Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bi Mannen - laat je jezelf ook zonder condoom neuken en volspuiten
Lekkere geile mannen. :lol: :lol: :lol:
Nee, niets voor mij.
Ik vind het alleen maar leuk om te zien hoe ze de dames volspuiten.
Daarom ga ik graag naar bare GB's.
Voor mij de keuze: Nee - ik heb geen sex met mannen
Voor mij ook nee, heb geen seks met mannen. Maar ik vermoed dat als mannen hier anaal seks hebben met DVP's, ze dan ook wel zichzelf zonder condoom laten nemen. Ook al is er een aanzienlijk groter risico.
Zelf ben ik een enorme spermaliefhebber en durf wel eens met mannen spelen.
Ik neuk graag in sperma en kan nooit genoeg sperma opslurpen.
Ik doe graag cleanup op gangbangs, eet sperma uit gebruikte condooms, doe anonieme dates op bullchat, laat mijn mond gebruiken in sex cinemas /gay saunas en spreek af met koppels waar de man bi van is.
Bij zo een bi koppel durf ik soms wel eens de rol van goochelaar op me nemen: ik laat de piemel verdwijnen (in mijn kontje)
Natuurlijk geniet ik er van om zaad in mijn kontje te hebben.
Ik weet dat er risico's aan verbonden zijn, dus probeer dit soort gedrag te beperken.
Zou me nooit door een puur gay man laten dekken, tenzij....
Tenzij ik aan de prep zou gaan...
Van wat ik lees ben je echt goed beschermd met prep.
Het is toch nog altijd een taboe om condoomloos te sexen met mannen, maar zou wel graag wat verhalen horen / uitwisselen van mensen hier aan de prep zitten en zich heel goed amuseren.
Dus als je wil -> stuur me een prive bericht en we praten zo verder!
Ik ben een erg stevig bi vent en fantaseer er al een tijdje over hoe het is om vol gespoten te worden door een man. Heb het nog nooit gedaan maar wil het wel eens doen. Mocht iemand interesse hebben
Als (beetje) Bi man hou wel van zaad.
Spaarzaam gedate met stellen, waarbij ik soms de man pijpte en neukte.
Dus ook wel een zaad geproefd en geslikt.
Ik laat me echter nooit neuken.
Liever focuste ik me op de dame.
Wel ontdekt dat ik geil op zaad, geweldig om met vers sperma volgespoten kutje te likken, damn...
en daarna zelf weer vol te spuiten (wat lastig is om te vinden TIPS WELKOM (-: )
Ben vol bi en zowel actief als bi man als als travestie sletje. Ben meer oraal dan neuk gericht, dol op pijpen (mits fris gewassen/geurloos) en dol op sperma (hoe meer hoe liever). Een grotere spermaslet dan ik moet ik nog tegen komen (ik lik en lik met verve) en als ik een leuke dame was geweest had ik ongetwijfeld naam gemaakt op dat gebied (sperma overladen GGG films en sletten voor het oog van een camera zijn helemaal mijn ding). Als dame had ik me flink kunnen uitleven op dat gebied, als heer/tv sletje zijn de mogelijkheden helaas beperkt al zijn blowbangs met tot ca 15 man mij niet vreemd (een fractie van wat ik zou willen). Mijn dagrecord qua pijpen/sperma slikken ligt rond de 25 porties. Op gangbangparties mag ik graag ondergespoten gangbangdames schoon likken al doet die kans zich helaas niet vaak voor. Mijn geilste moment ooit was toen 3-4 man nagenoeg gelijktijdig mijn mond vol spoten, zo zou ik er wel een paar honderd op rij willen.
In vroeger tijden (eind jaren 80) moest ik leuk genoeg niets van sperma hebben, ik wilde mannen alleen aftrekken als er geen druppel sperma op mijn huid kwam en pijpen deed ik toen nog zelden en uitsluitend met condoom. De eerste keer pijpen zonder condoom was een sensatie en de eerste keer een lading sperma in mijn mond gespoten krijgen ook (toen spuugde ik het nog standaard uit, later ben ik ook gaan slikken en toen ik de smaak eenmaal te pakken had werd ik de spermajunk die ik nu ben).
