Club Amai - Meer

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Vanavond onverwachts weer naar Amai, waar mijn meisje in het begin terughoudend was met bare is de rem er nu helemaal af en laat ze zich gewillig volspuiten.

Beloofd weer een geile avond te worden, vaak in de BDSM ruimte (met fuckbox), jacuzzi, de gangbangkamer of darkroom te vinden. Of 1 op 1 in een hokje.

Te herkennen aan: 38 jaar Halflang donkerbruin haar, volslank, mooie volle 95D borsten met in beide tepels piercings, blauwe lingerie met open cups, en open string, tattoo op de rug, en tattoo's op onderarmen, gewillig, en onderdanig.

Zakkertje

Snuffelaar
10 okt 2020
5
16
Gisteren nog in Amai terecht gekomen voor de goed gheilige zondag. Kon om 13u30 als lid direct binnen.
Was nog vrij rustig toen maar tegen 13u45 bij mijn volgende rondgang was het precies een andere club . Overal actie. Paar keer aangesloten bij enkele koppels (ook 2 jonge knappe dames), een dame in de Czech fuckbox genomen.
Daarna naar de darkroom waar ik een dame begon te strelen en zij mij ook. Ze vroeg of we niet ergens naartoe konden want ze deed het niet graag rechtstaand. Ikke mee een plaatske gaan zoeken. Kwamen we terecht in de gloryhole ruimte onder het verhoog. Na wa gefriemel wou ze pijpen maar er moest eerst een condoom over, natuurlijk vrouw haar wil is wet dus maar meegedaan.
Dan net voor ik naar huis wou nog een rondgang langs de darkroom. In het doodlopend stuk vlakbij de cinema zag ik een vrouw voorovergebogen staan met haar slipje op de grond terwijl ze met haar man aan het kussen was. Voelde mijn moment gekomen. Na wat friemelen kon ik er zo in. Na enkele stoten vroeg ze of het ok was als ze ging zitten, voor mij geen probleem hè. Kon dan verder met haar doen, voel ik ineens een hand langs achter aan mijn pik, was blijkbaar ter controle of ik een condoom droeg. Die man was echt content dat dit niet het geval was, hij begon me aan te moedigen. Spuit haar maar goed vol, laat geen druppel verloren gaan…. Omdat dit deze middag mijn eerste bare contact was en ik nog niet was gekomen ( vind klaarkomen met condoom echt moeilijker) duurde het deze keer niet lang vooraleer ik haar vol spoot. De man dook daarna recht op haar poesje af om haar proper te likken.
Niet lang daarna voldaan naar huis vertrokken.
Toch weer een gezellige middag in Amai beleefd.

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
We hebben het volgende berichtje in het gastenboek geschreven:

Vanavond, donderdag, komen wij weer eens langs. Zij is een klein, schattig, geil en lief Indisch bbwtje, hij is ouder dan haar maar niet minder geil en lief.

Hina is helemaal in de stemming voor actie met respectvolle heren die van haar mondje en kutje komen genieten en haar stevig nemen en volspuiten.

Zie je ons, dan mag je gewoon meedoen, een babbel vooraf is niet nodig. Een bedankje achteraf stelt zij natuurlijk altijd op prijs. En wie nog zaad over heeft, mag altijd nog terugkomen.

Tot straks!

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Morgen (maandag) weer met mijn mag inmiddels wel geile slet zeggen naar Amai!

Weer beschikbaar om geil geneukt te worden (en volgespoten) in de fuckbox, gangbangruimte, jacuzzi of 1 op 1 in een hokje.

Te herkennen aan: 38 jaar Halflang donkerbruin haar, volslank, mooie volle 95D borsten met in beide tepels piercings, rode lingerie met open cups, en open string, tattoo op de rug, en tattoo's op onderarmen, neuspiercing (diamantje), gewillig, en onderdanig.

Terug
Naar boven