Dates zoeken via Sexjobs

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
95
62
Ik heb nu (eindelijk) contact met een dame wat wel serieus lijkt. Ze heeft een (zelfvernietigende) foto gestuurd, maar heb met andere mobiel een foto daarvan gemaakt. Reverse-image search hiervan levert niks verdachts op; toegegeven, het is op deze manier niet de beste foto, maar deze techniek heeft bij anderen wel uitgewezen dat ze fake foto's gebruikten. Nu dus niks. Ook het contact is goed: heel normaal, komt niet meteen met aanbetalingen en duurt nu al een paar dagen voor we uiteindelijk (bijna) tot een definitieve afspraak zijn gekomen. Lijkt me dat oplichters niet zoveel moeite zouden nemen?
Toch blijft het natuurlijk altijd spannend. Zij kan niet ontvangen, dus de afspraak gaat bij mij plaatsvinden, maar hoe pak je dat veilig aan? Geef ik meteen mijn adres of zijn hier bepaalde slimme ideetjes voor om het veilig maar niet te geforceerd te laten verlopen?

lekkernauw

Toogplakker
29 mrt 2021
76
70
ik spreek nooit bij mij af, altijd bij dame of in de auto.

miss een idee om 1e keer in auto af te spreken, kijken wat het is. kun je altijd nog naar je huis rijden

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
95
62
We hebben de date inhoudelijk al rond, dat gaat echt niet leuk zijn in mijn auto denk ik.

javaanlover

Toogplakker
13 apr 2017
214
59
Ik doe meestal hotel. Maar ga videobellen of normaal bellen. Als ze normaal klinkt, zit het goed.

Niet zo wantrouwig zijn.

javaanlover

Toogplakker
13 apr 2017
214
59
Ik zie mensen hier heel geheimzinnig schrijven. Je kan best naam, afkomst en woonplaats noemen.

Ik heb zelfs gehad dat zelfde meid 3x naar mij een bericht gestuurd heeft via SJ. Ze blijven het proberen.

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
95
62
Net even kort videocall gedaan. Inderdaad de vrouw van de foto. Ziet er goed uit en klinkt leuk. Gaat helemaal goed komen! Bedankt voor het meedenken allen.

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
95
62
Ik heb zelfs gehad dat zelfde meid 3x naar mij een bericht gestuurd heeft via SJ. Ze blijven het proberen.
Ja, dat is echt zo dom...dus of het is een bende die onderling niet communiceert, of ze hebben het kortetermijngeheugen van een eendagsvlieg met Korsakov.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
688
Zulke dames heb ik in het verleden via SJ ook al gehad. Ik kan vrij ontvangen, maar er zitten ook behoorlijk gestoorde types tussen, dus ik heb altijd eerst op neutraal terrein afgesproken om te zien wat voor types het waren. Op een parkeerplaats in de buurt, of even ergens een bakkie doen. Als de klik goed was reden we naar mijn woning. Dat ging altijd goed. Een dame die serieus is zal zo'n aanpak vaak ook waarderen, want ze weet immers ook niet of ze bij een psychopaat belandt als ze meteen naar een huisadres toe gaat ;)

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
611
767
Toch blijft het natuurlijk altijd spannend. Zij kan niet ontvangen, dus de afspraak gaat bij mij plaatsvinden, maar hoe pak je dat veilig aan? Geef ik meteen mijn adres of zijn hier bepaalde slimme ideetjes voor om het veilig maar niet te geforceerd te laten verlopen?
Ik geef ze alleen mijn woonplaats en de straatnaam. Het huisnummer krijgen ze pas als ze ter plekke zijn. Maar ik woon in een flat en heb uitzicht op de parkeerplaats, dus ik kan ze aan zien komen. En dan kan ik dus ook zien of ze op hun foto's lijken, en of ze alleen zijn.

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Ja, dat is echt zo dom...dus of het is een bende die onderling niet communiceert, of ze hebben het kortetermijngeheugen van een eendagsvlieg met Korsakov.
Inderdaad heb ik dat nu ook al een aantal keren meegemaakt dat dezelfde vrouw zich weer aanbiedt. Zelfs ook onder verschillende namen..... Wat soms ook helpt is niet direct te reageren als een vrouw een reactie op je advertentie heeft gegeven. Ik heb ook een paar keer meegemaakt dat SJ zelf de gebruiker al heeft geblokkeerd.

