Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lees de laatste reviews over Amai op girlsreview.nlIk lees dat er vaak lange rijen staan op de maandag. Zijn die door de vakantie extra lang.
Hoe vroeg moet je er komen
Amai is een van de allerslechtste clubs.... Alleen Club Omega in Oostkamp scoort nog slechter.Ik was gisteren voor de eerste (en laatste) keer in club Amai. Ik was er om 20:15 en moest bijna een uur wachten om binnen te komen. Eenmaal binnen was het best een mooie club en er liepen best veel leuke dames rond. Gratis drank. Het buffet stelde niet veel voor maar daar kwam ik ook niet voor. Even rond gelopen maar elke keer als er een vrouw meerdere mannen toe liet was het dringen geblazen (veel haantjes) en die vrouwen die mannen toe lieten waren niet mijn type ook. Later op de avond liet een mooie dame zich gewillig door 3 zwarte mannen neuken. Wel alles met condoom gezien behalve de paren die het met elkaar deden. Er waren in verhouding tot het aantal (gewillige) vrouwen veel te veel mannen. Als oudere (59) single man heb je hier eigenlijk niets te zoeken. De dames die ik interessant vond deden het alleen met andere stellen of met jonge mannen. De dikkere dame die ik kon neuken daar lukte het niet mee door de horde opdringerige mannen die er stonden. Het leuk om het een keer mee te maken maar het is niets voor mij. Dan liever naar de bios in Eindhoven waar ook regelmatig actie is en je maar 16 euro betaald ipv 90 gisteren. Het is duidelijk het verdienmodel van Amai natuurlijk om zoveel mogelijk single mannen binnen te laten die de kosten betalen plus de winst. Ze laten 2 mannen per vrouw toe maar ik had het gevoel dat het er veel meer waren want plotseling mochten er eerst 6 naar binnen en later 5 terwijl er maar een paar vrouwen binnen gekomen waren. Voor het zelfde geld kan ik naar Villa Venus gaan en 2 leuke dames neuken die wel mijn type zijn. Zal dus nooit meer een parenclub bezoeken. Heb je een partner dan is het een heel ander verhaal.
juist! club word druk bezocht, dus zal wel geen fiasco zijnMisschien dan ook zeggen waarom
Ook ik was er gisteren als 54 jarige single man. Ik heb hier wel heel wat ervaring in het clubleven. Alsook amai.Ik was gisteren voor de eerste (en laatste) keer in club Amai. Ik was er om 20:15 en moest bijna een uur wachten om binnen te komen. Eenmaal binnen was het best een mooie club en er liepen best veel leuke dames rond. Gratis drank. Het buffet stelde niet veel voor maar daar kwam ik ook niet voor. Even rond gelopen maar elke keer als er een vrouw meerdere mannen toe liet was het dringen geblazen (veel haantjes) en die vrouwen die mannen toe lieten waren niet mijn type ook. Later op de avond liet een mooie dame zich gewillig door 3 zwarte mannen neuken. Wel alles met condoom gezien behalve de paren die het met elkaar deden. Er waren in verhouding tot het aantal (gewillige) vrouwen veel te veel mannen. Als oudere (59) single man heb je hier eigenlijk niets te zoeken. De dames die ik interessant vond deden het alleen met andere stellen of met jonge mannen. De dikkere dame die ik kon neuken daar lukte het niet mee door de horde opdringerige mannen die er stonden. Het leuk om het een keer mee te maken maar het is niets voor mij. Dan liever naar de bios in Eindhoven waar ook regelmatig actie is en je maar 16 euro betaald ipv 90 gisteren. Het is duidelijk het verdienmodel van Amai natuurlijk om zoveel mogelijk single mannen binnen te laten die de kosten betalen plus de winst. Ze laten 2 mannen per vrouw toe maar ik had het gevoel dat het er veel meer waren want plotseling mochten er eerst 6 naar binnen en later 5 terwijl er maar een paar vrouwen binnen gekomen waren. Voor het zelfde geld kan ik naar Villa Venus gaan en 2 leuke dames neuken die wel mijn type zijn. Zal dus nooit meer een parenclub bezoeken. Heb je een partner dan is het een heel ander verhaal.
Den Aldi wordt ook druk bezocht... verkopen ze daarom de beste voedingswaren? Mannen die soms 60 miniuten moeten aanschuiven.... om binnen te mogen, dames die niet verschijnen zoals aangekonmdigd, iedere maand in de gazet staan en liegen dat je de grootste club bent.... en zo kunnen we niog wel even doorgaanjuist! club word druk bezocht, dus zal wel geen fiasco zijn
Mijn dame zeker waarom zou je je gratis laten neuken door iemand die niet jou voorkeur heeft. Wij zijn ook wel is gewoon weer naar huis gegaan als er niks rondliep.En wat is nu je punt van het bericht ?
Ik lees alleen dat de vrouwen daar meer voorkeur hebben naar jongere mannen en dat is toch niet zo gek.