Chica Bare
Toogplakker
- 6 feb 2026
- 32
- 80
@Chica Bare ? Wanneer gaan we hier een keer de boel onveilig maken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Chica Bare ? Wanneer gaan we hier een keer de boel onveilig maken?
Bedankt voor je reactie Sjaak.!Er staan nog een paar honderd wachtende in de wachtrij voor je. Je kunt het beste lid worden wanneer je binnen bent bij Amai. Meestal lukt het dan wel. Het kost dan wel 50 euro per jaar.
Meestal gaat VelvetThunder naar de BBW avond, maar heb nog geen aankondiging gezien. Je kan ook het gastenboek in de gaten houden, daar kondigen ze meestal ook wel hun aanwezigheid aan (in de vorm van Hina de Indische BBW en Roy, je zal de aankondiging wel herkennen, daar wordt dan al aangegeven dat ze graag bare wordt genomen).Wie gaat er vanavond .....??
Leuk om te lezen! En bedankt voor het compliment!Maandag de 2e feb was ik na een lange tijd weer eens naar Amai geweest. Hlf twee aangekomen, kon gelijk naar binnen. Daar was t al gezellig druk. Eerst even in de jacuzzi gezeten om ff te ontspannen. Daar al wel lekker genoten van een zeer geile vrouw die me heerlijk pijpte. Later lekker rondgelopen. Veel te zien en veel te beleven. Toen kwam ik bij de gynaecologen stoel en zag ik een lekkere dame goed geneukt worden. Netjes gewacht en daarna haar zelf ook nog even geneukt. Toen viel me het fluor jurkje op. Terwijl ze verder geneukt werd door een ander nam ze mn pik vast en begon te trekken. Ik vroeg toen of hin misschien neukertje013 waren, en dat was zo. Toen namen ze even pauze. Even later zag ik haar in de fuckbox liggen. Daar werd ze al weer lekker geneukt. Na even wachten was het mijn beurt, toen gevraagd of het zonder cd mocht en dat was geen probleem. Ze was lekker nat en na even geneukt te hebben spoot ik haar lekker vol. Daarna ff opgefrist in de douche, waar ik haar ook zag. Ben ze nog een paar keer tegen gekomen, ze is wel echt een doener. Zelf de dag afgesloten met een lekker lange sessie met een bekende dame, wel met cd.
Maar bij dezen nog eens een bedankt aan neukertje013 en zijn lekkere dame!! Wie weet tot nog eens daar.
Op maandag heb ik per dame / koppel mochten er 3 binnen dus eigenlijk ook bog redelijk. Had wel niet graag toen in de rij niet leden gestaan. Ik heb als lid ook 25 min moeten wachten.Dat kan ja er wordt altijd een verhouding aan gehouden van 2 mannen per koppel of dame
Ik wil ook op maandagmiddag gaan, ben geen lid. Als het zo druk is…hoe laat moet je dan in de rij met niet-leden gaan staan? 12:00 of nog eerder?Op maandag heb ik per dame / koppel mochten er 3 binnen dus eigenlijk ook bog redelijk. Had wel niet graag toen in de rij niet leden gestaan. Ik heb als lid ook 25 min moeten wachten.