Ik spreek meestal thuis (bij mij) af als zij niet zelf ontvangt en geef dan altijd het adres door aan mijn beste vriend en spreken af dat ik na een uurtje van mij laat horen. Dat vertel ik ook de vrouw met wie ik afspreek.

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
We hebben de date inhoudelijk al rond, dat gaat echt niet leuk zijn in mijn auto denk ik.
Het delen van de naam waarmee ze je contacteert is wel een goed idee. Wellicht heeft iemand hier al ervaring met deze vrouw en dat kan best handig zijn om te weten.

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Zelf heb ik nu contact met twee vrouwen. Eentje Devi zou ik vorige week al mee hebben afgesproken maar door een foutje aan mijn kant (email niet verzonden) is dat niet doorgegaan. Eergisteren vroeg ze via WA weten of ik nog interesse had en dat ze na het weekend weer contact zou opnemen. We hebben dan eerst gewoon een afspraak (koffie drinken) om te kijken of er een wederzijdse klik is (en zo ja, wellicht direct intiem). Zij komt naar mij toe.

Een andere vrouw (Noa) stuurde een berichtje dat ze op zoek was naar oudere mannen voor een vast intiem contact. Mooie foto's en Google lens herkent ze niet. Ik heb haar gevraagd wat meer info te mailen. Wordt vervolgd.

Hot-boyZH

Snuffelaar
16 jul 2017
3
8
Ik spreek al jaren af via sexjobs en heb een hoop geleerd :

1.Laat de dame nooit meteen naar je huis komen , beter spreek af op een openbare plek , ik zelf spreek altijd af bij een treinstation waar veel mensen zijn als ze met het openbaar vervoer komt en komt ze met de auto dan spreek ik af op een grote parkeerplaats ( is voor beide ook veiliger , je weet nooit wat erop komt dagen )

2.heb je contact met haar via whatsapp stuur dan altijd zelfvernietigende foto's
( zo voorkom je dat je eigen foto's tegen je gebruikt gaan worden of gaan zwerven op het internet )

3. Gebruik altijd een pre paid telefoonnummer nooit je eigen .
( heb je dan een stalker of scammer dan neem je gewoon weer een nieuw pre paid nummer )

4.heb je contact via mail maak dan een speciaal mail adres aan en gebruik nooit je echte naam daarin.

Kwa dates heb ik er veel gehad en ook leuke
soms jaren met de zelfde dame
Maar de laatste tijd te veel fakers of echte beroeps prostituees die denken even een date te kunnen krijgen.

Laatst bewerkt:

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Zelf heb ik nu contact met twee vrouwen. Eentje Devi zou ik vorige week al mee hebben afgesproken maar door een foutje aan mijn kant (email niet verzonden) is dat niet doorgegaan. Eergisteren vroeg ze via WA weten of ik nog interesse had en dat ze na het weekend weer contact zou opnemen. We hebben dan eerst gewoon een afspraak (koffie drinken) om te kijken of er een wederzijdse klik is (en zo ja, wellicht direct intiem). Zij komt naar mij toe.

Een andere vrouw (Noa) stuurde een berichtje dat ze op zoek was naar oudere mannen voor een vast intiem contact. Mooie foto's en Google lens herkent ze niet. Ik heb haar gevraagd wat meer info te mailen. Wordt vervolgd.
Met dank aan @Assterix Noa als fake herkent. Zo zie je maar weer hou handig het kan zijn hier info te delen :)

javaanlover

Toogplakker
13 apr 2017
214
59
Ben nu met een Chinese meid aan het praten. Ze zegt dat ze in verleden bij massagesalon in Almere heeft gewerkt die recent gesloten is. Iemand ervaring met haar? Joelle heet ze.

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
95
62
Ik heb nu contact met een dame die zich op SJ Cortina noemt en via email Judith Algimas. Iemand ervaring met haar?
Op basis van het eerste contact vermoed ik een scammer, maar als iemand meer weet?

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
95
62
Klopt, maar ik dacht als iemand de namen misschien al herkende...zou tijd schelen 😉
Maar inmiddels heb ik bevestiging dat het inderdaad een scammer is omdat ze een foto van instagram-model Jonica Keating stuurde. Dus gelijk geblokkeerd.

Terug
Naar boven