Waar kan ik nog terecht voor 50 euro?

thewandelaar

Snuffelaar
28 feb 2025
6
2
Tippelzone Zoo Duisburg meerdere meiden die het voor 50,- doen.
Voor meer niet akkoord gaan.
En ondanks dat het een tippelzone is, veel nette meiden/dames, geen junkcultuur.

Ook bij de vulkanbordelen lukt het met wat zoeken en rondwandelen voor 50,- ( vooral in de wat ouder uitziende gebouwen )
Waar bevinden die vulkanbordelen zich? Klinkt leuk

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.810
1.251
Titel zegt toch genoeg
Ik ben het beetje beu om in de prive-ontvangst absurde prijzen te zien passeren.. die bepaalde mensen dat dan ook nog betalen ondanks het slecht was..
Raam blijft nog betaalbaar wat ook niet altijd super is.. maar bij goede klik is een vluggertje aan 50 euro toch iets waar je met een glimlach naar huis toe gaat..

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
657
509
Maar om daarvoor bare te krijgen als nieuweling bij Asha vergt denk ik wel enig pleiten en volharden. Ik heb de 2 keer dat ik er was (tijd terug) zekerheidshalve maar met wat meer ingestemd (70 of 80), vooraf. Kans is groot dat je het terugvindt in de service, vooral op punten die je niet vooraf expliciet hebt afgesproken. Dat was ook bij mijn 70/80 nog het geval. Maar ik ben ook niet zo'n scherpe onderhandelaar, en ergens vind ik 50 in deze tijd ook best wel laag - niet dat ik er iets op tegen heb hoor. Maar het bepaalt wel mee je overtuigingskracht. Hangt misschien ook af van hoe goed de zaken zijn die dag, en hoe ze inschat of je vastere kkant zou kunnen worden.
Maar niks mis mee hoor, met Asha, deed goed haar best het me naar de zin te maken en dat lukte haar ook prima.

Laatst bewerkt:

doc

Toogplakker
12 feb 2025
136
125
50 Euro is wel heel weinig voor NZC. Maar ik begrijp je vraag, ik ben ook jong geweest en had toen minder te besteden dan nu.
Waar is de tijd dat ik moest sparen. Ik was nog geen 18 en zodra ik 100 gulden had ging ik ergens een meid neuken. Wat vond ik dat de eerste keer zonde van het geld, want ik had binnen 5 minuten mijn zak al leeg gespoten. Ben toch blijven wandelen. Seks met een vriendinnetje was leuk, maar betaalde seks gaf me om de een of andere reden een speciale kick.
Ondertussen ben ik over de 50, dat is dus 35 jaar geleden. Als je bedenkt dat ik toen 100 gulden betaalde, is 50 euro eigenlijk wel heel weinig.
Voor zover ik weet enkel nog in de Duitse RTC clubs te vinden, onder andere Villa Venus.
Dan betaalde jij vroeger bij de hoeren de hoofdprijs.
Ik ven 57 en in mijn jonge jaren was 50 gulden het normale bedrag wat de dames vroegen.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
657
509
Natuurlijk, begin jaren 90 betaalde ik 50 gulden. Dat was het normale bedrag voor niet-bare. Bare peinsde ik toen niet over. Maar ja, toen kwam de euro. Die is best al weer een hele tijd hoor.... Een heel lange tijd, -bizar lang eigenlijk, maar in dank en met genoegen door mij aanvaard-, was het standaardtarief voor niet bare op de Achterdam 35 euro. En in de Doublet zelfs maar 25. Voor bare had je soms een gelukje dat het bij een dame voor de prijs van niet-bare kon. Vooral Latina' s maar ook wel sommige oostblok dames. Voor een tientje of 15 meer dan standaard kon het bij meerdere, dan zit je op 50 euro, 40 in de Doublet of toch 50 met intern doneren of anaal bij dames die daarvoor toeslagen rekenden. Niet echt een hoofdprijs. Sinds ik schat 2022 of sinds Corona is het standaard tarief 50 euro op de achterdam voor niet-bare, na dus bijna 20 jaar op 35 euro te hebben gehangen. De onvrede daarover was niettemin niet van de lucht.... In de Geleen was het standaardtarief voor niet bare al die tijd al 50e, nu doet nog maar een enkeling daar het daarvoor ook nog eens bare. Ik praat dan nadrukkelijk niet over oude klanten, die kunnen vaak nog veel langer tegen de bodemprijs. Dat is denk ik ook zo voor Ascha.

Dus ik zie niet zozeer in waarom ik de hoofdprijs betaald zou hebben, hoogstens een beetje tussen marktconform en zunigjes in.

