Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel ... m'n cumslut heeft de bekende cumslut halsband op, tatoos "cum insude" en de beruchte groene armbandjes aan 2 polsen ... bovendien zeggen we aan elke man dat we graag bare willen ... ik denk dat we weinig meer kunnen doen.Ik kom er ook wel voor bare actie, alleen moeilijk te weten die het met of zonder willen dus uit beleefdheid neem je dan een condoom. Anders krijg je de opmerking wel met condoom of als je het zonder aan wil vangen mag je soms niet verder doen.
Ik heb in het verleden contact gehad met Velvetthunder maar in 2026 niets meer van hen gezien of gehoord. Iemand nog contact met hen gehad of hen gezien bij Amai (of elders)?
Ik ken deze dame van de GB in DiestWij gaan naar een club om seks te hebben met anderen, niet als koppel. Nou ja, we beginnen meestal samen (en soms spuit hij mij al vol), maar dan gaat ieder zijn ding doen. Dus ja, ik verplicht mijn mannetje om andere vrouwen te neuken en ja, ik zie het als een verplichting om andere mannen te bevredigen door mij te laten neukenIedereen die ons kent, weet dat mijn mannetje mij alleen laat en mij mijn gang laat gaan.
Is mij ook al overkomen, en was daar niet zo blij mee. Ik neuk altijd zonder condoom maar had die keer op voorhand gezegd : niet in mij klaarkomen , en dus toen het zover was, trok hij zich braaf terug en spoot een lading over mijn kutje - tot zover prima - maar daarna stootte hij zijn nog spuitende pik terug in mijn kutje ! Ik was een beetje verrast en was eigenlijk dicht tegen mijn orgasme aan, dus liet het maar gebeuren om zelf te kunnen klaarkomen, maar naderhand wel duidelijk gemaakt : "niet klaarkomen" betekent voor mij "geen sperma in mijn kutje", dus niet meer erin eens gespoten ! Sabine.Vandaag naar Amai geweest. Na 45 minuten in de rij omstreeks 13:30 uur naar binnen. Diverse vrouwen mij laten pijpen en telkens hoorde ik dat voor het neuken condooms nodig waren. Dus dan ging ik verder kijken. Op een gegeven moment naast een slanke vrouw gaan staan bij de openruimte (met matrassen) naast de jacuzzi. Wat gepraat en gefriemeld en op haar verzoek een plaats gezocht. Lekker laten pijpen maar mocht niet in mond komen. Ze werd ondertussen door een neger met cd geneukt. Ik heb gevraagd om op haar kut te mogen komen en ze stopte met de neger en bood haar kut aan om op te spuiten. Ik wrijf mijn eikel tegen de kut en al trekkend zit mijn eikel al ruim tussen de schaamlippen. Ik denk als ik nu kom gaat het er in en niet er over. Dus dan kan ik evengoed doorzetten en naar binnen gaan. Als het niet mag dan merk ik het wel. Dus ik ga naar binnen en zij liet het toe. Paar keer stoten en klaargekomen in haar strakke kut. Zij zei vervolgens dat was vrij rap. Ik hoop snel weer een bezoek aan Amai te kunnen brengen.