Chatbabe / Chatgirl

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Hopelijk veranderen ze eens van strategie.
Serieuze single vrouwen zitten er nauwelijks, die vind je op prosti sites.
Geile stellen zitten er af en toe, maar die ondergaan dezelfde problemen als single mannen met de toegang. Ze zouden gevalideerde stellen gewoon direct en gratis toegang moeten geven en ALLE mannen een eurootje moeten laten betalen. Dan zou het veel interessanter worden voor ale partijen.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
ik heb onlangs aan het chatten geweest met dame waar een afspraakje zeker kon maar ik moest chat verlaten wegens werk -
hoe kan ik deze dame terugvinden op de chat (kan ik haar bericht sturen ?)

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Als je de naam nog weet, én ze heeft een profiel (je moet dus de profielnaam weten) kun je via haar profielpagina een bericht sturen.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
ok ik ga eens kijken
ze was vip maar had geen profielpagina denk ik
zij vroeg me haar toe te voegen

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Heb weer 2 x een date gescoord met amateurs. De eerste keer in het weekend van het nieuwe jaar. Een amateur. Wel helemaal onder invloed van partydrugs. 100 euro half uurtje lekker lichaam en volgespoten. Super geil en ze luste er wel pap van.
De 2e was een latina uit Amsterdam. Helemaal de weg kwijtnen zat aan de coke gewoon een normale baan en een leuk huisje . Ze kickte erop om zich hoertje te laten noemen en ze geilde ook op breeding. Puntje bij paaltje wilde ze niet volgespoten worden. In totaal heb ik drie keer met haar afgesproken en goed doorgeneukt. En dat maar voor een bedrag van 60 euro...😄. Ze vertelde me dat ze ook af en toe mee leest op een forum genaamd neuken zonder condoom🤣🤣. En dat ze termen als de kinder kamer gewit echt stomme uitspraken vind. Ik geef haar groot gelijk. Net zoals de uitspraak: parel...
Hoe dan ook ze wilde niet nog een keer afspreken want ze wilde zo gewoon zo veel mogelijk geneukt worden zonder condoom door vreemde mannen. Tijdens de sex bleef ze vragen stellen en ze vroeg dingen zoals : ben ik een vies goedkope latina hoertje etc. Een paar keer een vraag stellen is ok. Maar best vaak. Uiteindelijk stootte ik harder en begon ze te kreunen en spoot ik alsnog die kut vol bij wijze van afscheid..

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
136
76
90% is ook niet in staat om te reageren. Ik kom er alleen nog op de gok.. maar er zit bij hoge uitzondering heel soms een real contact in.

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
90% is ook niet in staat om te reageren. Ik kom er alleen nog op de gok.. maar er zit bij hoge uitzondering heel soms een real contact in.

Logisch.

A) Meeste mannen hebben geen (deftig) profiel. Niet eens een paar foto's (niet alleen de pik) en een tekstje. Ondanks dat het gratis is.
B) Meeste mannen hebben een nietszeggende openingstekst ("hallo" , "hoe gaat het" enz) of een doorzichtige copy-paste
C) Meeste mannen reageren op een profiel dat vraagt om stellen.

Dan krijg je geen antwoord nee.

• Like
Waarderingen: Babs

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
In de ochtend vaak dames die na 0830 de kids op school hebben en dan tot een uurtje of 1330-1400 wel een centje bij willen verdienen..

Snachts of vroeg in de ochtend wel stellen of dames die wappie zijn en die graag een man er bij willen vaak nzc tegen vergoeding of gratis

Soms savonds succes maar ook veel mannen die zich voor doen als vrouw of t leuk vinden iemand naar een vals adres te sturen of een nummer te geven wat van iemand anders is..

Toch vaak succes gehad ben nu meer van t suikerdaten

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
136
76
Logisch.

A) Meeste mannen hebben geen (deftig) profiel. Niet eens een paar foto's (niet alleen de pik) en een tekstje. Ondanks dat het gratis is.
B) Meeste mannen hebben een nietszeggende openingstekst ("hallo" , "hoe gaat het" enz) of een doorzichtige copy-paste
C) Meeste mannen reageren op een profiel dat vraagt om stellen.

