterdag weer eens geweest en het was een wat vreemde dag. Er waren 7/8 dames aanwezig en hooguit 10 mannen tegelijkertijd maar er werd toch fanatiek gekamerd want de huiskamer was regelmatig een mens only club op Barbara na dan. Ik heb lorena, Sonja, Larissa, maria, nikol, simona en nog 3 onbekende dames gezien.!

Ik was er al op tijd en was de enigste man en had het rijk dus voor mij alleen. Ik moet altijd eerst even wat eten en drinken en de kat uit de boom kijken en zodoende werd het drukker en werden 1 voor 1 mijn favorietjes voor mijn neus weg gekaapt. Ik stond toch aardig onder druk en moest daar wat aan doen dus maar bij de lange slanke blonde nikol gaan zitten, uiterlijk niet mijn smaak maar om stoom af te blazen prima. Haar gebit is heel erg slecht en daardoor was zoenen bijna niet mogelijk. Uiteindelijk was de service op de bank tekenend voor de kamergang, waardeloos!

Mijn 2e kamergang met de wat mollige simona en ondanks dat het op het bankje redelijk passief was was de kamer meer dan prima en heb zelfs overwogen om haar nog een keer te boeken. Ze is wel heel strak want ondanks dat ik geen hele grote heb trok ze af en toe toch een pijnlijk gezicht. Ze kwam tijdens het beffen trouwens wel 2 keer heel makkelijk klaar en moest echt even bijkomen.

3e kamer was met Larissa of althans dat was de bedoeling, we hebben de kamer nooit gehaald en ik heb haar boven op de bank heerlijk verwend en zij mij. Qua uiterlijk totaal niet mijn type maar de sex is altijd super!

4e kamer was met Maria, die behoeft geen verdere uitleg. Maria is gewoon fantastisch.

Ik sprak nog een collega die ik al eens eerder had getroffen samen met Robbie, ik weet niet of die hier ook lid is eigenlijk. Wel een grappig verhaaltje misschien, we zitten beide op de bank naast elkaar en hij fluistert ineens "ik weet niet of ik dit wel moet zeggen maar ik heb net gewoon zonder condoom mogen neuken" waarop ik in lachen uitbarst en hem vertel dat ik nog nooit met condoom had geneukt in villa Venus. Hierop keek die wat verbaasd en wijzend naar de borden dat er alleen met gummi gefickt wordt.

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Schoenenreus, ik lees dat je met Larissa de kamer niet gehaald hebt, en dat je het boven op de bank hebt gedaan.
Lijkt me geil om dat ook eens te proberen. Maar wat ik me afvraag: Mag je daar zonder condoom neuken?
Als ik me niet vergis wordt het onder op de banken niet meer toegelaten om bare te neuken.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Je denkt echt dat schoenenreus Larissa met condoom heeft geneukt dan? Beetje rare vraag

Terug
Naar boven