Club Amai - Meer

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ik heb eerder negatieve reacties gekregen als ik vroeg of ze met of zonder wilde. Sindsdien durf ik het nimmer te vragen en kijk ik rond. Gevolg is dat ik nu minder neuk omdzt je continue aant kijken bent wie wel zonder mag en of er andere bijkomen.

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Ja, blijft een taboe om in parenclub openlijk zonder condoom te neuken...
Veel vrouwen die het ook wel lekkerder/geiler vinden om hun kutje goed te laten opvullen met warm zaad, durven dit daar dan ook niet te toen vooral vanwege reacties van anderen.
In Amai en elders wel al stellen ontmoet waarmee het klikte en achteraf bij hen uigenodigd werd om al the way te gaan, dus blijft wel interessante plek om gelijkgestemden te ontmoeten.
Mijn eerste stappen in het swingersmilieu was ik ook wat terughoudender, toen ik keer op keer het voorstel kreeg om vrouw vol te spuiten, me door man te laten afzuigen, anaal te neuken, tot ik in contact kwam met jet-set koppel dat regelmatig zotte feestjes organiseerde in hun mansion.
Als ik dit stel dan eens toevallig tegen kwam in club was de begroeting: een kus op de wang bij de man, tongzoen bij de vrouw terwijl ze mijn lul uit de broek haalde om me even te pijpen, in mijn oor te fluisteren dat ik me best kon gaan omkleden om haar eens goed te pakken.
Vijf minuten later stond ik haar dan aan de bar, blank achterlangs te neuken, terwijl ze haar man aan het afzuigen was.
Mmmm, blijf het supergeil vinden om zo openlijk all the way te gaan met toeschouwers!
Maar vergis je niet ook op hun privé feestjes, gebeurden er dingen die door de meeste gasten niet gezien mochten worden vanwege hun reputatie....
Er zijn dus maar weinig stellen die hun kaarten meteen op tafel smijten en schijt hebben aan wat anderen van hen denken.
Het is dus ook geen evidentie dat als je één keer een vrouw bare mocht neuken, je dezelfde vrouw op een ander moment ook kan volspuiten (wat de reden daarvoor ook mag zijn en stel/vrouw daarvoor ook geen verdere uitleg voor hoeft te geven)
Via swingers-milieu kwam ik al in contact met de meest rijke/louche mensen en kreeg ik al de gekste voorstellen, dus doorwinterde swinger-stellen zullen die ook wel al gehad hebben en hoewel ze misschien niet meteen toehappen, lijkt me een vrouw bare neuken nog veruit het normaalste.
Stellen/vrouwen die opkijken van deze vraag lijken me dan ook nog in een prille verkenningsfase te zitten.
Gedraag je niet als een hufter, leer koppels wat kennen, respecteer hun wensen, veroordeel niet, durf uit te komen voor je voorkeuren en je zal een heel eind verder komen dan vanaf de zijlijn de kat uit te boom te kijken of zo snel mogelijk van je zaad af te geraken.
Neuk selectief bare, laat je regelmatig testen en blijf trouw aan jezelf!
Veel plezier

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Ik was er een tijdje geleden,
Lag daar een wat oudere strakke dame met nog al tattoo's.
Zag mijn voorganger hem er zonder condoom uit trekken.
Dus heb niet eens gevraagd.
Heb het ook al eens gehad de voorganger zonder ging en ik met moest doen…

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Ook dat kan natuurlijk gebeuren, het blijft altijd aan de vrouw om te bepalen van wie ze zaad wil ontvangen en van wie niet.

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Ik weet vrijwel zeker dar geile Addy a.s. woensdag 17 jan. 2024 aanwezig is op de bbw gangbang.
Zij is een wat oudere bbw, ziet er veel jonger uit en is zeer sperma geil.
Alles mag cq moet zonder condoom tot het einde en liefst zoveel mogelijk zaad in haar kutje.
Herkenbaar aan half lang donker haar, bril, zwart of rood hemdje en geen slipje aan. Zwarte kousen.
Opvallende ringen aan vingers.
LAAT NIET MERKEN DAT JE INFO VIA MIJ HEBT, BEN EEN GOEDE VRIEND EN WIL ENKEL HAAR AVOND EN DIE VAN JULLIE GESLAAGD MAKEN.
Succes allemaal en een geile avond.

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Gisteren (zaterdag) naar Amai geweest. Zoals aangekondigd liet "Beri" alle geïnteresseerden aan bod komen in de BDSM-ruimte achteraan. Dan ging ik in de kooi met tralies nabij de bar even naast een koppel liggen. Na even toekijken begon ik voorzichtig lichamelijk contact te zoeken en kreeg reactie. Eerst manueel wat elkaar bevredigen, dan pijpte ze me en befte ik haar. Even later bood ze spontaan haar open benen aan en waagde ik mijn kans zonder. De dame leek goed opgewarmd en met toestemming van haar partner mocht ik zonder naar binnen ... dat was een treffer want ik kende dat koppel niet en veel anderen deden enkel met voor zover ik gezien heb.

Wannes

Toogplakker
6 aug 2023
49
21
Ik overweeg om voor de eerste keer naar Amai als single te gaan, maar heb geen enkele ervaring met dergelijke clubs. Welke kledij draagt de mannen op maandag?

