Waar kan ik nog terecht voor 50 euro?

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
50 Euro is wel heel weinig voor NZC. Maar ik begrijp je vraag, ik ben ook jong geweest en had toen minder te besteden dan nu.
Waar is de tijd dat ik moest sparen. Ik was nog geen 18 en zodra ik 100 gulden had ging ik ergens een meid neuken. Wat vond ik dat de eerste keer zonde van het geld, want ik had binnen 5 minuten mijn zak al leeg gespoten. Ben toch blijven wandelen. Seks met een vriendinnetje was leuk, maar betaalde seks gaf me om de een of andere reden een speciale kick.
Ondertussen ben ik over de 50, dat is dus 35 jaar geleden. Als je bedenkt dat ik toen 100 gulden betaalde, is 50 euro eigenlijk wel heel weinig.
Voor zover ik weet enkel nog in de Duitse RTC clubs te vinden, onder andere Villa Venus.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.149
1.050
50€ nzc ga je inderdaad niet zo gemakkelijk vinden buiten enkele FKK's in Duitsland, misschien aan sommige ramen hier in BE, en in gewone privé huizen al helemaal niet.

En dan is die 50 meestal voor een vluggertje of cumdump, zelf verkies ik 30min nzc privé ontvangst voor 'standaard' 100€ waar ik me niet moet haasten, mij in verschillend posities kan uitleven, en ook tijd besteden om de dame lekker geil klaar te beffen 😅

Maar als iemand goede tips heeft, altijd welkom hé 👍🏻

Er gaat wel iemand op dit forum helemaal uit z'n dak gaan en hysterisch krijsen dat 50€ veel te weinig is voor die arme hoertjes en dat we beschaamd moesten zijn 🫣

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
In Oberhausen 30€ met zuid Amerikaanse. Incl intern doneren. 50€ ook bij Thaise Kung in aachen.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.810
1.251
Laatst bewerkt door een moderator:

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Waar kan je nog voor 50 euro terecht? Tips? De ramen in het SKW in Antwerpen zijn al genoemd.

Er zitten ook zowat overal te lande wel wat Chinese meisjes die vluggertjes van 15 minuten aanbieden voor meestal 60 euro. 60 is geen 50, maar op die 10 euro zal het ook niet aankomen zeker? Ze lijken hun prijzen wel afgesproken te hebben. Dus zal er wel een organisatie achter zitten. En je bent altijd bedot in die zin dat alle foto's nep zijn, en de dames zijn in werkelijkheid een pak ouder en minder slank dan wat je in de advertentie ziet. Maar de meerderheid zet wel nzc in de aanbieding. Kost 50 euro extra als het vooraf vraagt per sms. Die misschien de 'manager' beantwoordt, dat weet ik niet. Ik hoor zeggen dat 'een aantal' het wel toelaten op het moment zelf.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
323
Antwerpen moeilijk.... Brussel tippelzone maar voorzichtig. Idem Charleroi nabij de TEC. Of oude verlepte Vlaamse wijven of junks.... Njam njam...

Pete

Toogplakker
5 apr 2020
105
31
Ik ga al jaren langs Greet in Stabroek. Betaal haar altijd 50 , dan mag je zeker een kwartier spelen. En als je haar kent, eender welk gaatje is altijd klaar voor gebruik.

ntp

Toogplakker
25 aug 2017
57
42
Pascale uit Oupeye (nabij Luik) liet me weten dat zij ook graag voor €50 bare volgespoten wordt
Screenshot_20231026_221539_com.android.chrome.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Waarom noem je Edith? Je kan in het SKW bij zowat iedereen terecht voor 50 euro. Al twintig jaar aan een stuk, onveranderd.

Tenminste, dat geldt voor de meisjes die er werken. Als je in de winkeltjes en de eettenten binnen gaat, moet je wat uitkijken wat je koopt, want die gasten hun prijzen volgen wel de evolutie in de wereld.

Dt is toch wel stenen kloten van te krijgen he... Zelfs een wereldvreemde blinde ziet week na week, maand na maand overal de prijzen omhoog schieten. Maar die 50 euro basisprijs bij de meisjes die al jaren onveranderd is, jongens, daar is al over gezaaaaaagd.

Terug
Naar boven