Dan krijg je geen antwoord nee.
Prachtige uiteenzetting,
Ik heb jarenlang een profiel met foto's gehad, antwoord en vraag normaal, geen hoi hallo aanhef…
Dus jouw uiteenzetting klopt in mijn beleving en mijn ervaring totaal niet.
Het volk wat er zit is weinig uit op echt contact, wil ellenlang "chatten" met geen uitzicht op een doel.. of de meeste nemen niet eens de moeite om te antwoorden..
Voor mij nog 1enkele keer dat ik mij waag op chatgirl, helemaal nadat de site iets van een update heeft ondergaan .. wat zeker geen vooruitgang is geweest..
Maar ik ga allang niet meer op chatgirl met het idee dat er wat te scoren valt..

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Geen idee hoe je eruit ziet of hoe oud je bent maar op de chat telt dat natuurlijk wel mee;. Koppels hebben de keuze en weten dat maar al te goed.
De geile (wap)stellen pikken vaak de jonge goed gebouwde mannen er tussen uit. Als je geld meebrengt en/of donker gekleurd bent telt dat meestal nog eens als extra voordeel.

Net als op Tinder zie je op de chat ook dat een klein groepje dezelfde mannen steeds alles scoort. Voor de rest is het worstelen en blijven de kruimels.

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
136
76
Geen idee hoe je eruit ziet of hoe oud je bent maar op de chat telt dat natuurlijk wel mee;. Koppels hebben de keuze en weten dat maar al te goed.
De geile (wap)stellen pikken vaak de jonge goed gebouwde mannen er tussen uit. Als je geld meebrengt en/of donker gekleurd bent telt dat meestal nog eens als extra voordeel.

Net als op Tinder zie je op de chat ook dat een klein groepje dezelfde mannen steeds alles scoort. Voor de rest is het worstelen en blijven de kruimels.
Wat wil je hier nu allemaal mee zeggen? Of onderwijzen, daar lijkt het in iedergeval wel op. Zeer irritant.
Je zal dan vast zelf die zwarte 20jarige adonus zijn die in tegenstelling tot vele, op chatgirl de dames en stellen voor het uitkiezen hebben.🤡 keep dreaming.

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Ik geef gewoon aan dat de mannen die scoren het neusje van de zalm zijn. Als je daar niet toe behoort heb je gewoon weinig kansen op de chats. En "neusje van de zalm" is niet alleen een strak uiterlijk maar ook (potentiële) factoren als a) afspraken nakomen, b) een goed en duidelijk profiel , c) validaties op je profiel , d) snelle communicatie, e) soms geld, f) soms "snoep", g) flexibiliteit. h) positieve reputatie bij andere stellen

Op die basis kiezen wij ook. De meeste andere stellen op de chat ook.
Als je niet in die categorie zit wordt het lastig. Daar kun je wel gefrustreerd over doen, maar zo werkt het spelletje.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
voila chatbabe is niet voor mij

idd ellenlange chats zonder uitkomst op date
foto's uitwisselen en ze vindt alles ok maar dan snel afloggen en geen afspraak
.....

waste of time

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Beter ff betalen en klaar mee zijn dan heel de avond chatten en ze loggen uit, eindig je nog steeds op kinky of sj🤣

• Like
Waarderingen: ddnk

Lekker tongetje

Toogplakker
8 feb 2019
170
135
Toch de sex is vele malen beter als je een date weet te scoren
In het verleden genoeg p dates gedaan maar de service is zo hard achteruit gegaan tenopzichte van 10 jaar geleden
Ben niks te beroerd om te betalen maar beginnen met 200 en dan nog overal voor bijbetalen en uiteindelijk niks nakomen
Dan maar verloren uurtjes op chatgirl
In januari toch 3 verschillende kutjes geneukt waarvan 2 via cg en 1 via hier

Terug
Naar boven