Club Amai - Meer

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
De ervaring is dat de mannen standaard naar condooms grijpen, het is dus aan het stel of single dame in kwestie om duidelijk aan te geven dat ze bare wilt.

Persoonlijk vind ik een groen bandje erg fijn, plus een aankondiging in het gastenboek met wat je aan gaat trekken en/of de ruimte waar je zeker weten gaat zijn helpt enorm.

Mijn vrouw worstelt hier ook mee in Amai.

danny32

Snuffelaar
2 apr 2026
10
8
Ik ga standaard ook steeds condoom gebruiken in Amai tenzij ik zeker weet dat de vrouw bare wil, bvb door vermelding in het gastenboek. In mijn ervaring komen er geregeld vrouwen gewoon bare op mijn lul zitten in het bubbelbad, dus als de vrouw het initiatief neemt is het zeer duidelijk...

JuliusC

Toogplakker
23 jan 2022
33
22
Zou het van toegevoegde waarde zijn als ik ook een groen bandje zou dragen, als alleengaande man? Vraag me af hoeveel dames geïnteresseerd in bare het zouden herkennen.

Stoffel2180

Snuffelaar
28 mrt 2023
17
7
Zou het van toegevoegde waarde zijn als ik ook een groen bandje zou dragen, als alleengaande man? Vraag me af hoeveel dames geïnteresseerd in bare het zouden herkennen.
Dit vraag ik mezelf eigenlijk ook af.
En zou het groene bandje de andere dames (met condoom) niet afschrikken?

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Nee, de bedoeling is juist dat de vrouw een groen bandje draagt.
Mannen die "op de hoogte" zijn van de betekenis die kunnen dan hier actief op letten.

Straks hebben we anders 30 mannen met een groen bandje aan de bar, dat moet je zeker niet willen.

Ik heb trouwens ooit een Topic aangemaakt onder Algemeen over groene bandjes.

mmarc69

Toogplakker
28 mrt 2015
64
33
Ik ga standaard ook steeds condoom gebruiken in Amai tenzij ik zeker weet dat de vrouw bare wil, bvb door vermelding in het gastenboek. In mijn ervaring komen er geregeld vrouwen gewoon bare op mijn lul zitten in het bubbelbad, dus als de vrouw het initiatief neemt is het zeer duidelijk...
Standaard moet je er inderdaad vanuit gaan dat sex met condoom is. Als de dame het zelf duidelijk aangeeft, of er zo op gaat zitten in de jacuzzi is het ook duidelijk dat ze zonder wilt. Regels is volgens mij ALTIJD met, tenzij aangegeven door de dame/stel.
Dat er dan toch mannen zijn die hem ongevraagd blank erin proberen te stoppen is best asociaal in mijn ogen, en niet respectvol naar de dame.
maar dat is mijn mening.......

Voormalig lid 13510

Toogplakker
27 jul 2019
33
52
Mijn vriend en ik zijn vrijdag geweest en inderdaad... eigenlijk komt iedereen met condoom neuken. Het is wel zo netjes, maar als je dan aangeeft dat het zonder mag, dan doet niemand dat. 😞 Ik heb een eerste sessie met een 15-tal mannen in die kamer met die 2 grote, vierkante, verhoogde bedden gehad en allemaal neukten ze met condoom. Bukkake durfden de heren dan weer wel en zich laten pijpen zonder condoom terwijl ik zaad van een ander in mijn mond heb is ook geen probleem. De logica ontgaat me een beetje, moet ik zeggen. 🙄 De heren die me zagen en tegen mijn vriend complimentjes strooiden dat ik "een geil spermasletje" ben weten dus niet half hoezeer ik van sperma hou.

Verder was de parking al om 21:00 volzet en moesten we een eind verderop parkeren. Blijkbaar gaan koppels al om 20:30 aanschuiven. Er is ook best wel veel actie van in het begin. En het deurbeleid is ook prima. Maar geef mij toch maar de bare gangbangs waarbij ik weet dat de heren niet met rubber mijn kutje schuren.

Laatst bewerkt:

Flipper

Toogplakker
30 jan 2017
52
16
Bare is vaak een taboe bij een aantal vrouwen. Die schrikken dan heel erg als een man dat vraagt. Vandaar het voorstel voor het groene bandje bij de vrouw. Natuurlijk zijn er ook vrouwen die bare ook heerlijk vinden. Vaak laat ik mijn piemel wel in de buurt van de vrouw komen (zonder penetratie) en dan merk je wel of ze m er zo in stopt of toch liever een rubbertje hebt. Ik heb altijd een rubbertje bij de hand, omdat de meeste vrouwen het gewoon met doen.