Mijn anale ontmaagding (mc) had ik in ongeveer rond die tijd (eind jaren 80) in sexbioscoop de Rex waar ik toen kind aan huis was. Ik heb toen een risico analyse gemaakt en kwam tot de conclusie dat pijpen zc en spermaslikken een gering risico met zich mee brachten dat aanvaardbaar was t.o.v. het plezier dat ik er van had maar dat anaal zonder condoom dermate link was dat ik me daar maar beter niet aan moest wagen. De jaren erop verslond ik honderden piemels en zaadlozingen, liet me neuken met condoom en kwam er op 1 keer chlamydia na goed mee weg. Op een dag besloot ik om me heel af en toe ook zonder condoom te laten neuken, uitsluitend door mannen die aantoonbaar geen voorvocht produceerden en op voorwaarde dat ze niet in me klaar zouden komen. Dat ging even goed, toen een keer fout (toch intern klaar gekomen) en waar ik voorheen jarenlang soa vrij door het leven ging had ik door mijn nieuwe avontuurtje binnen no time Hepatitis B onder de leden. Ik ben daar toen een jaar lang doodziek van geweest (een klein percentage mensen maakt geen antistoffen aan en blijft dan vaak levenslang drager en besmettelijk) en heb toen meer dan een jaar geen sex gehad (geen zin en wilde geen anderen besmetten). Met medicijnen ben ik er uiteindelijk weer helemaal vanaf gekomen (dat geluk heeft maar een klein percentage van de mensen in die situatie) en heb daarna mijn oude formule weer op gepikt, pijpen zc/sperma slikken zoveel ik kan, neuken uitsluitend met condoom (als anderen door mij geneukt wilden worden zc ging ik daar soms wel in mee maar ben zelf niet zo neuk gericht).
Geneukt worden ZC laat ik sindsdien achterwege al heb ik me er nog een keer aan gelaafd tijdens mijn eerste bezoekje aan de spermagames een jaar of 2-3 geleden. Dat was een van de laatste parties waar TS Luna nog aanwezig was, een transdame met piemel die aan aandacht van de heren niets te klagen had. Halverwege de party kleedde ik me om tot dame en heb toen met een mannetje of 6 sex gehad. Terwijl ik een man pijpte neukte een ander me op z'n hondjes en binnen 10 minuten had ik 4 man over me heen gehad (of ze ook intern klaar kwamen durf ik niet te zeggen ik vermoed van wel). Dat smaakte naar meer en mijn verwachtingen voor mijn volgende SG party waren dan ook hoog gespannen maar ik merkte al snel dat ik die eerste keer behoorlijk had mee gelift op de aanwezigheid van TS Luna. Bovendien laat ik me alleen neuken als ik weet dat ik forensisch schoon ben van onder wat helaas maar af en toe het geval is.
Ik ben me er van bewust dat een hiv sneltest geen absolute garantie geeft maar het sluit in ieder geval die mannen uit die zich nooit laten testen (en dat zijn er in het bioscoopcircuit velen) en als zodanig acht ik het net veilig genoeg om op locaties met sneltest ook geneukt worden zc te ambiëren al kwam het er sindsdien helaas nooit meer van. Of mijn eenmalige uitspatting op de SG een vervolg krijgt in een vergelijkbare setting zal de tijd moeten leren, ik sta er voor open maar alleen als ik brand en brand schoon ben van onder. In gay kringen of in een sexbioscoop/normale gangbang zal ik me er niet aan wagen. Prep klinkt leuk maar lijkt me in het totaal spectrum aan soa's ook geen wondermiddel en is ook niet bedoeld om er vervolgens maar loos te gaan (is meer voor als het condoom scheurt). Wat dat betreft benijd ik de dames van de GGG films die heerlijk mogen stoeien met van top tot teen (lab) geteste mannen.
Ik heb je me in het verleden, ook wel eens door transseksuelen laten nemen.
Er moeten bij mij wel tieten aan te pas komen.
Heb in mijn veertigjarige carrière met veel bare contacten nog nooit iets opgelopen.
Bij losse onbekende contacten absoluut niet bare, bij dronken seks met maten die ik langer ken (kennelijk is mn kont vrouwelijk genoeg voor dronken hetero's) en bij vastere sekspartners zeker bare. Geldt zowel als ik top of als ik bottom. Vrouwen is altijd bare.
Hier ook een liefhebber van het betere kliederwerk.
Mannen... vrouwen.. het maakt me niet uit als ik goed geil ben...
Ook een regelmatig bezoeker van SG (Wülfrath) hoewel het daar erg vrouwgericht is. De meeste mannen die daar komen moeten er niks van hebben als je aan hun lul komt... maar geen probleem.
Ik lik er graag een kutje of een stel tieten schoon!
