Club Amai - Meer

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Mijn kleine sletje draagt een roze halsband vanavond met in grote gouden letters "BARE SLUT" erop, kwestie van duidelijk te zijn 😉

In het Amai-gastenboek schreven we:

Wij zullen zeker op de BBW-gangbang aanwezig zijn woensdag.

Deze kleine onverzadigbare Bengaalse tijgerin heeft er alvast zin in! Zij is o.a. herkenbaar aan haar lichtgevende groene enkelbandje, haar roze halsband met opschrift, en natuurlijk haar Indische (niet-Chinese, niet-Hindoestaanse of algemeen-Aziatische) looks.

Roy houdt een oogje in het zeil zodat alles op rolletjes loopt, en houdt de soms opduikende wannabe-loverboys op afstand want daarvoor komt zij niet... Waar ze wel voor komt: ongeremde seks van begin tot eind met veel zaad en luid gekreun.

Wij openen de avond gewoonlijk in het bubbelbad en sluiten hem daar ook af.

Tot dan!

Hina (de Indische bbw) en Roy

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Het was een fijne avond gisteren op de BBW-gangbang met veel bare actie, vooral in de jacuzzi maar ook wat in de andere ruimten.

In de jacuzzi werd echt à volonté bare geneukt. Ik heb één dame (een regelmatige bezoekster) condooms zien gebruiken, al de rest was zonder. De halsband van mijn vrouw - met opschrift "BARE SLUT" - maakte meteen duidelijk dat condooms niet aan haar besteed waren.

We kwamen ook een single dame tegen met een groen bandje die nog nooit van nzcforum gehoord had, dus het idee begint langzaam te verspreiden. We hebben ook aan verschillende mannen weer uitgelegd dat een groen polsbandje of enkelbandje betekent dat de vrouw bare wil neuken - en in ons geval, alléén bare.

Met die single dame hebben we nog wat bare gestoeid in de jacuzzi.

Uiteindelijk naar huis gegaan tegen middernacht, toen was mijn vrouwtje ongeveer 20 keer (iets meer denk ik) bare geneukt.

Zaterdag naar Azzurra.

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Morgen avond (zaterdag!) eindelijk weer een avondje Amai, na een eerdere beetje tegenvallende bare date in hotel afgelopen maandag is het nu tijd voor geile actie!

Beloofd weer een geile avond te worden, mijn sletje (38), is weer klaar voor mannen die wegen wat ze willen en dit gewoon pakken! Laat zich gewillig bare neuken/volspuiten.

In de jacuzzi, Gangbangruimte, BDSM kamer (fuckbox of gynostoel) en minimaal 1x per avond in de darkroom!

Te herkennen aan: halflang donkerbruin haar, neuspiercing, tattoo op beide onderarmen, en op haar rug boven haar kont, een geil roze pakje met open cups waar de 95D borsten met in beide tepels een tepelpiercing heerlijk toegankelijk zijn!

Wie zien we morgen? En nog beter wie spuit haar goed vol!

baron043

Toogplakker
20 mei 2018
70
20
misschien ben ik te bescheiden , maar denk dat diane /jill liever wat jonge heren heeft en ik met mijn 59 te oud ben voor haar , heb haar 1 keer gezien en wat een mooie vrouw , maar ga meestal los op wat oudere dames

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Wij gaan niet meer op zaterdag, er is dan teveel toerisme en te weinig activiteit, met vooral passieve mannen en koppels die komen voor koppels, wat tegen de Amai-formule in gaat.

Op de eerste 3 woensdagen (vooral de 2de en de 3de) en op donderdagen kan je ons daar wel tegen het lijf lopen.

Veel plezier voor wie gaat!

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Het is alweer even geleden maar morgen (maandag) staat weer een geil bezoek op de planning aan Amai!.

Mijn sletje inmiddels helemaal wild van (bare) sex met veel mannen heeft er weer zin in!.

Vaak te vinden in de jacuzzi, gangbangruimte, bdsm ruimte (fuckbox of stoel) en minimaal 1x per avond in de darkroom!

Te herkennen aan: halflang donkerbruin haar, neuspiercing, tattoo op beide onderarmen, en op haar rug boven haar kont, een geil roze pakje met open cups waar de 95D borsten met in beide tepels een tepelpiercing heerlijk toegankelijk zijn!

private.mail1991ss

Toogplakker
14 mei 2019
51
27
Hi iedereen,

Het is een beetje last minute. Maar ik zit te denken om club amai vandaag te bezoeken op goed helige zondag.

Is de zondag een beetje een goede dag om te gaan? Het zal mijn eerste bezoek zijn. Het is bijna 2 uur rijden voor me, dus twijfel nog een beetje.

Andere dagen komen mij helaas nooit uit. Dus maandag, donderdag, vrijdag of zaterdag zijn bijna altijd een no-go.

bally52

Snuffelaar
28 dec 2022
22
31
Het is alweer even geleden maar morgen (maandag) staat weer een geil bezoek op de planning aan Amai!.

Mijn sletje inmiddels helemaal wild van (bare) sex met veel mannen heeft er weer zin in!.

Vaak te vinden in de jacuzzi, gangbangruimte, bdsm ruimte (fuckbox of stoel) en minimaal 1x per avond in de darkroom!

ik ben er morgen ook en lik graag zaad kutjes staan jullie daarvoor open ?

Terug
Naar boven