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
437
187
Mijn vriend en ik zijn vrijdag geweest en inderdaad... eigenlijk komt iedereen met condoom neuken. Het is wel zo netjes, maar als je dan aangeeft dat het zonder mag, dan doet niemand dat. 😞 Ik heb een eerste sessie met een 15-tal mannen in die kamer met die 2 grote, vierkante, verhoogde bedden gehad en allemaal neukten ze met condoom. Bukkake durfden de heren dan weer wel en zich laten pijpen zonder condoom terwijl ik zaad van een ander in mijn mond heb is ook geen probleem. De logica ontgaat me een beetje, moet ik zeggen. 🙄 De heren die me zagen en tegen mijn vriend complimentjes strooiden dat ik "een geil spermasletje" ben weten dus niet half hoezeer ik van sperma hou.

Verder was de parking al om 21:00 volzet en moesten we een eind verderop parkeren. Blijkbaar gaan koppels al om 20:30 aanschuiven. Er is ook best wel veel actie van in het begin. En het deurbeleid is ook prima. Maar geef mij toch maar de bare gangbangs waarbij ik weet dat de heren niet met rubber mijn kutje schuren.
Zelf eentje organiseren, dan zal het best druk worden

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
423
ik organiseer regelmatig mini Bare gangbangs .. en krijg altijd meer aanmeldingen dan mijn limiet van deelnemers . nog nooit meegemaakt dat een deelnemer een condoom bovenhaalde of aanwezig was .. daarom noemen we dit ook een Bare-Gangbang , dus de heren weten dat rubber taboe is .. dit tot grote vreugde van de dame die dit verlangt . dit zal waarschijnlijk dan nog steeds de angst zijn om afgewezen te worden in clubs als ze telkens met rubber willen ketsen ...

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Helaas ben ik nog geen dames/koppels tegengekomen in Amaai met groene bandjes op maandagen.

Mocht dat zo zijn zou ik zeker hen aanspreken. Zelf al zou ik een erg knappe dame met cd migen neuken pas ik nog. Ik heb er geen gevoel mee.

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55

Misschien hier en in het gastenboek laten weten wanneer je gaat? Dan is er kans dat er mannen op af komen? Als je je dan op één of andere manier kenbaar maakt met armbandje of vermelding van je uiterlijk...

Vince40

Snuffelaar
1 dec 2023
19
28
Ik heb al een paar keer zonder kunnen neuken in deze club, maar de meeste vrouwen daar doen met cd. Zoals hier boven al een keer gezegd wordt, als ze zelf (vooral in de jacuzzi) zonder op je gaan zitten weet je genoeg. Maar ook aankondigingen werken goed zoals Neukertje013 en Velvetthunder wel eens doen. Dan weet je dat het bij die dame kan. Maar dan vraag ik het meestal toch nog even voor de zekerheid. Maar als t dan mag is t wel feest.

Voormalig lid 13510

Toogplakker
27 jul 2019
33
52
Ik heb in het verleden contact gehad met Velvetthunder maar in 2026 niets meer van hen gezien of gehoord. Iemand nog contact met hen gehad of hen gezien bij Amai (of elders)?

Elbandito

Snuffelaar
10 jul 2020
6
5
Ik heb regelmatig dames bare geneukt in Amai. Maar heb ook teleurgestelde dames gezien omdat de kerels niet bare en niet de poesjes hebben gevuld . Komende zaterdag ga ik weer die kant op en hoop dat er voldoende dames zijn die bare willen neuken. Is toch lekkerder.

biibiim4u

Toogplakker
7 jan 2017
47
121

Idd, wij komen bijna niet meer in Amai (tenzij we super geil zijn en we in de buurt zijn) daar het bedelen is voor bare neuken, zelfs 98% van de mannen gebruikt condoom of loopt zelfs gewoon weg als je zeg dat bare de voorkeur heeft!

Ofwel pech ofwel is er idd een mentaliteitswijziging maar een paar jaar geleden hadden we van de 20-30 fuckers in m'n cumslut toch zo'n 10 bare. Nu met wat geluk 1 of exceptioneel 2 op een avond.

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Idd, wij komen bijna niet meer in Amai (tenzij we super geil zijn en we in de buurt zijn) daar het bedelen is voor bare neuken, zelfs 98% van de mannen gebruikt condoom of loopt zelfs gewoon weg als je zeg dat bare de voorkeur heeft!

Ofwel pech ofwel is er idd een mentaliteitswijziging maar een paar jaar geleden hadden we van de 20-30 fuckers in m'n cumslut toch zo'n 10 bare. Nu met wat geluk 1 of exceptioneel 2 op een avond.
Ik kom er ook wel voor bare actie, alleen moeilijk te weten die het met of zonder willen dus uit beleefdheid neem je dan een condoom. Anders krijg je de opmerking wel met condoom of als je het zonder aan wil vangen mag je soms niet verder doen.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
255
80
Inderdaad, als je geen cd bij de hand hebt krijg je dikwijls een boze meid die je dan wandelen stuurt. Ooit gezien daar dat een bepaalde typ (Ik denk diegene die soms SM sessies geeft, en daar beetje de baas speelt) iemand bij zijn oor nam en roepend naar de 'Ian' sleurde omdat hij aanstalten maakte 'zonder'. Zonder duidelijke afspraak op voorhand kan het slecht aflopen.

Terug
Naar boven