Club Amai - Meer

Loper005

Snuffelaar
27 mrt 2025
5
3
Wat zijn eigenlijk de beste dagen/evenementen om naar Amai te gaan? Ik snap dat dit voor iedereen verschilt.
Zelf was ik er gisteren, als eerste keer naar een club. Als je inderdaad je geest openstelt voor alles, dan heb je het naar je zin.
Wel vond ik het minder fijn gezien er veel single heren waren die bijna overal bovenop sprongen. Nu kan het zijn dat dit gebruikelijk is of ik mezelf anders mag opstellen.

private.mail1991ss

Toogplakker
14 mei 2019
51
27
Nou ik ben er en sta in de rij. Ben wel mijn jas vergeten. Dus het is een beetje koud. Ik laat jullie later weten hoe het ging
Hi iedereen,

Bij deze nog de beloofde review. Ik heb 4 keer kunnen neuken, maar alleen 1 ervan was bare.

Er liep van alles rond. Van jong, oud, mager, dik, noem maar op. Dus je voelt je al snel op je gemak ongeacht hoe je er zelf uit ziet. Nu ben ik niet super dik ofzo, maar toch een klein buikje.

Iedereen was super aardig en ik werd goed ontvangen. Nergens haantjes gedrag meegemaakt. Iedereen wachte netjes op elkaar, etc.

Ik maakte me vantevoren zorgen of ik hard kon worden met al die andere mannen om me heen, maar dat was geen probleem over het algemeen.

De eerste beurt was met een dame in een klein kamertje 1 op 1, denk niet daar zc had gekund. De tweede beurt was bij een dame in kamer met de gynaecoloog stoel (zij lag op de tafel ernaast), daar was zc zeker niet mogelijk, daar lette haar vriend enorm goed op.

De derde beurt was in de gangbang kamer. Kon niet inschatten of die zonder condoom kon, dus maar op veilig gegokt. Kreeg hem daar alleen niet meer hard helaas (ik heb ook mijn limieten).

Toen uiteindelijk later weer in de gangbang kamer een dame gevonden die geneukt werd. Haar gezicht en tieten zaten onder de sperma, dus ik dacht dit heeft potentie. En jahoor, de vent die haar aan het neuken was had geen condoom aan. Na hem was eerst iemand anders aan de beurt, die ging wel met condoom. Ze zei nog spuit je wel straks op mijn kutje.

Daarna was ik aan de beurt en ik ging zonder condoom. Er was een kleine twijfel van mij, maar toen ik hoorde steek hem er in, ging ik ervoor. Kreeg hem gelukkig zonder condoom hard, want met condoom was het niet meer gelukt.

Jacuzzi niet geprobeerd. Zaten voor mijn smaak altijd iets teveel mensen in, wellicht dat daar meer te halen is. Maar over het algemeen een goede ervaring en als ik weer tijd heb wil ik zeker nog een keer gaan.

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Woensdag is het weer Megagangbang in Amai, voor ons meestal de tweede-leukste Amai-avond (de leukste is voor ons de BBW-gangbang op elke 3de woensdag van de maand).

We beginnen de avond met stevige actie in het bubbelbad en sluiten daar ook af (meestal ook met stevige actie). Tussenin vind je ons overal.

Mijn Indische BBW-zaadsletje wordt graag stevig genomen en volgespoten in haar kutje maar ook in haar mondje en ook over haar guitige snuitje. Ze houdt ook van vrouwen en van het mondeling uitwisselen van sperma met die vrouwen.

Te herkennen aan dat guitige snuitje maar ook aan haar lichtgevende groene enkelbandje, haar luide gekreun tijdens het neuken (tenzij iemand intussen zijn lul in haar mond stopt) en haar halsband met opschrift "ZAADKUT", "BARE SLUT" of "FUCK ME".

Banditje

Snuffelaar
7 feb 2022
8
3
Ik zou er graag bij willen zijn, probleem is alleen altijd de lange wachtrij vooral voor de niet leden van de club. Zelfs als ik al ruim op tijd in de rij sta duurt het vaak erg lang voordat je naar binnen kan. De gangbang avonden zijn meestal heel erg druk bezocht, al vaker meer als een uur in de rij gestaan.
Dit houd me meestal tegen om te gaan, maar nu jullie er zijn ga ik toch twijfelen of ik niet toch moet gaan.

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Vanavond na een week afwezigheid weer naar Amai!

Mijn sletje inmiddels helemaal wild van (bare) sex met veel mannen heeft er weer zin in!.

Vaak te vinden in de jacuzzi, gangbangruimte, bdsm ruimte (fuckbox of stoel) en minimaal 1x per avond in de darkroom!

Te herkennen aan: halflang donkerbruin haar, neuspiercing, tattoo op beide onderarmen, en op haar rug boven haar kont, opvallend rood nachtjurkje waar haar volle 95D borsten mooi in uitkomen!

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Dit bericht is gerapporteerd.
Het probleem van het niet-lid-zijn is een bekend zeer bij Amai. Leden krijgen altijd voorrang en er komen meestal zo veel leden opdagen, dat de niet-leden niet binnen kunnen.

