Club Amai - Meer

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
399
475
Ze is alleen online van maandag t/m vrijdag vanaf 8:00 tot 12:30 uur, maar niet altijd.
ze is alleen online als ze zin heeft en haar partner niet thuis werkt.
Je moet geluk hebben als ze online is en de telefoon opneemt.
Meestel werkt ze twee van de vijf dagen, als je geluk hebt en langs mag komen is het een feestje alles kan en mag bij haar (tenminste bij mij) weet niet of dat bij iedereen zo is.

patje&peer

Ervaringsdeskundige
25 mei 2020
345
95
Ik lees dat er vaak lange rijen staan op de maandag. Zijn die door de vakantie extra lang.
Hoe vroeg moet je er komen

junkiexl

Snuffelaar
8 sep 2024
14
7
Ik lees dat er vaak lange rijen staan op de maandag. Zijn die door de vakantie extra lang.
Hoe vroeg moet je er komen
Lees de laatste reviews over Amai op girlsreview.nl
Die gaan over de wachtrijen in de vakantietijd. Ik was er vorige week maandag en toen was het heel druk.
Als niet lid zou ik zeker een half uur voor openingstijd daar zijn.

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
82
94
Ik was gisteren voor de eerste (en laatste) keer in club Amai. Ik was er om 20:15 en moest bijna een uur wachten om binnen te komen. Eenmaal binnen was het best een mooie club en er liepen best veel leuke dames rond. Gratis drank. Het buffet stelde niet veel voor maar daar kwam ik ook niet voor. Even rond gelopen maar elke keer als er een vrouw meerdere mannen toe liet was het dringen geblazen (veel haantjes) en die vrouwen die mannen toe lieten waren niet mijn type ook. Later op de avond liet een mooie dame zich gewillig door 3 zwarte mannen neuken. Wel alles met condoom gezien behalve de paren die het met elkaar deden. Er waren in verhouding tot het aantal (gewillige) vrouwen veel te veel mannen. Als oudere (59) single man heb je hier eigenlijk niets te zoeken. De dames die ik interessant vond deden het alleen met andere stellen of met jonge mannen. De dikkere dame die ik kon neuken daar lukte het niet mee door de horde opdringerige mannen die er stonden. Het leuk om het een keer mee te maken maar het is niets voor mij. Dan liever naar de bios in Eindhoven waar ook regelmatig actie is en je maar 16 euro betaald ipv 90 gisteren. Het is duidelijk het verdienmodel van Amai natuurlijk om zoveel mogelijk single mannen binnen te laten die de kosten betalen plus de winst. Ze laten 2 mannen per vrouw toe maar ik had het gevoel dat het er veel meer waren want plotseling mochten er eerst 6 naar binnen en later 5 terwijl er maar een paar vrouwen binnen gekomen waren. Voor het zelfde geld kan ik naar Villa Venus gaan en 2 leuke dames neuken die wel mijn type zijn. Zal dus nooit meer een parenclub bezoeken. Heb je een partner dan is het een heel ander verhaal.

Laatst bewerkt:

Jake bare

Toogplakker
24 feb 2025
40
28
Dit is jouw ervaring bij deze club waarvoor dank. Ze hebben niet allemaal hetzelfde concept, maar vindt dat zelf maar uit

rudeger

Toogplakker
9 dec 2019
54
23
Dus het verdienmodel van elke club is zo.
De verhouding 2 op 1 wordt altijd aangehouden behalve op de gb (1 op 3) en de bi avond.
In een club is het nu dan ook wel anders daar moet je dan ook praten met de mensen en het spel een beetje spelen.
Als je alleen rond wandelt en gaat aanschuiven ja dan is de avond veel minder en is het niks voor jou.

