Zwangere Dames

Snokkie

Snuffelaar
14 mrt 2022
1
0
Al twee maal contact gehad met zwangere dames op Redlights laatste keer met Carmen ontvangt dan hier en dan daar deze week in Maldegem afgesproken krijg adres door meestal in een appartement complex tot je voor de deur staat slecht antwoord, wachten sta onder de douche, ze vraagt om op een bel te drukken met een naam die er niet bij staat. Kortom allemaal fake 2e keer nu heeft nog iemand dit meegemaakt ?

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.247
438
Ik ben wel af en toe in maldegem geweest want het appertement ligt vlak bij de dierenarts. Ja, het was wel met condoom bij alle dames... en ik heb ook de situatie meegemaakt dat een meisje naar mij appte dat ze onder de douche sta. Na 10 minuten wachten mocht ik wel binnenkomen voor de date.

bareisthemax

Toogplakker
20 jan 2022
90
24
Al twee maal contact gehad met zwangere dames op Redlights laatste keer met Carmen ontvangt dan hier en dan daar deze week in Maldegem afgesproken krijg adres door meestal in een appartement complex tot je voor de deur staat slecht antwoord, wachten sta onder de douche, ze vraagt om op een bel te drukken met een naam die er niet bij staat. Kortom allemaal fake 2e keer nu heeft nog iemand dit meegemaakt ?
Adverteert inderdaad overal in België. Hou het maar in de gaten. Puur fake

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Neukt die zonder?

Ziet er een lievertje uit.... je moet wel helemaal hopeloos en ultra marginaal zijn om zo iets aan te bieden..
I LOVE THESE CHICKS

kapitein81

Toogplakker
24 nov 2022
74
71
Niet bare (vermoed ik) maar deze zwangere dame op chatgirl ontvangt momenteel:

"Magisch bi stel. Hij 44 zij 31. Gek op elkaar. Momenteel aan het broeden op gezinsuitbreiding, nog een paar weken een mooie buik. Wil je daar van genieten dan P. Doen niet aan middelen. Kijken voor leuke lieve lekkere bi schatjes om onze bi ervaringen uit te breiden. Voor zowel haar als voor hem. Xx"

https://profielen.chatgirl.nl/to/Ra...JP*MTcxNDAzNTU0NS4xLjEuMTcxNDAzNzEyMy4wLjAuMA..

Terug
Naar boven