Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, grappig dat je SJ noemt, ik ben namelijk ook zo'n bottom xDamazing zei:De laatste tijd staan er veel bottom's die zich laten neuken en volspuiten op sexjobs, al meerdere geile contacten gehad.
Het lijkt wel steeds eenvoudiger te worden om zc te neuken op dit vlak. Het gaan weer mooie tijden worden wat dat betreft![]()
Je kunt een gay sauna bezoeken. Daar is iedereen naakt. Bijvoorbeeld Nieuwezijds in Amsterdam.RG52RR zei:Al die jaren sluimert het nu en sinds ik dus door een voorbinddildo ben geneukt is het verlangen om me eens echt te laten nemen en me te laten gaan als een slet alleen maar sterker geworden. Zo'n ontmoetingsplaats lijkt me dus niets. wil het compleet beleven en dat dus helemaal naakt. Maar vind maar eens iemand die zich met een bi bottom bezig wil houden en ook weet wat hij doet en vooral ook wat hij wil.
Bizarre vrienden heb jijBij losse onbekende contacten absoluut niet bare, bij dronken seks met maten die ik langer ken (kennelijk is mn kont vrouwelijk genoeg voor dronken hetero's) en bij vastere sekspartners zeker bare. Geldt zowel als ik top of als ik bottom. Vrouwen is altijd bare.
Dronken hetero's? Op zijn minst biseksueel, maar noem dat gerust homo's. Ze zullen wel niet alleen jou kontje neuken @anonymous.Bij losse onbekende contacten absoluut niet bare, bij dronken seks met maten die ik langer ken (kennelijk is mn kont vrouwelijk genoeg voor dronken hetero's) en bij vastere sekspartners zeker bare. Geldt zowel als ik top of als ik bottom. Vrouwen is altijd bare.