Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, op maandag zijn er idd veel oude mannetjes. Maar toch enkele knappe jonge fitnessboys kunnen scoren voor bevriende Hotwife, die ik opstart om dan door anderen te laten dekken, zodat haar man goed geil staat en al rukkend kijkt om haar dan finaal schot te gevenWij komen wel is op zaterdag maar het is voor haar wel altijd even zoeken naar geschikte mannen. Een hoop over de datum of out of shape zegmaar![]()
Tja wat je hier vergeet is dat het geen betaalde sex is in dit soort gelegenheden. Oftewel als goeduitziende vrouw wil het oog ook wat en wordt je niet geil van een dikke bierbuikHola ! "oude mannetjes ?" Ikzelf ben niet meer van de jongste, en misschien ook niet meer zo knap als vroeger, maar de seks is er alleen maar beter op geworden. Waar ik vroeger in mijn overmoedigheid, mijn eigen sperma eerst moest laten vloeien, kan ik nu de dames steeds laten klaarkomen met mijn harde pik diep in hun poes, ook na 10 of 20 minuten neuken, en controleer ik veel beter mijn eigen orgasme, zodat ik mijn sperma spuit waar en wanneer de dame dat graag heeft. Vroeger was is al na een kwartiertje uitgeteld op een GB, nu ga ik moeiteloos een volle 2 uur mee, waarbij alle dames aan bod komen
. OK - als je je vrouw alleen maar wil laten dekken (= volspuiten), dan gaat dat bij mij niet zo snel meer (tenzij ik al goed geil ben gemaakt) , maar 2 ladingen op een GB is nog altijd mijn routine (afhankelijk van het poesje en de dame).
Was weer super geil - nadat ze door een andere man was volgespoten, ben ik in haar lekkende kut mogen gaan (terwijl ze op haar rug lag). Geen voorspel, direct erin. Ze opende wijd haar benen en trekt je met je billen echt in haar kut. Omdat ik niet de eerste was, voelde haar kutje heel glibberig aan, wat niet veel gevoel geeft. Dus flink moeten doorneuken, en dat kon ze wel waarderen, tot ik mijn lading kon spuiten. Geile kus en tot een volgende keer !Vandaag komt naaktkoppel ook naar parenclub Amai wie komt deze slet stevig neuken en vol spuiten.
Het was weer genieten mijn sletje is goed vol gespoten geweest vandaag aan alle mannen jullie hebben dat geweldig gedaan. Tot het volgende moment mannen we laten optijd weten waar ze geneukt kan worden xxx naaktkoppel.Was weer super geil - nadat ze door een andere man was volgespoten, ben ik in haar lekkende kut mogen gaan (terwijl ze op haar rug lag). Geen voorspel, direct erin. Ze opende wijd haar benen en trekt je met je billen echt in haar kut. Omdat ik niet de eerste was, voelde haar kutje heel glibberig aan, wat niet veel gevoel geeft. Dus flink moeten doorneuken, en dat kon ze wel waarderen, tot ik mijn lading kon spuiten. Geile kus en tot een volgende keer !
Daar bestaat een rubriek voor op dit forum.Spijtig dat oproepen hier niet mogen.
Heeft volgens mij echt een meerwaarde aan dit forum.
We willen toch weten waar we bare kunnen neuken en diegene die het willen aangeven kunnen enkel op de advertenties zoals afspraakjes, sexjobs terugvallen.
Niet iedereen wil daar adverteren (en bovendien wordt dat praktisch onmogelijk gemaakt door die websites ivm controle).
Hier iets kunnen aankondigen of vragen voor medewandelaar voor trio maakt het forum heel wat aantrekkelijker en informatiever. En dat is nou net de bedoeling van een forum.
Ik kan begrijpen dat er regeltjes moeten zijn maar aan het aantal oproepen die hier reeds gedaan zijn (en terug gewist), blijkt toch dat er een echte behoefte aan is.
@ moderator : eens in overweging nemen ?