De hoofdprijs zeg je overigens doorgaans niet voor marktconform, maar voor onevenredig duur. Als een dame jou meer wil laten betalen dan ze gemiddeld voor andere klanten rekent. Of als haar inzet-bod (vraag) veel te hoog is vergeleken met anderen. Met behulp van dit en andere forums (hookers/grev) heb ik daar altijd wel voor opgepast. 🤓

Maar 50 euro voor bare in deze tijd is gewoon echt wel heel weinig. Alleen al uit een zekere schaamte (die een ander niet hoeft te delen hoor) geef ik dan al gauw een fooi van een of 2 tientjes. ....
Kortom, valt wel mee met dat hoofdprijs betalen...😇. Maar inderdaad, geen scherpe onderhandelaar die tot het gaatje gaat...

Laatst bewerkt:

wimmie2000

Toogplakker
11 aug 2021
66
75
Dan betaalde jij vroeger bij de hoeren de hoofdprijs.
Ik ven 57 en in mijn jonge jaren was 50 gulden het normale bedrag wat de dames vroegen.
Ik ook van 1957 eind jaren 70 begin jaren 80 in Den-Haag Doubletstraat gewoon een lekker Hollands wijf 50 gulden en bare.

doc

Toogplakker
12 feb 2025
136
125
Natuurlijk, begin jaren 90 betaalde ik 50 gulden. Dat was het normale bedrag voor niet-bare. Bare peinsde ik toen niet over. Maar ja, toen kwam de euro. Die is best al weer een hele tijd hoor.... Een heel lange tijd, -bizar lang eigenlijk, maar in dank en met genoegen door mij aanvaard-, was het standaardtarief voor niet bare op de Achterdam 35 euro. En in de Doublet zelfs maar 25. Voor bare had je soms een gelukje dat het bij een dame voor de prijs van niet-bare kon. Vooral Latina' s maar ook wel sommige oostblok dames. Voor een tientje of 15 meer dan standaard kon het bij meerdere, dan zit je op 50 euro, 40 in de Doublet of toch 50 met intern doneren of anaal bij dames die daarvoor toeslagen rekenden. Niet echt een hoofdprijs. Sinds ik schat 2022 of sinds Corona is het standaard tarief 50 euro op de achterdam voor niet-bare, na dus bijna 20 jaar op 35 euro te hebben gehangen. De onvrede daarover was niettemin niet van de lucht.... In de Geleen was het standaardtarief voor niet bare al die tijd al 50e, nu doet nog maar een enkeling daar het daarvoor ook nog eens bare. Ik praat dan nadrukkelijk niet over oude klanten, die kunnen vaak nog veel langer tegen de bodemprijs. Dat is denk ik ook zo voor Ascha.

Dus ik zie niet zozeer in waarom ik de hoofdprijs betaald zou hebben, hoogstens een beetje tussen marktconform en zunigjes in.

De hoofdprijs zeg je overigens doorgaans niet voor marktconform, maar voor onevenredig duur. Als een dame jou meer wil laten betalen dan ze gemiddeld voor andere klanten rekent. Of als haar inzet-bod (vraag) veel te hoog is vergeleken met anderen. Met behulp van dit en andere forums (hookers/grev) heb ik daar altijd wel voor opgepast. 🤓

Maar 50 euro voor bare in deze tijd is gewoon echt wel heel weinig. Alleen al uit een zekere schaamte (die een ander niet hoeft te delen hoor) geef ik dan al gauw een fooi van een of 2 tientjes. ....
Kortom, valt wel mee met dat hoofdprijs betalen...😇. Maar inderdaad, geen scherpe onderhandelaar die tot het gaatje gaat...
Had ik het over jou?, scroll even terug dan zie je op wie ik reageerde.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
657
509
Haha, je hebt helemaal gelijk doc. Stom. 😌Wist mijn eigen formulering over het punt dat ik 50 euro nu nogal weinig vind kennelijk niet meer precies, dus bij lezen eerste regel citaat... hap... Er is vast een dieper liggende reden voor:
ik wilde onbewust vast mijn eigen ervaringen met de prijsontwikkeling en de dames kwijt, maar nog waarschijnlijker: mezelf nog eens overtuigen dat ik in mijn carrière toch echt niet de hoofdprijs in de zin van veel teveel betaald heb... Want ik ben ook hollander...
De historische prijsontwikkeling is wellicht toch nog relevant voor de jongere wandelaars onder ons, maar mijn reactie mag ook weg...

nudetoy

Snuffelaar
21 jan 2023
24
10
nmc, maar in de Linéstraat ben ik vorige week bij de lekkere gilf Isabelle geweest voor 30 euro ;-) meer dan de moeite waard!

Terug
Naar boven