Bi Mannen - laat je jezelf ook zonder condoom neuken en volspuiten

Bi Mannen - laat je jezelf ook zonder condoom neuken en volspuiten

• Ja - ik laat me graag zonder condoom vol spuiten

Stemmen: 243 35,0%
  • Nee - ik laat me wel zonder condoom neuken maar liever niet vol spuiten

Stemmen: 14 2,0%
  • Nee - maar ik neuk wel andere mannen zonder condoom en spuit ze vol

Stemmen: 74 10,7%
  • Nee - ik laat me alleen in mijn mond spuiten

Stemmen: 63 9,1%
  • Nee - alleen met condoom

Stemmen: 44 6,3%
  • Nee - ik heb geen sex met mannen

Stemmen: 256 36,9%

• Totaal stemmers
    694

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Bestaan er eigenlijk ook forums voor bi-mannen waar geile events, gangbangs, etc op worden aangekondigd of is dat allemaal via Bullchat?

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Daar hadden we vroeger clubs.nl dacht ik voor, alle mogelijke rubrieken kon je maken, best wat gescoord daar ook. Bullchat werkt wel, maar zit enorm veel drooggeilers cq neppers op, kan je dagen aan verspillen🤬

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
688
Omdat ik alleen een harde pik van vrouwen krijg, geloof ik niet dat ik bi ben, maar tijdens een triootje met mijn ex en een extra man gaf mijn ex aan dat ze er zeiknat van zou worden als ik de pik van die man in de mond zou nemen. Om haar dat plezier te doen, heb ik die man gepijpt en hij kwam ook in mijn mond klaar, waarna ik met die lading sperma heb liggen tongen met mijn ex. Zij werd idd natter dan nat toen ze mij met die pik bezig zag, dus doel bereikt! Ik moet zeggen dat ik het zelf ook best lekker vond om die pik te likken en zuigen en het verse sperma te proeven, en heb daarna nog een paar keer ontmoetingen met mannen gehad en mijn mond geopend voor een goede spuitgrage pik.
Maar van mijn kont moet iedereen afblijven! Er mag gerimd worden, maar daar ligt ook meteen de grens bij mij 😂
Ik vraag me soms wel eens af of ik mezelf bi moet noemen omdat ik een pik in mijn mond en sperma proeven ook wel eens lekker vind, of dat ik gewoon een hetero ben die super geil wordt van orale seks en dan wel eens out of the box wil gaan..... Voor de statistieken: de verhouding ligt op seks met meer dan 120 vrouwen tegen het pijpen en in mijn mond spuiten van 4 mannen tot nu toe... De laatste keer dat ik een pik verwend heb is ook alweer zo'n 6 jaar geleden.
Wat vinden jullie? Ben ik dan bi of gewoon een geile opdonder die voor veel in is?

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
688
Je bent gewoon een homo die nog uit de kast moet komen, spijtig genoeg heb je de sleutel nog niet gevonden.
Dan heb je de eerste regels niet goed gelezen. Mij lijkt het dat een homo toch echt een stijve moet kunnen krijgen van een andere man, en dat is me nog nooit gelukt 😂 En wat die kast en die sleutel betreft....ik heb nog nooit een kast gezien met het sleutelgat aan de binnenzijde.....

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
688
Zie je wel, je zit dus nog steeds in het verkeerde kastje.
Wazige reactie....
Maar ben je nu gewoon aan het flauwekullen naar iemand die nog niet zo lang forumlid is maar zich wel netjes voorgesteld heeft, die wél regelmatig topics plaatst en deelneemt aan discussies (en dus niet alleen maar stilletjes meeleest), of druk je simpelweg maar meteen een stempel op mijn voorhoofd, ondanks dat je me niet kent?
Ik sta daar sowieso boven, maar zo'n stempel zou dan ook prachtig staan op het voorhoofd van zeer veel forumleden....(en nee, ik ben niet iemand die stempels plaatst) Ik lees immers vaak berichten van mannen die erop geilen om volgespoten kutjes te likken, en volgens mij proef je dan toch écht wel wat sperma van andere mannen😂 Het aantal leden wat graag met de pik in volgespoten kutjes roert is nog groter! Het enige verschil is, dat ik het sperma dan een paar keer rechtstreeks uit de bron gekregen heb.
Dus als je reactie inderdaad serieus is, dan kun je naar mijn idee iedereen die erop kickt op de een of andere manier met andermans sperma in aanraking te komen ook wel gaan bestempelen als homo. Misschien jezelf ook wel?
Als je het zodanig zwart-wit ziet, bestaat bi dus eigenlijk niet eens:unsure:

Terug
Naar boven