Club Amai - Meer

dgroenink

Snuffelaar
25 apr 2015
19
12
Er staan nog een paar honderd wachtende in de wachtrij voor je. Je kunt het beste lid worden wanneer je binnen bent bij Amai. Meestal lukt het dan wel. Het kost dan wel 50 euro per jaar.
Bedankt voor je reactie Sjaak.!
Ik ga de komende weken eens op locatie kijken en ervaren wat er te beleven is. Dan kan ik inderdaad beoordelen of ik me dan als member op ga geven.

Peterke

Toogplakker
6 apr 2015
69
17
Wie gaat er vanavond .....??
Meestal gaat VelvetThunder naar de BBW avond, maar heb nog geen aankondiging gezien. Je kan ook het gastenboek in de gaten houden, daar kondigen ze meestal ook wel hun aanwezigheid aan (in de vorm van Hina de Indische BBW en Roy, je zal de aankondiging wel herkennen, daar wordt dan al aangegeven dat ze graag bare wordt genomen).

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Maandag de 2e feb was ik na een lange tijd weer eens naar Amai geweest. Hlf twee aangekomen, kon gelijk naar binnen. Daar was t al gezellig druk. Eerst even in de jacuzzi gezeten om ff te ontspannen. Daar al wel lekker genoten van een zeer geile vrouw die me heerlijk pijpte. Later lekker rondgelopen. Veel te zien en veel te beleven. Toen kwam ik bij de gynaecologen stoel en zag ik een lekkere dame goed geneukt worden. Netjes gewacht en daarna haar zelf ook nog even geneukt. Toen viel me het fluor jurkje op. Terwijl ze verder geneukt werd door een ander nam ze mn pik vast en begon te trekken. Ik vroeg toen of hin misschien neukertje013 waren, en dat was zo. Toen namen ze even pauze. Even later zag ik haar in de fuckbox liggen. Daar werd ze al weer lekker geneukt. Na even wachten was het mijn beurt, toen gevraagd of het zonder cd mocht en dat was geen probleem. Ze was lekker nat en na even geneukt te hebben spoot ik haar lekker vol. Daarna ff opgefrist in de douche, waar ik haar ook zag. Ben ze nog een paar keer tegen gekomen, ze is wel echt een doener. Zelf de dag afgesloten met een lekker lange sessie met een bekende dame, wel met cd.
Maar bij dezen nog eens een bedankt aan neukertje013 en zijn lekkere dame!! Wie weet tot nog eens daar.
Leuk om te lezen! En bedankt voor het compliment!

Morgen (Donderdag 19 februari) haar verjaardag! Zijn we er weer voor een geile avond, met hopelijk weer veel (bare) actie!

Vaak te vinden in de jacuzzi, de GB ruimte, BDSM ruimte in de stoel of fuckbox, en minimaal 1x per bezoek in de darkroom.

Maar vooral goede 1 op 1 sessies of trio met mij er bij kan ze goed van genieten!

Wie van hier komt ook en geeft haar een goed kado!

Te herkennen aan halflang donker haar, neuspiercing, tatoeages boven haar borsten (letter J en 2 hondjes) volle 95D cup met in beide tepels tepelpiercings, een opvallen groen fluoriserend jurkje.

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Vanavond is het weer een geile zaterdag avond dus weer van de party!

Gaan we nog geile mannen van hier zien die Lena geven wat ze nodig heeft? En vol kutje!

in de jacuzi, BDSM ruimte (stoel of fuckbox), de gangbangruimte, of een van de geile hokjes voor een spannend 1 op 1 sessie.

Te herkennen aan: 40, donker lang haar, neuspiercing, volle kont met tatoeage er boven, tattoo's boven mijn borsten (letter J en 2 hondjes), rode lingerie met open cups, in beide tepels een piercing.

Jurgentje.78

Toogplakker
23 feb 2024
70
67
Ik ben nooit geweest in Club amai.

Maar lees af en toe dat het voor single mannen aanschuiven is en wachten?

Heeft iemand een idee hoe lang het wachten is, en dat je als man tevergeefs staat te wachten en naar huis gaat zonder binnen te gaan?

Ik weet ook dat niemand hier een glazen bol heeft…

Jurgentje.78

Toogplakker
23 feb 2024
70
67
Ja dat ik begrepen.. maar het zou evengoed kunnen dat je als single man, niet lid, een avond niet binnen kunt?

Het is voor mij toch een lange rit.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
ben vroeger in de begin jaren een aantal keren bij Amai geweest maar als ik het nu zo lees zal ik als niet lid lang moeten aanschuiven veronderstel ik

ik plande maandag 6 april (paasmaandag) te komen of woensdag 8 april op de mega gangbang

ik lees dat meer kans heb om snel binnen te zijn op woensdag de mega ganbang ?

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Dat kan ja er wordt altijd een verhouding aan gehouden van 2 mannen per koppel of dame
Op maandag heb ik per dame / koppel mochten er 3 binnen dus eigenlijk ook bog redelijk. Had wel niet graag toen in de rij niet leden gestaan. Ik heb als lid ook 25 min moeten wachten.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
381
398
Goede vraag inderdaad, 'hete huisvrouwen' lijkt me wel wat, alleen bij de gedachte al windt mij wel op

Reddy69!

Toogplakker
8 mrt 2022
77
18
Op maandag heb ik per dame / koppel mochten er 3 binnen dus eigenlijk ook bog redelijk. Had wel niet graag toen in de rij niet leden gestaan. Ik heb als lid ook 25 min moeten wachten.
Ik wil ook op maandagmiddag gaan, ben geen lid. Als het zo druk is…hoe laat moet je dan in de rij met niet-leden gaan staan? 12:00 of nog eerder?

Verhouding 3 mannen - 1 koppel is top.

Karel05

Snuffelaar
4 nov 2021
12
14
maandag is de verhouding 2 op 1, alleen op gangbang dagen 3 op 1. als je er op maandag aan het begin in wil ja dan een uur van te voren zeker, later op de middag word het wat rustiger en kun je soms zo binnen lopen.

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Misschien morgen (zaterdagavond) weer eens afzakken naar Amai, wie ga ik tegenkomen?

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Na een mislukt uitstapje naar Azurra vorige maandag met veel opdringerige mannen (die zelfs ruzie met elkaar begonnen te maken), gaan we komende maandag eindelijk weer naar het vertrouwde Amai! Vanaf 15:00 te vinden voor geile actie!.

Gaan we nog geile mannen van hier zien die Lena geven wat ze nodig heeft? En vol kutje!

Tijdens het "spel" is Lena voor veel in, zoals anaal (mits rustig opgebouwd/geteased en bij klik), en waar vroeger het eerder een uitzondering was om zonder condoom te neuken is dat nu eerder de standaard 💦.

Vaak te vinden in de jacuzzi, BDSM ruimte (stoel of fuckbox), de gangbangruimte,
of een van de geile hokjes voor een spannend 1 op 1 sessie.

Te herkennen aan: 40, donker lang haar, neuspiercing, volle kont met tatoeage er boven, tattoo's boven haar borsten (letter J en 2 hondjes), in beide tepels een piercing, en opvallend fluo groen jurkje.

Terug
Naar boven