Chatbabe / Chatgirl

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
Vraag me toch even af hoe jullie hier over denken en of mee omgaan..
Ben ook eens gaan rondneuzen op chatgirl.. is veel niks.. maar na aantal keer nu een dame die wilde een leuke date. Paar berichtjes heen en weer, niet veel. Ze vraagt om me nr zodat we kunnen bellen, prima.. meestal krijg je daarna geld aftroggel praktijk.. maar nee ze belde echt. Klonk als leuke meid.. ze zou een adres doorsturen om op te halen even bij een winkel flesje halen en dan gezellig naar haar huis toe..

Tja... Perfect toch? Ze vraagt niet om euros, niet over gehad.. zo afgesproken.. m.a.w. lijkt me iets te makkelijk of ben ik gek? Moet ik hier argwanend over zijn dat er iets geks gaat gebeuren of wat?

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Vraag me toch even af hoe jullie hier over denken en of mee omgaan..
Ben ook eens gaan rondneuzen op chatgirl.. is veel niks.. maar na aantal keer nu een dame die wilde een leuke date. Paar berichtjes heen en weer, niet veel. Ze vraagt om me nr zodat we kunnen bellen, prima.. meestal krijg je daarna geld aftroggel praktijk.. maar nee ze belde echt. Klonk als leuke meid.. ze zou een adres doorsturen om op te halen even bij een winkel flesje halen en dan gezellig naar haar huis toe..

Tja... Perfect toch? Ze vraagt niet om euros, niet over gehad.. zo afgesproken.. m.a.w. lijkt me iets te makkelijk of ben ik gek? Moet ik hier argwanend over zijn dat er iets geks gaat gebeuren of wat?
Wees op je hoede, let op je portemonnee, niet teveel cash bij hebben, geen dure horloge of zonnebril ofzo ook niet in de auto, dit soort diefjes kunnen heel snel zijn.

En als ze drinken inschenken, dichte fles, geen glas die vanuit de keuken 1 ruimte verder word geserveerd.

Anders word je de volgende ochtend wakker met een litteken op je zij, en vertelde de dokter dat je vreemd genoeg 1 nier mist in je lichaam

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
gisteren vrouw aangesproken die wel een avontuurtje wou - stuurt foto door (was dik in orde) - afgesproken voor een suck and go in de auto - eenmaal aangekomen kreeg ik bericht "ik ben een kerel"

ik ben direkt doorgereden natuurlijk

hoe kan ik zoiets vermijden ?

Bergvlas

Ervaringsdeskundige
27 dec 2021
286
136
Was dat die in Roosendaal die altijd als koppel inlogt? En dan wil dat je naar Oudenbosch komt?

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.810
1.251
Gisteren was onze studente uit antw op de chat.. nieuwe contacten aan het zoeken.. niet alles is fake op chstbabe

Jimbolaya78

Toogplakker
17 aug 2020
27
13
Op chatgirl zit regelmatig een dame die zich Kiana noemt. Mooi slank lijf. Heb al meerdere keren afgesproken. Heerlijk neuken en volspuiten voor weinig.

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Gisteren was onze studente uit antw op de chat.. nieuwe contacten aan het zoeken.. niet alles is fake op chstbabe
Heb je haar dan al IRL kunnen ontmoeten?

Mijn ervaring met jonge vrouwen op CB de laatste jaren, is dat het toch wel in heel veel gevallen fakers zijn. Aan de gebruikte taal kan je soms al merken dat je waarschijnlijk niet met een vrouw maar met een rukker of een ander geil ventje te doen hebt. Zij proberen je een tijd aan de chat te houden, maar als je over concrete afspraken begint, komt daar niks van, of zijn ze ineens weg. Meestal sturen ze ook foto's die nep zijn.

Ik steek er niet veel tijd meer in. Tegen beter weten in af en toe nog eens gaan kijken. En terugdenken aan jaren geleden, toen je op CB inderdaad regelmatig eens een goeie vangst kon doen.

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
hoe kan ik zoiets vermijden ?
Gewoon doen wat iedereen doet op chatbabe, BELLEN.

ALTIJD gewoon even spreken.
We hebben op die manier NOOIT last gehad van fakers. Rennen direct weg als je meldt even te willen bellen.

Terug
Naar boven