Verder regelmatig de sexbioscoop. Bij twee kom ik regelmatig en bij de 'vaste bezoekers' die je toch wel gaat kennen op een gegeven moment heb ik er niet veel moeite mee lekker bare te gaan.
Ik ben trouwens ook meer pijp gericht dan neukgericht maar soms als ik bezig ben met een lekkere pik schuift er ook wel eens wat van achteren naar binnen! ;-)
Ik maak daar bij een 'bekende vreemde' dus niet zo'n punt van... als ik 'm nog nooit heb gezien gaat 't feest niet door.
Ik heb overigens al vroeg de geneugten van een lekkere pik met inhoud ontdekt hoor. Ik werd al op erg jonge(!) leeftijd ingewijd door een buurman om het zo maar even te zeggen. Maar van mij geen klachten! Had 't niet willen missen!
En nu, een dikke 40 jaar verder geniet ik nog steeds met volle teugen van natte kutjes en lullen...
Niks lekkerder dan kutsappen en zaad...
Ik ben volop voor de vrouwen maar af en toe toch de fantasie om is een pik te voelen spuiten in mijn mond of gezicht. Dat maakt mij licht bi zeker? :lol: Ook wil ik wel is een pik voelen spuiten tegen men kontje, of half erin.
ik zeg redelijk volmondig JA.
ik ben meer pijp_ dan neukgeil maar vind het heerlijk om een lekkere pik te voelen spuiten in mijn mond of over mij heen.
ik sta open voor contacten, dus maat maar horen, en wie weet
Pas 15 jaar geleden ontdekt dat ik bi was in een hetero sex bios. Een bejaarde pakte mij onverwacht in mijn kruis en begon mij ballen te masseren. Duurde niet lang of zijn handen verdwenen in mijn broek. Was al erg geil van de film en liet hem begaan. Even later trok hij mijn broek naar beneden in het zicht van velen en begon mij af te trekken en stopte een vinger in mijn gaatje.. Erg geil en sinds dien experimenteer ik ook met mannen, vaak in een setting met een vrouw er bij of in de bios. Aangezien ik graag een volgespoten poesje neuk staan bare gangbangs hoog bij mij aangeschreven. evenals bi trio'. Heb mij inmiddels door vele mannen laten afzuigen en neem zelfs ook wel eens een pik in mijn mond totdat die klaar komt. Mag ook graag een gevuld poesje uitlikken, of een mondje vol zaad kussen, Ben dus zaad geil.
Heb aantal malen een lady boy volgespoten en een keer een bi man op verzoek van zijn vrouwtje. Laat me inmiddels ook graag neuken door ladyboys en bi Mannen. Best wel geil. Helaas gebeurt dit nog te weinig bare. Vind het n.l. heerlijk om warm vlees te voelen en zou graag nog eens volgespoten willen , wat tot nu toe niet is gebeurd.
Voor de bimannen, ga eens naar de trannydag in Mystique. In de middag in het donkere gedeelte tegenover de pool. Succes verzekerd. De een na de ander kun je pakken of je laten pakken.
Ben zelf ook 100% bi maar neuken met of door een man doe ik nog wel steeds met condoom. Pijpen wel zonder en hierbij laat ik het zaad graag in mijn mondje spuiten. Buiten het GB en bare gebeuren kick ik enorm op trio met een stel waarvan hij ook echt bi is. Dat hierbij sperma een ook een belangrijke rol speel ( bvb snwoballing / volgespoten kutje likken en mij heerlijk in mijn mondje laten spuiten ) is dan vanzelfsprekend. In heetst van heets spel kan het dan wel eens voorvallen dat ik hem toch bare neuk op vraag van het vrouwtje.
tot nu toe alleen sex gehad met vrouwen
maar de laatste tijd kijk in wel is naar filmpjes sex met shemales
ben zelf nog maagd wat betreft anale sex
maar het lijkt me best spannend en geil om is genomen te worden door een shemale
en dat de shemale in mij klaarkomt,...zeer benieuwd hoe dat voelt
ik wil dit zeker is gaan proberen,...alleen de grote stap nog niet gezet
mocht dit gaan gebeuren ,dan ga ik zeker een review schrijven
Heerlijk in dark room bij Cupido in Eindhoven. Daar zijn vaak bare kontjes te vinden. Ook komt er regelmatig een bareslet die zich vol laat spuiten. Ik lik dan graag schoon. Dus bi en gay mannen zorg voor veel zaad. Ik sta open voor alles rondom bare mmmmmm