Op de gangbangs worden echter per koppel ik dacht 3 mannen binnengelaten, dus dan lijkt het me wel mogelijk.

Volgende week woensdag is het BBW-gangbang, dan zijn wij er weer bij.

Laatst bewerkt door een moderator:

bally52

Snuffelaar
28 dec 2022
22
31
Maandag twee weken geleden 1 nl vrouw bare geneukt in het bad geneukt super strak,daarna een vrouw na wat zaad tongen in de gangbang ruimte meegenomen naar de darkroom daar samen 3 pikken leeg gepijpt en zaad gedeeld haar geneukt en volgespoten toen moest ze plotseling op zoek naar haar man,zaadtongen was voor haar de eerste keer maar ze werd er supergeil van ze was blond kort haar ca 55 jaar en uit Belgie

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
@bally52 Dat klint top! Precies waar ik op kick.. kom ook met enige regelmaat in Amai maar ik heb haar nog nooit migen ontmoeten… heb je wat meer beschrijving van de dame? Weet je of ze vaker komt?
Wil haar heel graag ook een keertje ontmoeten (om te kijken of ze mij ook ziet zitten daarvoor)..

Gr. Gerard

private.mail1991ss

Toogplakker
14 mei 2019
51
27
Hi iedereen,

Misschien te vroeg qua vragen. Maar ik ben volgende week vrijdag vrij en zat te denken om amai weer een bezoekje te brengen.

Zijn er nog meer mensen op het forum die vrijdag 2 januari amai een bezoekje gaan brengen?

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Vanavond 3e kerstdag😅 maargoed benutten!

Na 2 weken eindelijk weer eens een avond Amai met mijn geile meisje.

Mijn sletje inmiddels helemaal wild van (bare) sex met veel mannen heeft er weer zin in!.

Vaak te vinden in de jacuzzi, gangbangruimte, bdsm ruimte (fuckbox of stoel) en minimaal 1x per avond in de darkroom!

Te herkennen aan: halflang donkerbruin haar, neuspiercing, tattoo op beide onderarmen, en op haar rug boven haar kont, en speciaal voor de kerstperiode een geil kerstpakje, waar haar 95D borsten mooi in uitkomen 😍

private.mail1991ss

Toogplakker
14 mei 2019
51
27
Hi Neukertje,

Leuk om te horen. Ik weet niet of ik vandaag zelf zou kunnen redden. Maar je brengt me wel aan het denken/twijfelen.

Misschien dat ik vandaag al een poging ga wagen. Beetje afhankelijk van hoe ander dingen uitpakken qua tijd.

JuliusC

Toogplakker
23 jan 2022
33
22
Hoe ziet het uit voor niet leden op maandag, het is in de middag, ook lang wachten met vraagteken of je echt binnen kan komen?

private.mail1991ss

Toogplakker
14 mei 2019
51
27
En nog binnen geraakt ,en hoe lang geduurd
Uiteindelijk rond 10 uur binnen weten te komen. Ik stond er al vanaf half 8, dus het was een flinke wachttijd. Maar dat is nou eenmaal niet anders. Ik ben ongeveer 4 uur binnen gebleven, dus wel een volle avond.

Iets van 5 keer weten te neuken, waarvan 1 bare. Dat was in de kamer met de gynaecoloog stoel. Ik was aan het wachten om gepijpt te worden door een blonde dame, toen een andere dame me van achter kriebelde. Ik draaide me om en liet me door haar pijpen. Na een paar minuten ging ze op haar zij liggen met haar benen wijd en trok met haar handen mijn pik richting haar kutje. Aangezien ik geen condoom in mijn handen had, zag ik dit als een uitnodiging om bare te gaan, wat ook mocht.

Helaas waren alle andere beurten met condoom. Op het einde kreeg ik hem ook niet meer goed stijf met condoom, dus ben ik een beetje gaan speuren naar dames die zonder deden. Paar keer dacht ik mazzel te hebben, maar dan nam de dame net even pauze (wat ik kan begrijpen na zoveel uur neuken).

Wellicht valt er bare meer uit te halen als ik beter weet waar ik op moet letten. Maar nu ben ik voornamelijk aan het scannen op groene bandjes of een voorganger die al bare bezig is.

Helaas jullie niet kunnen spotten @Neukertje013. Ik dacht wel een keer jullie gevonden te hebben, maar de dame had geen tatoeages op haar onderarmen.

Alles bij elkaar was het een geile geslaagde avond. Ook al was het meeste met condoom heb ik echt kunnen genieten.

JuliusC

Toogplakker
23 jan 2022
33
22
Hoe ziet het uit voor niet leden op maandag, het is in de middag, ook lang wachten met vraagteken of je echt binnen kan komen?
Het is de enige dag/tijd dat ik kan gaan en het is best een lange rit. Ik hoop dat iemand zijn ervaring wil delen.
Alvast bedankt!

Terug
Naar boven