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Ik was gisteren voor de eerste (en laatste) keer in club Amai. Ik was er om 20:15 en moest bijna een uur wachten om binnen te komen. Eenmaal binnen was het best een mooie club en er liepen best veel leuke dames rond. Gratis drank. Het buffet stelde niet veel voor maar daar kwam ik ook niet voor. Even rond gelopen maar elke keer als er een vrouw meerdere mannen toe liet was het dringen geblazen (veel haantjes) en die vrouwen die mannen toe lieten waren niet mijn type ook. Later op de avond liet een mooie dame zich gewillig door 3 zwarte mannen neuken. Wel alles met condoom gezien behalve de paren die het met elkaar deden. Er waren in verhouding tot het aantal (gewillige) vrouwen veel te veel mannen. Als oudere (59) single man heb je hier eigenlijk niets te zoeken. De dames die ik interessant vond deden het alleen met andere stellen of met jonge mannen. De dikkere dame die ik kon neuken daar lukte het niet mee door de horde opdringerige mannen die er stonden. Het leuk om het een keer mee te maken maar het is niets voor mij. Dan liever naar de bios in Eindhoven waar ook regelmatig actie is en je maar 16 euro betaald ipv 90 gisteren. Het is duidelijk het verdienmodel van Amai natuurlijk om zoveel mogelijk single mannen binnen te laten die de kosten betalen plus de winst. Ze laten 2 mannen per vrouw toe maar ik had het gevoel dat het er veel meer waren want plotseling mochten er eerst 6 naar binnen en later 5 terwijl er maar een paar vrouwen binnen gekomen waren. Voor het zelfde geld kan ik naar Villa Venus gaan en 2 leuke dames neuken die wel mijn type zijn. Zal dus nooit meer een parenclub bezoeken. Heb je een partner dan is het een heel ander verhaal.
Amai is een van de allerslechtste clubs.... Alleen Club Omega in Oostkamp scoort nog slechter.

Kwillem1

Toogplakker
19 mei 2022
41
46
Ook ik was er gisteren als 54 jarige single man. Ik heb hier wel heel wat ervaring in het clubleven. Alsook amai.
Ik deel jou ervaring voor een groot deel. Ook ik had de indruk dat het minder actief is dan ik gewoon ben van amai.
Ook het haantjesgedrag dat er was kan ik bevestigingen.
Ik ga na een club en de ene keer valt het mee en de andere keer valt het tegen. Ik heb wel een leuke avond gehad doordat ik met wat bekenden kon praten en ook kon spelen met enkele dames. Maar dit was wel een van de mindere avonden in amai.

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
82
94
Zie ook de reactie op het gastenboek van Amai van een andere 59 jarige man die de zelfde ervaring had.

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
82
94
Zie hier gekopiierd bericht van club Amai:

Gezellig druk gisteren bij Amai. De eerste keer dat ik eigenlijk niet aan mijn trekken kwam. Denk dat mijn leeftijd van 59 jaar nu toch begint te tellen. Veel dames hebben natuurlijk hun voirkeuren en dat is goed maar het is door ervaring mij wel duidelijk dat je als jong getinte/ donkere jongen/ man niet met 1-0 voorstaat maar met 10-0. Geen probleem. Realistisch blijven. Misschien is dan de maandag toch beter. Wel mooie dames aanwezig gisteren. Mijn absolute toppet was gisteren de dame die in het begin van de avond hele hoge paarse over de knie laarzen droeg. Later droeg ze kortere witte laarzen. Prachtig. Sexy uitstraling en een mooi gezichtje. Alles was weer pico bello schoon en netjes. Zeer verdienstelijk om dat constante erin te houden. Nu kan ik helaas 2 maanden niet komen. Tot later.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
399
475
En wat is nu je punt van het bericht ?
Ik lees alleen dat de vrouwen daar meer voorkeur hebben naar jongere mannen en dat is toch niet zo gek.

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
82
94
Nee natuurlijk is dat niet gek. Alleen is voor mij de conclusie dan dat ik er niets te zoeken heb en beter mijn tijd en geld aan een suana club in Duitsland kan uitgeven zoals Villa Venus bijvoorbeeld. Ook het dringen geblazen door de vele mannen was natuurlijk niet leuk in Amai.

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
juist! club word druk bezocht, dus zal wel geen fiasco zijn
Den Aldi wordt ook druk bezocht... verkopen ze daarom de beste voedingswaren? Mannen die soms 60 miniuten moeten aanschuiven.... om binnen te mogen, dames die niet verschijnen zoals aangekonmdigd, iedere maand in de gazet staan en liegen dat je de grootste club bent.... en zo kunnen we niog wel even doorgaan

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
399
475
Misschien op een andere dag gaan ?
Wat ik hier zoal lees is niet alles slecht daar, maar je moet geluk hebben (denk ik)

31 aug 2016
1.194
112
Ik ben jaren terug in contact gekomen met 1 groep swingers toen allemaal twintigers.
Die hielden zelf feestjes en nodigde op bepaalde feestjes +1 uit dus ieder koppel nodigde iemand uit .
Als je dan als oudere man op zo'n locatie komt ben je in de hemel .
15 jonge dames die er zeer verleidelijk rondlopen .
Met deze ervaringen naar Amai gaan

Terug
Naar boven