Wannes

Toogplakker
6 aug 2023
49
21
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Dankjewel voor je info!

Laatst bewerkt door een moderator:

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Ik dacht dat iedereen zich keurig gewassen had voor naar een club te gaan alsook tussen de seks ... en hoop dat incontinente mensen niet deelnemen ... :unsure:

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Gisteren (vrijdagavond) nog maar eens naar Amai geweest. Door de betoging van de boeren in Meer via een omweg maar dat ging vlot. Het viel me op dat er relatief veel koppels waren die binnen gingen en de rij wachtende mannen niet lang was. Eenmaal binnen vond ik wel dat het vrij traag op gang kwam wat actie betrof, de mannen groeiden wel in aantal. Na een uur à anderhalf uur even bij een man en vrouw gaan liggen. Er werd zonder gedaan en omdat de man de vrouw uitvoerig bedankte na zijn lozing en hij dan alleen vertrok wist ik dat het geen koppel was en waagde ik ook mijn kans. Een mollige blonde Vlaamse vrouw die ik nooit eerder had ontmoet, ze was lief en liet zoenen toe en ik mocht er ook zonder in. Ik kwam opgewonden na dat lange wachten snel klaar.
Nog wat eten en rondwandelen. Toen zag ik in de cinema een slanke dame met donker haar zitten met een vijftal mannen rond. Ik kon er ook nog bij en ze begon ons manueel te bevredigen. Haar partner deed haar een blinddoek om en ze begon een man te pijpen. Die nam haar toen langs achter zonder een rubbertje aan te doen. Ik vroeg voor alle zekerheid aan de man die de blinddoek had omgedaan of hij haar vriend of man was en hij bevestigde dit. Toen ze op de matras ging liggen aan het scherm van de cinema kon ik haar ook zonder condoom penetreren nadat een andere man met had gedaan. Ze had haar blinddoek niet meer om en maakte er geen probleem van en hielp me vlot naar binnen. Al bij al een zeer geslaagde avond. Ik had die mensen nog nooit eerder gezien maar kom ook zelden of nooit op een vrijdag, misschien toeval?

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Voor vanavond wordt er weer bare actie aangekondigd! Klinkt erg aantrekkelijk, dus ik ga er waarschijnlijk naartoe.

snip1.PNG

Laatst bewerkt door een moderator:

Zoetermeer079

Toogplakker
27 jun 2021
59
20
Als je er nog nooit geweest bent is het dan aan te raden om zowiezo eerst lid te worden? Heren met ervaring dat ze vanwege de gewenste verhouding M/V zijn geweigerd? Is nogal een stukje rijden namelijk.

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Lid worden is sowieso tijdwinst, want dan mag je na de koppels als single eerst binnen (de eerste rij links). Best voor opening aanwezig zijn zodat je niet achteraan de rij wachtenden staat! Veel succes!

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Hoi @ronald030,

Die 'Indomilf' is er regelmatig hoor. En doet 't altijd lekker bare. Sowieso is het meestal wel 'bingo' daar. Op het forum is men tegenwoordig terughoudend over bare neuken en wordt er wel geklaagd over mannen die te weinig respect hebben voor vrouwen door teveel te 'graaien' en de vraag te durven stellen of ze zonder condoom mogen. Mijn ervaring is echter dat er altijd wel vrouwen/stellen zijn die wel houden van een 'directe aanpak'.. ofwel geen praatgroepje zoeken maar gewoon lekker geneukt willen worden zonder alteveel poespas. En graag als echte 'slet' benaderd/gebruikt willen worden!
Kijk… Er is onderliggend uiteraard altijd respect naar de vrouw of het stel. Zij (en haar partner) bepalen ten alle tijde wat er wel of niet gebeurt! Maar er zijn gelukkig genoeg stellen die het 'sletten spel' met veel overgave spelen. Die dames willen gewoon lekker 'gebruikt' worden. Hun partner kickt daar vaak ook op.
Dat is niet voor iedereen weggelegd en dat hoeft ook niet. Dames stellen die op een heel andere manier hun sexavonturen willen beleven staat dat geheel vrij en daar hebben de anderen dan ook respect voor te hebben en zich naar te gedragen.
Maar doe niet of het per definitie ongewenst is wanneer je ziet dat iemand de vrouw van een stel als 'slet' benadert/bejegent. Als dat met wederzijdse instemming gebeurt… prima toch!
Gelukkig ervaar ik zelf eigenlijk geen problemen op dat vlak. Blijkbaar voel ik goed aan bij welke stellen ik terecht kan. En als ik een inschattingsfout maak weet ik me te gedragen en is een korte verontschuldiging voldoende.
Ik vind het echter wel jammer dat er op het gastenboek op de Amai site zo krampachtig gedaan wordt.
Aan de andere kant zijn de avonden in Amai zelf natuurlijk veel belangrijker.
Daar kan ik gelukkig met grote regelmaat een heerlijk bare kutje vullen met m'n zaad. Vaak genoeg hoef ik niet eens te vragen of het zonder kan en geeft de dame het zelf al aan.. "Doe maar lekker zonder…"..
Niets lekkerder dan te soppen in het zaad van een voorganger.
Daarom is Amai mijn favoriete club!!!
Gr.
Gerard

Terug
Naar boven