Gisteren een bezoek gebracht, wel wat vertraging op de weg, half uurtje langer over gedaan op de heen weg terug weg 15 min.
Ging eigenlijk voor Emi die was aan wezig.
De eerste ontmoeting was gezellig op de bank een babbelthe en ze voelde ofhij erzin in had.
Toen kwam haddieen op naar haar 'eigen' kamer, zeheeft een prachtig lijf als de katoenen wikkel eraf is.
Pijpen was kort beetje spuug op het doosje ze en ze liet hem er zo in glijden.
Dit heeft ze vaker gedaan en reed me snel naareen lozing.
Tweede ronde ook voor Emi gekozen, andere dames waren niet aantrekklijk voormij.
Zelfde rondje maar voor mij is er te weinig beleving wilde ook geen massage of langere kamer, in de toekomst kies ik weer voor een club dichterbij of er moeten meer slanke dames zijn.
Opzich naar mijn zin gehad maar was wel een kille ontmoeting.
Ging eigenlijk voor Emi die was aan wezig.
De eerste ontmoeting was gezellig op de bank een babbelthe en ze voelde ofhij erzin in had.
Toen kwam haddieen op naar haar 'eigen' kamer, zeheeft een prachtig lijf als de katoenen wikkel eraf is.
Pijpen was kort beetje spuug op het doosje ze en ze liet hem er zo in glijden.
Dit heeft ze vaker gedaan en reed me snel naareen lozing.
Tweede ronde ook voor Emi gekozen, andere dames waren niet aantrekklijk voormij.
Zelfde rondje maar voor mij is er te weinig beleving wilde ook geen massage of langere kamer, in de toekomst kies ik weer voor een club dichterbij of er moeten meer slanke dames zijn.
Opzich naar mijn zin gehad maar was wel een kille ontmoeting.